loading...
کارینگتون
KLAUS بازدید : 116 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (4)

اولیویرا اندرسون در صحبت هایی اعلام کرد که از بودنش در منچستریونایتد خوشحاله و میخواهد برای به دست آوردن جایگاهش در تیم بجنگد...

اندرسون 25 ساله در نبود چندی از بازیکنان تیم به دلیل مصدومیت در 9 بازی در ماه دسامبر میتونه برای منچستریونایتد به میدان بره و این بهترین فرصت است تا بتواند به دیوید مویس ثابت کند که او نیز شایستگی حضور در ترکیب اصلی تیم را دارد
او به MEN گفت :" در مورد تیم هایی که به من علاقمندند نمیتوانم چیزی بگویم،من در منچستریونایتد هستم و همچنیین بازیکن این تیم هستم.من میخواهم وظیفه ام رو به عنوان یک بازیکن در هر روز به درستی در اینجا انجام بدم.من به خروج از اینجا فکر نمیکنم و میخواهم بیشتر به تیمم برای رسیدن به موفقیت کمک کنم، تیمم رو دوست دارم هواداران رو دوست دارم ، این عالیه این بهترین تیم در جهان است."
"هر بازیکنی دوست دارد بیشتر برای تیمش بازی کند، من مشکلی با دیوید مویس ندارم او مربی خوبی هست او از هر نظر مربی کاملی است ما به خوبی به او کمک خواهیم کرد"
"باشگاه همیشه با من خوب بوده و هست اگه یک روز بگویند باید بروی خب باید بروم ، من باید بهترین بازی هایم رو برای باشگاه انجام بدم"


دیلی میل مدعی شده است که احتمالا کریک، زودتر از انچه تصور میشد به میادین برگردد..

به نظر میرسد اگر وی بتواند هم اکنون تمرینات سبک را شروع کند، زودتر از انچه تصور میشد، به میادین بازگردد، و احتمالا تاریخ 7 دسامبر و بازی خانگی مقابل نیوکاسل، زمان بازگشت مناسب و البته زودهنگام وی باشد.

پ.ن : خبر خوبی که در مصدومیت و شرایط بیابانی خط هافبک میتونه به تیم کمک کنه.. فعلا احتمالا مشکل اصلی که بازی لورکوزن هست پابرجائه ! کریک، فلینی و جونز نمیتونند باشند !!؟


اخبار قرضی های تیم به صورت مختصر

 

بن آموس (کرلیسل یونایتد) : آموس دومین بازی خود رو برای کرلیسل در مقابل کرولی تاون انجام داد. این بازی در نهایت با نتیجه ی 1_1 به پایان رسید.

آنجلو هنریکوئز (رئال ساراگوزا) : آنجلو به مدت 67 دقیقه برای ساراگوزا در مقابل رئال جین بازی کرد. او در این بازی چند موقعیت خوب برای گلزنی داشت ولی نتوانست به خوبی از آنها استفاده کند در نتیجه تیمش با وجود او 3_0 تن به شکست داد. آنجلو در دقیقه ی 67 جای خود رو به دیگو سوارز داد.

تیاگو به به (پاکوس د فریرا/Paços de Ferreira) : تیاگو بعد از مصدومیتی که داشته ریکاوری خوبی رو پشت سر گذاشته و اکنون به تمرینات برگشته است.او یک بازی گذشته ی تیمش رو به دلیل مصدومیت از دست داده بود.

داویده پتروچی (رویال آنتورپ) : پتروچی به دلیل مصدومیت زانو بازی قبلی تیمش مقابل FC Dessel رو از دست داده بود و اکنون باید دید که آیا او میتونه به ترکیب تیمش در بازی یکشنبه برسه یا نه ؟

جولیان درکسلر قصد جدایی از تیمش را در ژانویه ندارد . او به باشگاه هایی از جمله یونایتد و آرسنال لینک شده و گفته که یک هوادار لیگ انگلیس هست . او اعلام کرد که در تابستان آینده ، در مورد تیم بعدیش تصمیم خواهد گرفت


سولسشر هم از بازگشت فلچر به میادین خوشحال هست و ازتوانای او برای حل کردن مشکلات روحی او و آمادگی او برای بازگشت به میادین تقدیر کرد

 

در این آشفته بازار خط هافک تیم ، به نظرتون میشه روی بازگشت فلچر حساب باز کرد ؟؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط siavash در تاریخ 1392/09/01 و 0:16 دقیقه ارسال شده است

صبح بفرست شرمنده داداش این دفعه رو نادیده بگیر . راستش من مشهد بودم داداش یه ماه نویسندم داره آپ میکنه.شکلک

این نظر توسط sdss در تاریخ 1392/08/30 و 21:28 دقیقه ارسال شده است

بنر شما تا دقایقی دیگر در وبلاگم قرار می گیرد شما بنر مرا قرار دهید دوست دار شماشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط siavash در تاریخ 1392/08/30 و 20:24 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش بنر رو چرا برداشتی؟ اگه نویسندم بد حرف زد باحات شرمنده دادا.
پاسخ : بنر اینجا رو تو سایتت نمی بینم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 837
  • بازدید ماه : 837
  • بازدید سال : 67,613
  • بازدید کلی : 587,405