loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 92 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

زمان رویارویی تیم زیر 21 ساله های منچستر یونایتد یونایتد و استوک سیتی در پرمیرلیگ زیر 21 ساله ها جلو آورده شد و جمعه ساعت 1 بعد از ظهر به وقت گرینویچ برگذار خواهد شد

این بازی پخش تلوزیونی نخواهد داشت و به جای ورزشگاه موس لین آلترینگهام در پشت درهای بسته ی کمپ تمرینی AON یا همان کارینگتون برگذار خواهد شد.

شاگردان وارن جویس پس از دو تساوی متوالی ای که مقابل فولام و اورتون داشتند, برای صعود در جدول به پیروزی نیاز دارند.

بن آموس در گودیسون پارک نگهبان دروازه تیم بود و سم جانستون پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت انگشتش در بازی با فولام به میدان رفت. با پیوستن تایلر بلکت به بلکپول پست دفاع چپ خالی شده و همچنین درن فلچر پس از اینکه 67 دقیقه مقابل فولام بازی کرد می تواند فرآیند بازگشتش را ادامه دهد.


سرمربی بیرمنگام لی کلارک تایید کرد که جس لینگارد مصدومیتش را پشت سر گذاشته و می تواند برای حضور در بازی شنبه مقابل هادرزفیلد با دیگر بازیکنان رقابت کند.

کلارک به سایت رسمی بیرمنگام می گوید: " جسی تمام هفته رو با ما تمرین کرده و واقعا درخشان ظاهر شده است. برگشت اون برای من کمک بسیار بزرگیه. نه فقط بخاطر گل ها و قابلیت های کلیش, بلکه بخاطر طراوتی که اون برای تیم به ارمغان میاره."


ویلی مورگان وینگر سابق یونایتد که بین سال های 75-1968 برای باشگاه بازی می کرد به صحبت درباره ی وینگر های یونایتد پرداخته است.

او در مورد عدنان می گوید: "پسر جوانی که تازه آمده شانسش رو داره که به بازیکن بزرگی تبدیل بشه. زمان این رو نشان خواهد داد. اون وینگر های قدیمی بزرگ رو در ذهن من تداعی می کنه. اون شگفت انگیزه و شانسش رو داره که پیشرفت کنه و بزرگ بشه, یک بازیکن بزرگ. بنابراین من دوست دارم که ببینم اون در سمت چپ بازی می کنه و در عرض حرکت می کنه."

وینگر ها در حال حاضر بخش مهمی از بازی یونایتد هستند, پستی که با حضور بازیکنانی نظیر بیلی مردیث, چارلی میتن, جرج بست, رایان گیگز و... از تاریخی غنی برخوردار است.

مرگان شرح میدهد: "وینگر ها فضا ایجاد می کنند, اون ها فضای بزرگی در زمین خلق می کنند. نقش تغییر نکرده ولی شما به اندازه اون زمان لگد نمیخورید. جورج(بست) و من دوست داشتیم که امروزه بازی کنیم. ما هرگز لگد نمیخوردیم این فوق العاده می شد!

بازی من طوری بود که میرفتم روی خط و برای بقیه گل و موقعیت می ساختم. من گل های کمی زدم اما وظیفه اصلی من این بود که کنار وایسم رو به بیرون حرکت کنم ی نفر رو دریبل بدم و سعی کنم که توپ رو ارسال کنم. این وظیفه ی هر وینگر واقعیه. برای همینه که من یانوزای رو دوست دارم, اون عالیه."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 830
  • بازدید ماه : 830
  • بازدید سال : 67,606
  • بازدید کلی : 587,398