loading...
کارینگتون
mohammadreza بازدید : 269 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (7)

 

اخیرا مسئولان منچستریونایتد اجازه خروج فدریکو ماچدا را از اولدترافورد صادر کردند که این باعث شده تا خود وی از این تصمیم مبنی بر خروج خود و رفتن به دونکستر راورز ابراز خشنودی کند

وی در گفتگو با خبرگزاری Doncaster Star میگوید: 

"من چند پیشنهاد از تیم های چمپیونشیپی داشتم، که این باعث شد تا من به رده پایینتری بروم؛ من فکر میکنم انتقال به تیمی که به سختی بدنبال من بود انتخاب درستی برای من بود که این باعث شد تا من دونکاستر راورز بیایم." 

"من خیلی برای این انتقال منتظر ماندم؛ این فرصت بزرگی برای من بود، پاول دیکو یکی از دلایل دیگر انتقال من به اینجا بود؛ او مرا متقاعد کرد که به این باشگاه جاه طلب بیایم. دونکاستر یک باشگاه جاه طلب است و من به بازی کردن برای این باشگاه در آینده ای نزدیک فکر میکنم." 

گفتنی است ماچدا توانست در 36 بازی خود برای یونایتد 5 گل را به ثمر برساند و حالا او باید بصورت قرضی برای این باشگاه چمپیون شیپی بازی کند

مترجم:مرتضی

برچسب ها فدریکو ماچدا ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/06/30 و 21:24 دقیقه ارسال شده است

نقيه؟ يا قتيه؟نقي داداش تقيشکلک
بذار به درد خودمون بميريم آقا نگو كريس برميگرده يه روزي ميدونمشکلکشکلک
مرتضي مرتضي ارسطوي تهرانيشکلک
امير بخوابونم دهنت؟شکلک
سعيد275خيلي آدم خوبيهشکلکشکلک
فعل معكوس بودشکلک
انشالا يه مهندس منچستري به جامعه اضافه ميشه ياشاسين اسكاتلندشکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/06/30 و 20:50 دقیقه ارسال شده است

آمار ماکدا برای یونایتد حداقل نا امید کننده نیست
امشبم که دوتا گل زده
ولی الان برای رسیدن به تیم اصلی کارش فوق العاده سخت شده مخصوصا با برگشتن ویل کین و ستاره جدیدی مثل جیمز ویلسون
ممنون مرتضی و محمد رضا
پاسخ : من که کاری نکردم مرتضی زحمت ترجمشو کشیده شکلک

این نظر توسط پویا در تاریخ 1392/06/30 و 19:56 دقیقه ارسال شده است

سلام ، ممنون.
برای خودش بهتره ، حیف بود واقعا که اینجا بمونه.
لینگارد تو اولین بازیش 4 تا گل زده !!!!!

این نظر توسط FARZAD در تاریخ 1392/06/30 و 18:49 دقیقه ارسال شده است

سلام داش سعيد ..
خوبى داداش؟ واسه دردسرى هستيم شکلک‏ امشب بيا چت باكس بيشتر ميحرفيم شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/06/30 و 18:20 دقیقه ارسال شده است

چطوري داش فرزاد؟شکلکشکلک
مرتضي اسكاتلندي ترجمه كرده؟كجا قبول شدي مرد بزرگ؟شکلک
پاسخ : سلام سعید خوبی؟ خوشی؟

واقعا من نمیدونم چرا اینکارو میکنن که چی مثلا مترجم: مرتضی / من این ممرضا رو گیر بیارم / تازه من کلی سوتی داده بودم که ممرضا درست کرده

من همین بقل خونمون برق الکترونیک آزاد قبول شدم البته آیتی مجازی تهران هم قبول شدم ولی بدرد نمیخوره

خب چه خبر سعید مزدوج؟شکلک
پاسخ : راستی به نظرم آواتاره رونالدو رو عوض کن بجاش آواتاره بابا پنجعلی رو بزار شکلک به نظرم پنجعلی از رونالدو اسطوره ترهشکلک

به عباس معصومی هم سلام برسونشکلک
پاسخ : با من کاری داشتی شکلک

این نظر توسط FARZAD در تاریخ 1392/06/30 و 17:41 دقیقه ارسال شده است

goooooooooood newsssss :
يکشنبه 31/06/1392 ساعت : 19:30
هفته 5 ليگ برتر انگليس : منچسترسيتي - منچستريونايتد
زنده از شبکه سه

شکلکشکلک
پاسخ : 1-2-3-4-5-6

این نظر توسط Behnoush در تاریخ 1392/06/30 و 15:25 دقیقه ارسال شده است

یادمه روزی که برای اولین بار برای منچستر بازی کرد.
فرگی به عنوان بازیکن تعویضی آوردش تو زمین و چند دقیقه بعد گل زد. اون روز فکر کردم خیلی بازیکن مطرحی میشه ولی نشد.الان به نظرم اگر قراره که بازیکن غیر انگلیسی داشته باشیم بهتره که هلندی یا فرانسوی باشه.
پاسخ : واقعا گلاش هنوز یادمه مخصوصا اون خوشحالی بعد گلش که اومد دوربینو ماچ کردشکلک

نه بازیکنای آینده باید فقط هلندی باشهشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 858
  • بازدید ماه : 858
  • بازدید سال : 67,634
  • بازدید کلی : 587,426