loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 140 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (1)

هافبک جوان شیاطین سرخ جو راتول در مصاحبه ای اختصاصی با مجله ی باشگاه پیشرفتش را مورد بحث قرار داده است.


دلیل غیبت طولانی مدت شما چه بود؟

سال اولی که به تیم زیر 18 ساله ها آمده بودم, یک مصدومیت برای پنج تا شش ماه من را دور از میادین نگه داشت. پارسال من هم دچار مصدومیت شد و هم بیماری. سال اول این برای من خیلی سخت بود اما سال دوم متوجه شدم که چطور با آن کنار بیایم. من هرگز به آن صورت مصدوم نشده بودم. من مصدومیت داشتم اما هیچ کدامشان مانند آن ها شدید نبود. این برای من واقعا دشوار بود. باشگاه برای سه ماه به من استراحت داده بود بنابراین من نمی توانستم برگردم. من فقط در خانه می نشستم, واقعا کاری انجام نمی دادم, این من را می کشت, اصلا خوب نبود.

بازگشت به آمادگی کامل تمرین زیادی نیاز داشت؟

در حالی که من باید به باشگاه بدنسازی می رفتم باید بچه ها را در حال تمرین می دیدم, این واقعا سخت بود. این موقعیت خوبی نیست که توش باشی. هرچند فکر می کنم که این به من کمک کرد. طبیعتا من هنوز بدنسازی کار می کنم اما با روش عجیب و غریبی. خوب شد که من مصدوم شدم چرا که این من را فیزیکی تر و قدرتمند تر کرد, چیزی که بهش نیاز داشتم.

آیا با این مورد برخورد کرده اید که با بالاتر رفتن رده ها بازی ها هم فیزیکی تر می شوند؟

بله, به خصوص زمانی که در تیم زیر 21 ساله ها مقابل تعدادی از بازیکنان تیم اصلی قرار می گرفتم باید نهایت تلاشم رو انجام می دادم اما آن به من کمک کرد.

با این که به لیگ جوانان اروپا توجه بیشتری میشه, آیا این هدف شماست که به بازیکن ثابت تیم زیر 21 ساله ها تبدیل شوید؟

بله, واضح است که این هدف اصلی منه - به تیم وارن جویس برسم و در آن جایگاهی برای خودم دست و پا کنم. امسال این لیگ کمی غیر عادی بوده. اگه ما در لیگ زیر 19 ساله ها(لیگ جوانان اروپا) نبودیم, این باعث می شد که در بازی های زیادی حضور نداشته باشیم, بنابراین در لیگ به ما کمک می شد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آرین در تاریخ 1392/10/18 و 12:29 دقیقه ارسال شده است

با سلام نظرت در مورد تبادل لینک چیه اگه موافقی لینکم کن بعد بیا تو سایتم خبر بده تا لینکت کنم...
پاسخ : سلام - سایتت باز نمیشه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 829
  • بازدید ماه : 829
  • بازدید سال : 67,605
  • بازدید کلی : 587,397