loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 224 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (1)

سرمربی سابق باشگاه منچستر یونایتد که طی حضور 26 ساله اش در الدترافرد موفق شد 38 جام بیاورد, هنگامی که تیم دیوید مویز در استادیوم آف لایت مقابل ساندرلند شکست خورد در ورزشگاه حضور داشت.

در حالی که یونایتد در رده ی هفتم جدول لیگ برتر قرار گرفته است این سومین باخت پیاپی شیاطین سرخ بود, تمام این ها باعث افزایش مقایسه ی سر الکس فرگوسن موفق با دیوید مویز می شود.

بسیاری از افراد با دیدن این مرد 71 ساله در بازی های خارج از خانه منچستر یونایتد متعجب شده اند, بازی هایی که شامل کاردیف, هال سیتی و ساندرلند می شود, هیچکدام از این سه شهر به خانه ی او در چشایر نزدیک نیست.

اما دیوید مویز اصرار دارد که حضور سر الکس در کنار سر بابی چارلتون و کاپیتان سابق و سفیر باشگاه یعنی برایان رابسون برایش مشکل ساز نیست.

او در کنفرانس پس از بازی اش گفت: "نه اصلا. من می تونم سر الکس رو فقط به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره ببینم, او برای کمک کردن اینجاست. همینطور سر بابی, او فوق العاده است. برایان رابسون مرتبا در تمرینات حاضر می شود و هر سه ی آنان برای من فوق العاده بوده اند." 

جدا از باخت مقابل تاتنهام, سوانزی و ساندرلند دیوید مویز معتقد است که آینده ی یونایتد متفاوت خواهد بود.

او افزود: "من قبلا هم در چنین شرایطی حضور داشتم و همچین کاری رو انجام داده بودم, و احساس من اینه که شرایط در حال عوض شدن هست. ما داریم کمی بهتر میشیم."

"اگر شما در چنین حرفه ای قرار داشته باشید, باید به پیروزی برسید, من در چند بازی اخیر برنده نبودم, ما داریم زمان سختی رو طی می کنیم. این بخشی از مربی گری فوتباله و هرگز ساده نخواهد بود."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط FARZAD در تاریخ 1392/10/19 و 12:45 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی زحمت کشان سایت شکلک
ببینید فشاری که مویس در این روزها داره تحمل میکنه اگه یه مربی دیگه بود قطعا" توان تحمل چنین چیزی رو نداشت.
از شرایط این روزهای تیم گفتن چیزی جز ذکر مصیبت نیست. واقعاً این برای باشگاه مصیبتی هم هست.
این که باشگاه مویس رو انتخاب کرد بی شک بنا به وفاداری بود. اونها میدونستند مویس با باشگاه میمونه و باشگه هم چنین شخصی رو میخواست. حالا در این بین ممکنه فشار رسانه ها، تفکر طرفداران و در نهایت ضررهایی که به دلیل کسب نتایج متوجه باشگاه میشه، باشگاه رو مجبور به تصمیماتی کنه اما اینکه فکر کنیم باشگاه بی خیال حال و احوال تیم هست، فکر بیهوده ای هست. شکست از تیم 20 لیگ برتر یک فاجعه بود و چهره بابی چارلتون پس از این شکست همه چیز رو نشون میداد.
در این بین هستند افرادی که تقصیر رو متوجه مویس میدونند. بی اونکه بخوایم نبش قبر کنیم، باید اعتراف کنیم که برخی اشتباهات درون و بیرون زمین متوجه اوست اما باز نکته ی مهمتر اینه که بدونیم مقصر یک نفر نیست و اگر باور کنیم همه چیز فوتبال زنجیر وار به هم مرتبط هست، پس در اینکه سلسله ای از موارد دست به دست هم داد تا این وضع تیم باشه هم نباید شک کنیم و این رو هم باید در نظر بگیریم که این مشکلات تیم در چند سال گذشته تیم رو مستعد کرد تا در این زمان این زخم بیش از هر زمان سر باز کنه.
این باشگاه صبوری هست اما باید دید این صبر تا کی تداوم داره. شخصاً جاه طلبی لازم رو در مویس نمیبینم و این دقیقاً یکی از نکته فرقهای او و فرگی هست.

دو نکته در این میان قابل بحث هست.
فرض کنیم باشگاه میخواد جایگزین مویس رو پیدا کنه. شما چند مربی رو سراغ دارید که هم جوان باشه، هم از نظر تاکتیکی برتر باشه و هم بشه برای درازمدت روش حساب کرد؟ یونایتد با تعویض مداوم مربی ضربه خواهد خورد چراکه به این رویه عادت نداره، این نکته مهمی هست. شاید گزینه ها زیاد نباشن، مگر یکی کشف بشه.
البته خیلی زود هست که ما بخوایم در مورد جایگزینی او صحبت کنیم.
چیزی که این روزها زیاد به فکر من میرسه اینه که ممکنه حتی خود مویس نتونه فشارها رو تحمل کنه و در نهایت محبور به کناره گیری بشه، که باز این بر میگرده به قدرت شخصیت او که این وضعیت برای او امتحان خوبی هست.
ما مجبوریم تا تابستون صبر کنیم تا واکنشهای باشگاه رو ببینیم. بی شک تداوم این شرایط موجب جدایی عده ای خواهد شد. درسته که گفته میشه ویدیچ سنش بالاست اما فکر میکنم همه میپذیرند که او میتونه 1 فصل دیگه بازی کنه اما این موضوع که او مخالف تمدید قراردادش هست، میتونه به شرایط باشگاه ربط داشته باشه. قدرت رهبری او بی مثال هست، شما در بازی با ساندرلند ویدیچ رو میدید که دائماً فریاد میزنه، تیمش رو هدایت میکنه و بیش از همه برای تیمش تلاش میکنه و درنهایت گل میزنه. نبود او ضربه بزرگی هست. و حالا Daily Mail خبر میده که بارسا هم به او علاقه داره. از طرفی دیگه وضعیت رونی هست که بی شک با نبودن تیم بین 4 تیم اول لیگ، داشتن او در ادامه یک آرزو خواهد بود.
شرایط خوب نیست و همه این رو قبول دارند، باید منتظر واکنش باشگاه بود.

زنده و پایدار باشید شکلکشکلک
پاسخ : سلام داداشی شکلک
فشاری که روی مویز هست از ی وزنه ی 10 تنی هم سنگین تره. با ی خروار مصدوم و بازیکن درجه دو - تغییر مربی فقط وضع رو بدتر می کنه.
وقتی مویز تیم خودش رو ساخت اون زمان باید ببینی جاه طلبی داره یا نه - نه وقتی که تیم تو بحرانه - مویز میگه تو همه جام ها دنبال قهرمانیه - این یعنی جاه طلبی - باشگاه پای سر الکس وایساد و نتیجش رو گرفت این برای دیوید مویز هم تکرار خواهد شد. ویدیچ نمیره ببین با چه تعصبی جلوی ساندرلند بازی می کرد! باشگاه به صبر کردن ادامه میده - مرسی داداش همینطور


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 178
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 932
  • بازدید ماه : 932
  • بازدید سال : 67,708
  • بازدید کلی : 587,500