loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 143 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (2)

هافبک جوان شیاطین سرخ جو راتول در مصاحبه ای اختصاصی با مجله ی باشگاه پیشرفتش را مورد بحث قرار داده است. بخش اول - بخش دوم


شما بازیکن فیکس تیم های پایه انگلستان بوده اید, تجربه اش برای شما چطور بوده است؟

جدا از سال گذشته که به دلیل مصدومیت بازی های تیم زیر 18 سال را از دست دادم, اخیرا با تیم زیر 19 ساله ها به خارج کشور رفتم و در مسیر با افراد جوانتری آشنا شدم. شما می دانید بازیکن هایی که قرار است مقابلشان قرار بگیرید همگی در یک رده سنی قرار دارند, این با جایی که ما از آن می آییم کمی متفاوت است اما ما سعی می کنیم که هماهنگ شویم و طبق روشی که آن ها می خواهند بازی کنیم. واقعا انگلستان در تیم های پایه در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

آیا شما هوادار یونایتد هستید؟

من همیشه از یونایتد حمایت کردم. من اهل فیلز وُرثم, در حومه شهر الدهام, اما به همه می گویم که من از منچستر می آیم.

 اینجا در تیم اصلی بازیکنی حضور دارد که شما تحسینش کنید و یا بخواهید او را الگو قرار دهید؟

عمدتا آن هایی که مانند مایکل کریک هستند. وقتی که اسکولزی اینجا بود هم همینطور. این خیلی خوبه که ما او و نیکی بات را در تیم مربیگری زیر 19 ساله ها داریم. من اغلب از آن ها مشورت می گیرم و هر دوی آن ها سعی می کنند تا جایی که می توانند به من کمک کنند. این عالیه که آن ها همیشه اینجا هستند و هر وقت که نیاز به صحبت کردن باشه من از آن ها درخواست می کنم. آن ها همیشه یک راه حل به شما ارائه می دهند.

در صورتی که شما بتوانید به تیم اصلی برسید پس از چارلز و هربرت که مدت ها پیش اینجا بوند سومین راتول تاریخ یونایتد خواهید بود, آن ها هیچ نسبت دوری با شما ندارند؟

من هرگز این رو نمی دونستم, طی سال هایی که اینجا بودم هرگز نمی دانستم که راتول دیگری هم اینجا بوده. من حدس میزنم که آن ها با من نسبتی داشته باشند اما من آن ها را نمی شناسم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عرفان هفت در تاریخ 1392/10/20 و 10:11 دقیقه ارسال شده است

نظرسنجی همراه با یک کارت شارژ 5000 ایرانسل
و کلی جوایز دیگر برای 27 نفر
فقط کافیست در نظرسنجی ما شرکت کنید تا برنده یکی از جوایز ما شوید.
سوال نظرسنجی: برنده توپ طلای 2014؟
بخدا دروغ نیست فقط کافیه در نظرسنجی ما شرکت کنید
با تشکر مارشال

http://biomarshal.rzb.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 224
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 978
  • بازدید ماه : 978
  • بازدید سال : 67,754
  • بازدید کلی : 587,546