loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 156 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

نوجوان آمریکایی آلونزو کلارک تایید کرد که در فبریه به انگلستان باز می گردد تا برای دومین بار در تمرینات منچستر یونایتد شرکت کند. اینجا با او مصاحبه ای خواهیم داشت...

نوجوان آمریکایی آلونزو کلارک تایید کرد که در فبریه به انگلستان باز می گردد تا برای دومین بار در تمرینات منچستر یونایتد شرکت کند.

این بازیکن 16 ساله که هم اکنون برای آکادمی Bethesda-Olney بازی می کند, قبلا در تمرینات یونایتد و بلکپول شرکت کرده است و ماه آینده دوباره به کارینگتون باز می گردد تا کادر مربی گری آکادمی حکم نهاییشان را در مورد او صادر کنند.

کلارک در گفت و گویی بسیار خوب در مورد حضورش در تمرینات آزمایشی صحبت کرده و می گوید که این فرصت برای او چه مفهومی دارد.

هنگامی که در تمرینات منچستر یونایتد شرکت می کردید چه احساسی داشتید؟

هنگامی که به تمرینات آزمایشی یونایتد می رفتم من از خودم مطمئن بودم چون این فرصتی بوده که در تمام زندگی ام منتظرش بودم, و می دانستم که باید از آن استفاده کنم. همچنین بازیکنان و مربی ها در یونایتد با ایجاد این حس که در خانه ام هستم به من کمک کردند.

چه زمانی احساس خواهید کرد که در این تمرینات حضور موفقیت آمیزی داشته اید؟

 زمانی که در فبریه برای ارزیابی دیگری به یونایتد بر می گردم. 

بررسی ها شامل چه چیزهایی می شود؟

نمیدانم. من فقط باید خودم را از لحاظ فیزیکی, روحی و احساسی برای بازگشت آماده کنم. من باید مطمئن شوم که تمام توانایی هایم را نشان خواهم داد, برای رسیدن به موفقیت تلاش خواهم کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 158
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 207
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 961
  • بازدید ماه : 961
  • بازدید سال : 67,737
  • بازدید کلی : 587,529