loading...
کارینگتون
KLAUS بازدید : 130 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (1)

برای دیوید بردن یک جام دستاورد فوق العاده ای خواهد بود . مهم نیست کدام جام است . میخواهد لیگ کاپ ، جام حذفی ، لیگ و یا لیگ قهرمانان باشد .

مشخصا ما همیشه اولویت هایی داشتیم و دیوید از ان ها اگاه است ولی من امیدوارم که وی بتوند یک جام فتح کند . نکته کلیدی برای دیوید این است که بدنبال بهتر کردن چیزها نباشد بلکه فقط روندی که باشگاه در 20 سال گذشته را حفظ کند .

بردن این لیگ اسان نیست چون شما میتونید بگید که 6 مدعی برای فتح این جام وجود دارد .

دیوید حمایت بزرگی در باشگاه پشت سرش دارد . اینجا باشگاهی است که بطرز فوق العاده ای هدایت میشود . هر باشگاهی به مقداری شانس احتیاج دارد و امیدوارم که ما امسال اندکی از ان شانس را بدست بیاریم .

بیاد دارم که زمانی به هیئت مدیره گفتم که مربی مهمترین فرد باشگاه است . همیشه اینطور خواهد بود . چه الکس فرگوسن باشد ، دیوید مویز و یا مت بازبی

مهمترین فرد باشگاه مربی هست و به این موضوع همیشه باید احترام گذاشته شود.

و اگر منصف باشیم این باشگاه همیشه به این باور اعتقاد سفت و سخت داشته است.

یک مربی باید همیشه در حال اداپت شدن باشد . همیشه گفتم که اتوبوس در حال رفتن است و اگر شما در داخل ان نیستید از بقیه عقب میفتید .

من فکر میکنم که از این نظر مخصوصا در دهه اخیر بسیار خوب کار کردم . شما باید تفکرتان را تغییر دهید چون فوتبال دائما در حال پیشرفت است . نمیتونید توقف کنید .

من همیشه احساس کردم که رکوردمان در اروپا باید بهتر از این ها میبود . فصل پیش کاملا داستان ما در اروپا را نشان داد .

اخراج نانی واقعا مثل مشتی در دهانم بود . در حالیکه در حال برد و صعود بودیم بخاطر یک تصمیم بسیار بسیار مسخره بازی را از دست دادیم .
من میدانستم که اخرین فرصتم است . اصلا نمیتونستم به کنفرانس خبری بعد بازی بروم . برای همه بازیکنان ، اعضای باشگاه و هوادارا ناراحت بودم .

اماده سازیمان برای ان بازی فوق العاده بود . تمرکز بازیکن ها بینظیر بود و ما بازی را در کنترل داشتیم و باید برنده میشدیم ولی این بخاطر ان تصمیم شوکه کننده از ما گرفته شد .

من اون فینال مقابل چلسی را دوست داشتم اما بردن این جام اسان نیست چون الان همه بهترین تیم ها در این جام حضور دارند . "

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Behnoush در تاریخ 1392/07/28 و 12:51 دقیقه ارسال شده است

دوباره به یاد اون شب بازی با رئال افتادم...اصلا منصفانه نبودشکلکشکلک
شب بازی با چلسی در فینال CL یکی از بازی های کاملا معمولی یونایتد بود. منظورم اینه که اون فصل به طرز فوق العاده ای همه در تیم آماده بودند و یک ترکیب رویایی داشتیم. و تک تک بازی ها عالی بودند...فصل 2007 هم خوب بود. مخصوصا وقتی به رم 7 تا گل زدیم. و شبی که اسکولز یک گل خیلی خیلی زیبا به بارسا زد...نمیشه از همه ی لحظه های خوب نام ببرم خیلی زیاده.
درضمن، حتی اگر یه ذره کسی بخواد نسبت به مویس دلسرد بشه باید با خوندن سخنان سر الکس به خودش بیاد. "مربی مهمترین فرده و از اون در باشگاه حمایت میشه"
شکلک
نکته ی آخر : همه چیز به مویس برنمیگرده. مربی مهمترین فرده ولی در عین حال خیلی اتفاقات خارج از کنترل مربی می تونه باشه. همون چیزی فرگی بهش میگه شانس. که امیدوارم همیشه با یونایتد همراه باشه.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 165
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 218
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 972
  • بازدید ماه : 972
  • بازدید سال : 67,748
  • بازدید کلی : 587,540