loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 145 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (1)

رئال مادرید برای جذب برونو گومژ وارد رقابت شد

کارینگتون - گزارش شده است که منچستر یونایتد برای جذب برونو گومژ باید با رئال مادرید رقابت کند.بنظر می رسید که این مهاجم 17 ساله در تابستان امسال به انگلستان منتقل شود اما این انتقال برای او محقق نشد.

به نقل از دیلی میل , رئال مادرید به جذب این بازیکن علاقمند است و آن ها می خواهند قراردادی اقوا کننده برای او حاضر کنند.اودینزه و سائو پائولو نیز به مهاجم دسپورتیو علاقمندند اما او منچستر یونایتد را به هر تیم دیگری ترجیح می دهد و البته مربی منچستر یونایتد دیوید مویز مایل است تا انتقال او را قطعی کند.


مت لی تیسیر مخالف حضور عدنان در تیم ملی انگلستان

کارینگتون - مهاجم سابق سوت همپتون اعتقاد دارد که عدنان نمی تواند برای تیم ملی انگلستان بازی کند.دیروز هافبک جوان آرسنال جک ویلشر عنوان کرده بود که فقط بازیکنان انگلیسی می توانند برای تیم ملی انگلستان به میدان بروند و مت لی تیسر به حمایت از او پرداخته است.

لی تیسیر می گوید: " قوانین خیلی تغییر کرده اند , این برای من هضم نیست."

"شما باید برای تیم ملی ای بازی کنید که در آن به دنیا آمدید یا پدر و مادرتان در آن به دنیا آمدند اگه شما کاری غیر از اون موارد رو شروع کنید این کمی خنده دار خواهد بود.


جک ویلشر "روزنامه نگاری ضعیف" را مورد انتقاد قرار داد

کارینگتون - این بازیکن ملی پوش در یک مصاحبه مطبوعاتی در روز سه شنبه با پیشنهاد بازی کردن هافبک جوان منچستر یونایتد مخالفت کرد اما ویلشر اصرار دارد که او مختص به عدنان صحبت نکرده و منظورش کلی بوده است.

"فقط شفاف سازی در مورد یکسری چیز ها...دوباره! انگار در این کشور تبدیل به یک عادت شده است.روزنامه نگاری ضعیف در چشمان من است.من به یانوزای اشاره نکردم."

"سوال این بود که به بازیکنان خارجی باید اجازه حضور در انگلستان را داد و به نظر من آن ها نباید این کار را بکنند! او بازیکن فوق العاده ایست"

"من آرزو می کنم اون انگلیسی باشه! من مطمئنم که شما با من موافقید که بعضی از این روزنامه نگار ها می خواهند من رو بد نشون بدن...دوباره! "


مایکل کریک از عدنان می خواهد تا در یونایتد بماند.

کارینگتون - کریک به عدنان می گوید با ماندن در یونایتد به طور کامل از استعداد هایش استفاده خواهد کرد.

"شما نمی خواهید که تمجید ها را پشت سر او تلنبار کنید و اون رو تحت فشار بگذارید چون اون هنوز خیلی جوونه.شاید روز خوبی داشته باشه و شاید هم نه! چون اون داره بازی کردن رو یاد میگیره." کریک به منچستر یونایتد اونینگز گفت.

"اما او در مکان صحیحی است و نگرش خوبی دارد.او دارد در مسیر درستی قرار می گیرد.من و بقیه بازیکنان اینجا مثل یک الگو هستیم و کار های درست را انجام می دهیم."

"پسران جوان می تونن بیان و تغییر کنن.زندگی آن ها می تواند طی یک شب تغییر کند و فشار ها و انتظارات تغییر می کنند.اون ها مسئولیت پذیرتر می شوند.او جوان است و دارد به سرعت راهش را یاد می گیرد.من مطمئنم او خوب خواهد بود."


مایک فیلان:راول موریسن با ترک یونایتد کار درستی انجام داد

کارینگتون - موریسن 20 ساله از سال 2009 که به عنوان یک نوجوان به شیاطین سرخ پیوسته بود مشکلات زیادی را در الدترافرد تجربه کرد.موریسن این روز ها با عملکرد خوبش در وست هام مورد تمجید خیلی ها قرار می گیرد به خصوص پس از گل انفرادی ای که در دربی لندن مقابل تاتنهام به ثمر رساند.

فیلان به بی بی سی گفت:او نیاز داشت که از منچستر خارج می شود.اون حالا از باشگاه رفته , با نگاه کردن به گذشته فکر می کنم کار درستی بود که انجام شد."


منچستر یونایتد یک وینگر آینده دار آمریکایی را به صورت آزمایشی به خدمت گرفت

کارینگتون - مهاجم 14 ساله در تونومنت بین المللی کاپ مکزیک که اخیرا برگذار شده بود توسط استعدادیاب های یونایتد کشف شد.جایی که او به آمریکا کمک کرد تا در رده سوم قرار بگیرد.

او 5 اکتبر به یونایتد پیوسته و تا ده روز پس از آن همراه یونایتد خواهد بود.تیتاگو یک بازیکن بسیار معروف در تیم زیر 14 سال اف سی ریچموند و زیر 15 ساله های آمریکاست و با فرم جدید لیگ آمریکا انتظار می رود که او در رقابت های زیر 17 سال به میدان رود.(عکس:بازیکن شماره 20)


جوان سابق یونایتد شانه به شانه با نخبگان اروپا

کارینگتون - متس دائهلی برای بدست آوردن بازی های بیشتر در تیم اصلی با قیمت 1.5 میلیون پوند یونایتد را به قصد مولده ترک کرد جایی که سولسشائر هدایت آن را به عهده دارد.

دائهلی در بازی های اخیر مولده عملکر بسیار خوبی داشته تا جایی که بازیکن افسانه ای یونایتد , اوله گونه سولسشائر او را با عدنان یانوزای در یک رده قرار داده است.

اکنون متس دائهلی بین ده پاسور برتر اروپا قرار گرفته است.او با 91.88% پاس صحیح پس از بوسکتس، ماتوزالم از جنوا، اینیستا، ژاوی، فلامینی، کوندوگبیا، موتا و تونی کروس نهمین پاسور برتر اروپاست.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeed Elec در تاریخ 1392/07/17 و 21:32 دقیقه ارسال شده است

خدا کنه داهلی برگرده
وااااقعا حیففه شکلک
کلیپی ازش ندارید؟ممنون میشم اگه یه کلیپ ازش بزارید(ترجیحا جدید باشه )شکلک
مرسی و خسته نباشید
پاسخ : اگه بتونه به پیشرفتش ادامه بده قطعا بر می گرده
چون هم بند باز خرید داره هم یونایتدیه و هم مربیش سولسشره
کلیپ جدیدی ازش نیست این بهترین کلیپشه که متاسفانه کیفیت خوبی نداره
http://d05.unr.li/dl/073056f244b9b/footballs-best-youngsters---mats-moller-daeli.mp4
خواهش می کنم , وظیفست شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 209
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 1,050
  • بازدید سال : 67,826
  • بازدید کلی : 587,618