loading...
کارینگتون
شهاب بازدید : 163 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (3)

ویلفرد زاها علی رغم علایق باشگاه برای جذب قرضی وی، از علاقه ش برای ماندن و جا افتادن در اولدترافورد می گوید. وقتی از او در مورد شایعات در مورد آیندۀ یکساله ش سؤال می شود، او به سایت باشگاه می گوید: "من تازه با تلاش به اینجا راه پیدا کردم و برای همین منچستر یونایتد جاییه که میخوام توش بمونم و ادامه بدم. من از اکثر دوستان و خانواده م دور شدم ولی این جزئی از پیشرفته. همه این مسئله رو درک میکنن. من می خواستم به اینجا بیام چون همون چیزیه که بهترین چیز برای دوران ورزشی من محسوب میشه."

زاها تازه کمی پیش از اعزام به تایلند، به تمرینات یونایتد در مجموعه تمرینی AON اضافه شده و داره به زندگی در یکی از بزرگترین باشگاههای جهان عادت میکنه. او اعتراف میکنه که:

"من یه گوشۀ رختکن نشستم و همه جا رو خوب زی نظر گرفتم و سعی کردم به جو و بقیه عادت کنم. همه در رختکن شوخی و خنده میکنن و از اینجور چیزا. واقعا لذت بخش بود. من کمی از اینکه تازه اومده بودم مضظرب بودم ولی همه خیلی شاد و شوخ بودن و واقعا خوب بود."

"من ترجیح میدادم که تمرینات رو همراه با بقیه شروع کنم و تا بتونم تأثیر گذاری خودم رو (به مربی) نشون بدم و تلاش خودم رو به کار بگیرم و برای همین از اینکه تونستم قبل شروع تور به اینجا برسونم خودم رو خوشحالم." منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/04/23 و 4:24 دقیقه ارسال شده است

ما به صورت مخفیانه کار میکنیم داش شهاب شکلک شکلک
پاسخ : رابین هود؟ شکلک شکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/04/22 و 17:59 دقیقه ارسال شده است

داش علی امید هر دوشون داشتن این خبر رو ترجمه می کردن گفتن شهاب ترجمه نکنه - آخرش قسمت تو شد شکلک
پاسخ : جدی؟! کجا گفته بودن؟! شکلک
اتفاقا من چشم انداختم ندیدم کسی مشغول باشه من رفتم شکلک
پاسخ : من اومد تو نظرا گفتم ولی طبق قوانین مزخرف رزبلاگ مثل اینکه ثبت نشد
پاسخ : اومدی خبر بده
پاسخ : خبر خبر! شکلک
چه جوری خبر بدم شکلک
پاسخ : سلام
من گفتم خبر بده
نگفتم که دوتا خبر بده شکلک
یادم رفت چی میخواستم بگم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 927
  • بازدید ماه : 927
  • بازدید سال : 67,703
  • بازدید کلی : 587,495