loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 130 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

هافبک جوان شیاطین سرخ جو راتول در مصاحبه ای اختصاصی با مجله ی باشگاه پیشرفتش را مورد بحث قرار داده است.


از کی با یونایتد قرارداد بستی؟

من شش ساله بودم که به یونایتد پیوستم, واقعا چیز دیگه ای یادم نمیاد.

همیشه یک هافبک وسط بوده ای؟

نه, در روزهایی که کوچکتر بودم, من یک وینگر بودم. من اغلب نسبت به سنم خیلی ریز بودم بنابراین در کناره ها بازی می کردم این تا زیر 15 سال یا زیر 16 سال طول کشید که بعدش به مرکز اومدم.

سرمربی زیر 19 ساله ها نیکی بات عنوان کرده که می خواد شما گل های بیشتری بزنی. آیا شما از این موضوع آگاهی؟

این یکی از اهداف امسالمه. من میخوام که گل های بیشتری بزنم. طی دو سال گذشته به دلیل مصدومیت و بیماری من در بازی های زیادی حاضر نبودم بنابراین امیدوارم که بتونم گل های بیشتری بزنم.

شما در موتور خانه(!؟) از همکاری خوبی با بن پیرسون برخوردار بوده اید, آیا در زمین هم به همان خوبی هستید؟

ما حدود ده دقیقه از هم دور بودیم. من از وقتی که کوچک بودم او را می شناسم و ما با هم فوتبال محلی بازی می کردیم. بنابراین ما همیشه از هم دیگه شناخت داریم و به خوبی هم دیگه رو در زمین پیدا می کنیم. من فکر می کنم این در زمین واضح و روشنه.

پل مک گینس شرح داده که چطور به تمام بازیکنان پایه تاریخ باشگاه را آموزش می دهد. آیا این شما را هم در بر می گیرد؟

همین طوریه, شما هر سال چیز هایی را یاد می گیرید و این همیشه وجود داره. مخصوصا زمانی که اف ای کاپ شروع می شود پل وارد عمل شده و در مورد نشان باشگاه و چیز هایی مانند آن صحبت می کند. متاسفانه من فقط در یکی از مسابقه های یوت کاپ بازی کردم چون پارسال مصدوم بودم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 163
  • آی پی دیروز : 195
  • بازدید امروز : 336
  • باردید دیروز : 963
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,698
  • بازدید ماه : 8,473
  • بازدید سال : 51,448
  • بازدید کلی : 571,240