loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 135 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (4)
داوید پتروچی (رویال انتورپ) :  پتروچی در هشتادمین دقیقه بازی زمانی که رویال انتورپ 2-0 جلو بود وارد زمین شد. او جانشین امرالله گوونچ شد که هر دو گل تیمش را به ثمر رسانده بود. با توجه به هدف اصلی پتروچی در رسیدن به ترکیب اصلی و مصدومیت هایی که داشت او فرم خوبی از خودش به نمایش گذاشت. پتروچی با گلزنی در دقیقه 90 پیروزی انتورپ را خوشایند تر کرد. ضربه او از فاصله 16 یاردی زده شد.

مارنیک فرمایل (ان ای سی نایمخن) : فرمایل در باخت 2-0 ان ای سی مقابل اوترخت به طور کامل بازی کرد. اوترخت پس از شروع نیمه دوم با ریباندی که از روی ضربه ایستگاهی فراهم شده بود به گل رسید. پس از این که رایان کولویک کارت زرد دومش را دریافت کرد انی ای سی مجبور شد تا 25 دقیقه پایانی را 10 نفره دنبال کند. آن ها ده دقیقه پس از اینکه ده نفره شدند می توانستد بازی را به تساوی بکشند اما پنالتی بدست آمده را مایکل هیدان از دست داد. لحظاتی بعد اوترخت فاصله را دو برابر کرد. فرمایل یک شوت خیلی محکم به سمت دروازه د ریدر فرستاد که دروزابان تنها توانست توپ را رد کند چون آن شوت برایش خیلی سنگین بود.

تایلر بلکت (بلکپول) : بلکت پس از تمدید قراردادش تا 1 ژانویه 2014 به ترکیب بلکپول برگشت. بلکپول خیلی زود مقابل دربی کانتی به گل رسید و اوضاع خوب پیش می رفت تا اینکه نیمه دوم شروع شد. بلافاصله پس از شروع بازی در نیمه دوم نارنگی ها(لقب بلکپول) پنالتی دادند و بازیکن دربی آن را به گل تبدیل کرد. در کمتر از ده دقیقه دو اشتباه دیگر از مدافعین بلکپول دو گل دیگر را برای دربی کانتی به همراه داشت. در دقیقه 69 بلکپول با اخراج یکی از بازیکنانش ده نفره شد و دربی پنالتی حاصل را گل کرد. یک بازیکن دیگر از نارنگی ها نیز اخراج شد و آن ها گل پنجم را هم دریافت کردند تا بازی با حساب 5-1 خاتمه یابد.

مایکل کین (دربی کانتی) : مایکل بلاخره کارش را برای دربی مقابل بلکپول آغاز کرد. او در هفتادو دومین دقیقه بازی وارد میدان شد, زمانی که دربی 4-1 پیش افتاده بود. بنابراین او کار خاصی برای انجام دادن نداشت. همان طور که گفتیم دربی بازی را به خوبی کنترل کرد و موفق شد تا یک بار دیگر هم به گل برسد.

نیک پاول (ویگان) : نیک پاول در باخت 2-1 ویگان مقابل میلوال 54 دقیقه بازی کرد. میلوال در اولین دقیقه بازی پیش افتاد. پاول نیم ساعت پس از شروع بازی می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما شوت او با دروزاه فاصله زیادی داشت. او در ابتدای نیمه دوم دو موقعیت دیگر را هم از دست داد و سریعا تعویض شد. میلوال در دقیقه 83 باری دیگر به گل رسید و ویگان در زمان باقی مانده یکی از گل ها را جبران کرد اما آن گل برای امتیاز گرفتن کافی نبود.

ویل کین (ویگان) : کین در باخت 2-1 ویگان مقابل میلوال روی نیمکت نشسته بود

بن آموس (کارلایل) : آموس با توجه شرایط انتقال قرضیش نمی توانست در رقابت های اف ای کاپ به میدان برود بنابراین بین بازیکنان کارلایل نبود.

تام لاورنس (کارلایل یونایتد) : لاورنس برخلاف آموس مجاز بود تا در رقابت های اف ای کاپ بازی کند, او توانست از ابتدا در ترکیب باشد. او عالی بازی کرد و با سانتر و فشار روی مدافعین برنتفورد توانست موقعیت های زیادی برای هم تیمیانش مهیا کند. او شانسش را داشت تا از روی یک ضربه ایستگاهی به گل برسد. او اعتماد بنفسش را داشت تا از فاصله 40 یاردی ضربه اش را مستقیم راهی دروازه کند. دروزابان مجبور شد تا ضربه او را راهی اوت کند, موقعیت بسیار خطرناکی بود. کامبرین ها(لقب کارلایل) موفق شدند تا در انتهای نیمه اول به گل برسند. لاورنس توپ را به خوبی کنترل کرد و صبر کرد تا جیمز بررت به موقعیت مناسب برسد, سپس او پاس خارق العاده ای برای بررت فرستاد که تبدیل به گل شد. لاورنس در دقیقه 64 با فشاری که روی ساق پایش بود از زمین مسابقه خارج شد.

سرمربی کارلایل, دنی گراهام در رابطه با مصدومیت لاورنس می گوید: "تام بین دو نیمه به ما گفت که ساق پایش کمی سفت شده اما او فکر می کرد که می تواند 15 تا 20 دقیقه دیگر هم برایمان بازی کند."

"اما این مشکل پنج دقیقه پس از شروع نیمه دوم بدتر شد, و او در گل تاثیر گذاشت. شاید ما باید او را بین دو نیمه تعویض می کردیم اما او بازی خوبی داشت و این چیزیه که در زندگی پیش میاد و باید از آن عبرت گرفت."

فدریکو ماکدا (دانکستر راورز) : ماکدا در باخت 3-0 دانکستر مقابل بولتون از ابتدا به میدان رفت. او شانسی برای گلزنی نداشت و در دقیقه 71 با پینتر تعویض شد.

جسی لینگارد (بیرمنگام سیتی) : لینگارد در تساوی 2-2 تیمش با میدلزبرو 90 دقیقه کامل بازی کرد. اولین شانس بیرمنگام برای گلزنی نصیب او شد زمانی که زیگیچ با ضربه سر در محوطه جریمه ی میدلزبرو توپ را به او رساند اما ضربه والی جسی راهی اوت شد. او شانس دیگری برای گلزنی نداشت اما در کل بازی بسیار خوبی برای بیرمنگام ارائه داد.

رایان تونیکلیف (ایپسویچ تاون) : تونیکلیف در کمتر از یک ماه تلاش در این بازی به ترکیب ابتدایی ایپسویچ برگشت.

این بهترین بازی او نبود و او در سطح پایین تری از استاندارد هایش قرار داشت. با این حال او با مقاومت در مقابل حمله ی الیور نوروود که در موقعیت خوبی قرار گرفته بود تا بازی را برای هادرزفیلد 2-1 کند نقش مهمی در برد ایپسویچ داشت. یاران تونیکلیف توانستد بازی را اداره کنند و در دقیقه 83 به گل پیروزیشان برسند.

به به (پاکو د فریرا) :به به در ادامه ی روند بازگشتش از مصدومیت شدیدی که داشته 64 دقیقه بازی کرد. متاسفانه پاکو بازیش را 3-0 مقابل استوریل واگذار کرد. خوشی کوچک برای به به این است که تیمش قبل از خروج او تنها یک گل دریافت کرده بود.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط masi در تاریخ 1392/09/18 و 8:28 دقیقه ارسال شده است

خدایا این جوانان را نمونه ی دیگری از کلاس 92 بفرما
شکلکشکلکشکلک الهی آمینشکلک
پاسخ : آمین شکلک

این نظر توسط saeed Elec در تاریخ 1392/09/18 و 2:51 دقیقه ارسال شده است

سلام و خسته نباشید
مربی ویگان عوض شده ؟
مرسی از زحماتتونشکلک
پاسخ : سلام خیلی ممنون
بله مربیش عوض شده, اسمش اوه راسلره و آلمانی هم هست!
خواهش می کنم شکلک

این نظر توسط Farshid در تاریخ 1392/09/18 و 0:52 دقیقه ارسال شده است

در جریانم موری
شکلک اتفاقا تو سایت بی طرف بهم میگن فرشید اندو شکلکشکلک

این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/09/18 و 0:14 دقیقه ارسال شده است

دیشرف الان علی اس میاد بهت میفهمونه که اندرسون بهترین بازیکن جهانهشکلک

این نظر توسط Farshid در تاریخ 1392/09/17 و 22:48 دقیقه ارسال شده است

ایول کوچولو های یونایتد , ایشالا همه شون بدرخشن و برگردنو بتونن واسه من یو مثمر ثمر واقع شن ( داشتی جمله رو
شکلک )
پاول اگه همین الان باهامون بودم میتونست واسمون بازی کنه از تامی و اندو که بد تر نیست دیگه , لینگاردم اولا خوب گل میزدا چند وقته جایی نخوندم گل زده باشه شکلک به به هم که اسطوره ست شکلک
پاسخ : لینگارد دو سه تا بازی قبل فکر کنم گل زده بود. کلا امسال تو 15 بازی 9 تا گل زده 6 تا پاس گل داده
به به هم بیچاره خیلی بد نیست, الان خیلی بهتر از قبل شده, همین به به از والنسیا بهتره!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 167
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 220
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 974
  • بازدید ماه : 974
  • بازدید سال : 67,750
  • بازدید کلی : 587,542