loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 144 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (1)

 

دیوید مویز معتقد است که عدنان یانوزای در نقش شماره 10 رشد خواهد کرد و  در طول زمان بازی اش در این پست شکل خواهد گرفت.

این بازیکن 18 ساله 90 دقیقه کامل مقابل ویگان بازی کرد و با پاس های سریع و جا به جایی های هوشمندانه اش حقیقتا دفاع حریف را آزار داد.

تا کنون در یونایتد او را یک وینگر دیده ایم اما او ذاتآ به بازی در هر سه منطقه زمین(وسط,چپ,راست) تمایل دارد و می بینیم که از هر جایی سردر می آورد و مویز به ستایش از تطبیق پذیری و عملکرد تاثیرگذار او پرداخته است.

مویز گفت: "با گذشت زمان, بهترین پست برای عدنان شماره ده خواهد بود."

"اما هنگامی که او بسیار جوان است بهتر است که در چپ و راست از او بازی بگیریم."

"او یک مهاجم مرکزی فوق العادست و با توجه به استعداد فراوانی که دارد می تواند در پست های مختلفی بازی کند. کار این پسر واقعا عالی بود و با استعدادی که دارد هر کاری را که به او سپردیم, عالی مدیریت کرد."

در آینده قابل پیش بینی عدنان به سمت پست شماره 10 نخواهد رفت. اونجا برای رونیه و کاگاوا در کناره ها قرار گرفته است. پس بهتر است او درسمت چپ بازی کند و به داخل بزند جایی که مویز در حال حاضر به او بازی می دهد.

 

مویز همچنین تمایل دارد که عدنان را از اتفاقات خارج از زمین فوتبال دور نگه دارد, همانند روشی که در آغاز دوره ی حرفه ای وین رونی به کار گرفت.

او افزود: "من نمیخوام که انتظارات از این پسر زیاد بشه, من گاهی اوقات او را کنار می گذارم تا خسته و بی تاب نشه. اما اون چیزهایی داره که من برای مدت طولانی ندیده بودمشون."

"من سعی می کنم تا او را کنترل کنم. یخورده شبیه کاری که با وین رونی وقتی جوان بود انجام دادم"

 "من یادم میاد که دو بار وین رونی را در سمت چپ بازی دادیم و من کمی مورد انتقاد قرار گرفتم."

"شما نمی توانید همیشه از جوانان درست استفاده کنید, اما وقتی که انجامش میدید سعی می کنید نکات مثبت را برایشان پیدا کنید."

تا کنون عدنان دست به هر چیزی که زده طلا شده, ظاهرا او تبدیل به یک بازیکن خطرناک شده است تا جایی که حریفان برای متوقف کردن او به خطا کردن روی می آورند.

مویز مهارت های فردی اش را با تجدید حیات رونی نشان داد و حالا دارد عدنان را در راه رسیدن به اوج کمک می کند, این تنها یکی از کارهایی بوده که رئیس در آن مطمئن عمل کرده است.

رونی در سن بسیار پایین خودش را به مرکز توجهات مردم رساند و حالا یانوزای دارد کار او را تکرار می کند اما چیزی که متفاوت است حضور عدنان در یک باشگاه بزرگ اروپایی و قراردادی بلند مدت می باشد که باعث شده او از آینده اش مطمئن شود.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Behnoush در تاریخ 1392/08/12 و 14:48 دقیقه ارسال شده است

معمولا بازیکنهای جوان و کوچولوشکلک این حالت رو دارن یعنی تا مدتی کاملا نمیشه تشخیص بدی که در کدوم پست بهترین بازده رو خواهند داشت. من اصلا دوست ندارم عدنان وینگر باشه. سیستمی که دیشب مویس به زمین فرستاد اینطور که شنیدم ظاهرا خوب بوده و عدنان در محل مناسبی بود. صحنه ی خطای ناجوانمردانه روی عدنان هم بعدا دیدم و امیدوارم بازیکن خطاکار مادام العمر از فوتبال محروم بشهشکلک
کلا هر چی که مربیان برای عدنان تشخیص بدن همون درسته.
من یادم میاد رونی اوایل خیلی عصبی بود تا حدی که مجبور به تعویض او می شدند ولی خوشبختانه عدنان مثل کسی برخورد میکنه که 10 سال تو زمین بوده.و این خیلی خوبه. فکر نمی کنم با این آرامش و اعتماد به نفسی که داره دچار حاشیه و تاثیرپذیری و این مشکلات بشه.
مرسیشکلک
پاسخ : درسته ولی من بنظرم برای عدنان کاملا مشخص بود که بهترین پست واسش هافبک هجومی ولی وقتی ی رده میری پایین تر یعنی آکادمی اونموقع هیجی مشخص نیست واقعا!
ساشا رایتر از طرف اف ای 3 هفته محروم شد و مارتین یول هم ی حرفایی زده
رونی که دیوانه بود شکلک
خواهش می کنم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 841
  • بازدید ماه : 841
  • بازدید سال : 67,617
  • بازدید کلی : 587,409