loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 134 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (1)

ویل کین اذعان می کند که 16 ماه دوری از فوتبال برای او نا امید کننده بوده است, اما حالا او آماده است و می درخشد, چشم انداز منچستر یونایتد به دنبال جبران زمان از دست رفته اش در الدترافرد می باشد. 
کین هنگام بازی برای زیر 19 ساله های انگلستان از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد و کل فصل 2012/13 را از دست داد. این شکست تلخی برای "بازیکن جوان سال" سابق بود, کسی که در جریان شکست 3-2 مقابل بلکبرن راورز برای تیم اصلی بازی کرد. 

خداروشکر, این ستارهء استوک پورتی پس از بازگشتش به رقابت های زیر 21 سال توانسته به گلزنی اش ادامه دهد. 

کین گفت: "این برای مدتی طولانی نا امیدکننده بود. با توجه به این که شما می دانید باید با این چالش رو به رو شوید, شروع کار خیلی سخت نیست. شما ابتدا روی انجام کار های کوچکتر تمرکز می کنید, هدف هاتون رو مشخص کرده و بعد تلاش می کنید که به اهداف بزرگتون برسید, چه این دوچرخه سواری باشه چه شنا." 
"بعد از چهار, پنج یا شش ماه شما سعی می کنید که سطحتون رو بالاتر بیارین و هر روز به باشگاه بدنسازی می رین و اونجا خرحمالی می کنید." 
"خدا رو شکر من همیشه فیزیوتراپ ریچارد مررون رو همراهم داشتم. اون روحیه من رو بالا نگه داشت, رویحه تضعیف شدم رو برگردوند و در کل کمک بزرگی بود"

در طول دوران درمان, کین از حمایت کاپیتان باشگاه نمانیا ویدیچ بهره برده است, او نیز در حال ریکاوری مصدومیت رباط صلیبی زانویش بود که دسامبر 2011 در رقابت های لیگ قهرمانان برایش پیش آمد
 

ویل کین در تمرینات تیم ملی زیر 21 ساله های انگلستان, 23 آبان 1392
کین توضیح داد: "آن زمان نمانیا کمی دچار مشکل شده بود, و زمانی که او برگشت من مصدوم شدم. او تازه داشت از شر مصدومیتش خلاص می شد, همان مصدومیتی که من هم داشتم. او بسیار فهمیده بود و می دانست که چطور باید به بازی کردن برگردد. پس من مفصل در این مورد با او صحبت کردم. همچنین من با بازیکنان دیگری در مورد رفتار و نگرشی که در دوران مصدومیت بلند مدتم باید داشته باشم حرف زدم." 
حالا برگشته و گلزنی می کند, کین تاثیر گذار ظاهر شده و نشان داده که قابلیتش را دارد تا از پس همچین مصدومیت های سختی بر آید." زمانی که شما دچار مصدومیت سختی هستید, روش خیلی دقت می کنید و می فهمید که بسیاری از بازیکنان تاپ آن را پشت سر گذاشته اند, ازش استقبال کردند و مدیریتش کردند تا به سطح قبلیشان برگردند . من از لحاظ فیزیکی حس خوبی دارم و قدرت بدنیم خوبه. این فقط یکی از موارد کوچکی است که دارد خوب پیش می رود." 
"در بازی های ابتدایی, سرعت عمل من کمی کند شده بود, همچنین زمان بندی پاس هام. این به مرور زمان بر خواهد گشت - من هنوز شم گلزنیم رو دارم, که این خوبه, من در نظر دارم در هر بازی ای که به میدان میرم گلزنی کنم. هر وقت که من از زمین خارج میشم در صورتی گل نزده باشم, نا امید خواهم شد. من برای خودم استاندارد های بالایی تعریف کرده ام.
تصاویر مربوط به مصدومیت اخیر ویل کین در باخت 1-0 مقابل استوک سیتی, 17 آبان 1392

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1392/08/24 و 15:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خبر خوبي برات دارم
پرتال طراحي رايگان سايت رايگان بنر راه اندازي شده
تو ميتوني بدون هزينه يک بنر براي سايتت داشته باشي
به آدرس زير بيا و خودت ببين
آدرس سايتwww.freebaner.ir
آدرس پرتال طراحي رايگانhttp://www.freebaner.ir/frum/index.php

با تشکر
پاسخ : سلام, خیلی ممنون!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 176
  • آی پی دیروز : 195
  • بازدید امروز : 392
  • باردید دیروز : 963
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,754
  • بازدید ماه : 8,529
  • بازدید سال : 51,504
  • بازدید کلی : 571,296