loading...
کارینگتون
aLI-S بازدید : 151 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (3)

 

تیم منچستر یونایتد در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس در اولترافورد در حالی که تا دقیقه 89 با یک گل از حریفش جلو بود ولی موفق نشد این تک گل را حفظ کند و لورن در دقیقه 89 گل تساوی را به ثمر رساند.

گل اول این بازی در دقیقه 26 به ثمر رسید   حرکت یانوزای رونی را در موقعیت تک به تک با بوروک قرارداد که ضربه او به بوروک برخورد کرد اما در برگشت  ضربه فن پرسی  به گل تبدیل شد  بعد از این یونایتد فرصت هایی داشت که با بدشانسی موفق به باز کردن دروازه حریف نشد که از جمله ان ها میتوان به ضربه رونی که به تیرک برخورد کرد اشاره کرد و همچین ن در صحنه دیگری سانتر رونی با ضربه سر فن پرسی همراه شد که با بد شانسی تمام این ضربه نیز به تریک برخورد کرد  . تا این که سرانجام لورن در دقیقه 89 گل تساوی را روی یک کرنر به ثمر رساند یکی از نکات این بازی تعویض های ناامید کننده مویس بود.

با این تساوی منچستر در جایگاه 8 قرار گرفت و باید منتظر بازی استون ویلا تاتنهام بماند .

ترکیب منچستر دخیا رافائا اونز جونز اورا فلینی(ولبک 76)کریک نانی(گیگز69) رونی(اسمالینگ 87) عدنان یانوزای رابین فن پرسی

ذخیره های استفاده نشده لیندگارد هرناندز کاگاوا زاها 

aLI-S بازدید : 277 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (3)

Manchester United vs Southampton

تاریخ بازی : شنبه 19 اکتبر – 27 مهر
ساعت بازی : 15:00 به وقت انگلستان – 17:30 به وقت تهران
محل برگزاری بازی : استادیوم اولدترافورد
ظرفیت استادیوم : 75,765 نفر
نوع برگزاری مسابقات : لیگ برتر انگلستان
هفته : هشتم

 

aLI-S بازدید : 223 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (2)

این جوان 20 ساله که ژانویه گذشته به منچستر یونایتد پیوست ولی برای ادامه فصل به کریستال پالاس بازگشته بود تحت نظر دیوید مویس, مربی جدید منچستر یونایتد هنوز فرصت بازی در لیگ برتر را نیافته است .

این بازیکن جوان تنها 61 دقیقه در بازی برابر ویگان موفق به بازی رسمی برای تیم اول منچستر شده و هنوز برای تیم اصلی در لیگ برتر بازی نکرده است .

اخیرا این وینگر 20 ساله  با انتقال های قرضی در سال جدید به تیم های فولام نیوکاسل و وستهم لینک شده است

با این حال در حال حاضر قهرمان سری آ نیز پیگیر وضعیت این بازیکن است. آنتونیو کونته مربی باشگاه یوونتوس به فکر تقویت قوای تهاجمی خود در ژانویه است و بر این منظور ویلفرد زاها را تحت نظر گرفته.

aLI-S بازدید : 143 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (2)

 راول موریسون ستاره جوان زیر 21 سال انگلیس  که به سرعت در حال پیشرفت است به منچستر و تیم سابقش منچستر یونایتد باز نخواهد گشت .

بازیکن جوان وستهم سه شنبه شب در بازی تیم زیر 21 سال انگلیس برابر لیتوانی در حضور حدود بیست هزارتماشاگر بازی   موفق به کسب  عنوان بهترین بازیکن زمین شد .
دو تیم شهر منچستر یعنی منچستر یونایتد و همسایه ان ها من سیتی به فکر باز گرداندن این بازیکن به شهر منچستر که در انجا یک زندگی اشفته داشته است هستند که این ظاهرا یک ایده خوب نیست .
یک منبع اگاه میگوید : همه از  مشکلات راول در این شهر اگاهند و سر الکس به این علت به او اجازه خروج داد که احساس کرد او نیاز دارد از این شهر خارج شود. 
وستهم در حال اماده ازائه پیشنهاد جدیدی به این بازیکن 20 ساله  که تا تابستان 2016 با این تیم قرارداد دارد هست .باشگاه های بزرگ در حال تماشای بازی های این جوان هستند اما چکش ها امیدواردند که بتوانند این بازیکن جوان را حفظ کنند. 
یونایتد نتوانست هنگام فروش این بازیکن به چکش ها  بندی برای بازخرید او تنظیم کند.
aLI-S بازدید : 139 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

شاگردان واران جویس در نخستین بازی خود در لیگ زیر 21 سال به مصاف  لیورپول رفتند که لیورپول به لطف درخشش مهاجم جوان ایتالیایی خود بورینی موفق شد یونایتد را 4-2 شکست دهد.

مایکل کین عدنان جانوزاج ولینگارد که در تور پیش فصل با تیم اصلی بودند از جمله ستاره های منچستر در این بازی بودند.

در این بازی ابتدا یونایتد با گلزنی لارنل کول جوان انگلیسی خود در دقیقه 7 پیش افتاد سه دقیقه بعد لبه بازی را به تساوی کشاند سپس جوانان لیورپول موفق شدند در عرض دو دقیقه دروازه منچستر را برای دوبار دیگر باز کنند ایبتدا مورگان در دقیقه 18 و سپس بورینی در دقیقه 20 موفق به گلزنی شدند اما این پایان کار  نبود و جسه لینگارد در دقیقه 38 اختلاف را به حداقل رساند این نتیجه تا دقیقه 80 با پرجا بود که در دقیقه 80 بورینی موفق شد گل دوم خود وچهارم تیمش را به ثمر برساند.

 

ترکیب منچستر : اموس وارلا ورمیل تام تورپ مایکل کین  لارنل کول چارنی اکاگمنه (بلکت45) پتروچی لینگارد جانوزاج هنریکز (لاورنس 59)

تعویضی های بدون استفاده: گولینی روتول گریمشاو

aLI-S بازدید : 135 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (1)

تیم زیر 18 سال منچستر یونایتد در اولین بازی خود در لیگ زیر 18 سال با نتیجه 2-1 مغلوب وست هام شد.

گل های وست هام را لوییس پیج و جری امو به ثمر رساندن و تک گل منچستر را جیمز ویلسون از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

پل مکگوینس که فصل پیش را با بازیکنانی نظیر اندرس پریرا جیمز ویلسون و بن پیرسون در مکان چهارم به پایان رسانده بود امیدوار است این فصل موفق به قهرمانی در لیگ زیر 18 سال شود.

 زیر 18 ساله های منچستر هفته اینده در دومین بازی خود در لیگ زیر 18 سال جزیره به مصاف  استوک سیتی خواهد رفت.

aLI-S بازدید : 129 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (2)


 تیم زیر 21 سال منچستر با گل های نانی کرو الکساندر را از پیش رو برداشت.

شاگردان واران جویس با درخشش نانی موفق شدند تیم کرو الکساندر را در قالب بازی دوستانه به منظور امادگی برای فصل جدید با حساب 2 بر صفر از پیش رو بردارند. در این بازی 3 تن از بازیکنان تیم اصلی (ویدیچ نانی و والنسیا ) پس از بازگشت از مصدومیت حاضر بودند. نانی موفق شد در دقایق 11 و 58 دو گل یونایتد را به ثمر برساند ضمن اینکه پاول به دلیل مصدومیت بازی برابر تیم سابقش را از دست داد.

ترکیب منچستر یونایتد : جانستون ووتن تورپ (گریمشاو ۷۰) ویدیچ (پیرسون ۶۲) ورمیل والنسیا لاورنس (روتول ۷۶) کول پتروچی نانی ( به به ۶۵) ماکدا

تعویضی های بدون استفاده : گولینی بارمبی ویلسون

 

aLI-S بازدید : 177 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال زیر 21 سال منچستر یونایتد به مربیگری واران جویس در سومین بازی خود در تور پیش فصل  برابر راس کانری به تساوی 2 بر 2 دست یافت . در این بازی ابتدا راس کانتی با گل لوکاسن در دقیقه 5 پیش افتاد  ولی ستاره جوان ایتالیایی داویده پتروچی موفق شد در دقیقه 35 گل تساوی را به ثمر برساند.نیمه اول با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید .12 دقیقه از شروع نیمه دوم نگذشته بود که کوپر راس کانتی را پیش انداخت اما این پایان ماجرا نبود رایان تونیکلیف  در دقیقه 64 موفق شد دومین گل منچستر یونایتد را به ثمر برساند  در ادامه تلاش دو تیم نتیجه نداد وبازی با همین نتیجه به پایان رسید.

ترکیب منچستر : سم جانستون مارنیک فرمایل تام تورپ اسکات ووتن چارلی اکاگمنه (تام لاورنس35) لارنل کول رایان تونیکلیف بن پیرسون  پتروچی به به(لیام گریمشاو 60)فدریکو ماکدا (جیمز ویلسون 82)

ذخیره های بدون استفاده : ژول پریرا جک بارمبی  اندرس پریرا

بازی بعدی تیم زیر 21 سال سه شنبه 1 مرداد برابر چورلی است.

aLI-S بازدید : 159 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

در بین جوانان حاضر در این بازی بدون شک جسه لینگارد بهترین عملکرد را داشت .این بازیکن 20 ساله انگلیسی موفق به ثمر رساندن 2 گل و دادن یک پاس گل در این بازی شد.  ولبک نیز در این بازی عملکرد قابل قبولی را داشت و علی رغم از دست دادن چند موقعیت خوب موفق به ثمر رساندن دو گل شد. ویلفرد زاها نیز 90 دقیقه بازی کرد و در نیمه دوم نمایش قابل قبولی داشت . مایکل کین نیز در ابتدای نیمه دوم وارد بازی شد ولی ستارگان استرالیا توانایی زیر فشار گزاشتن منچستر رانداشتند و مایکل کین چندان ازموده نشد  عدنان جانوزاج که در بازی اول برابر ستارگان تایلند درخشش خیره کنندها ی داشت در دقیقه 71 جای ولبک را گرفت فرصت چندانی برای بروز استعدادهایش نداشت .کلورلی نیز موفق شد 90 دقیقه بازی کند.

شرح گل ها:

گل اول (جسه لینگارد)  جسه لینگارد موفق شد روی پاس گیگز وحرکت خوب ولبک گل اول را به ثمر برساند.

گل دوم  (دنی ولبک) رایان گیگز از میان مدافعین ولبک را صاحب توپ کرد واین بازیکن توپ را به گل تبدیل کرد.

گل سوم  (جسه لینگارد) لینگارد با یک شوت فوق العاده از داخل محوطه جریمه موفق شد دروازه ستارگان استرالیا را باز کند.

گل چهارم (دنی ولبک) کرنر خوب رابین فن پرسی را ولبک با ضربه سر به گل تبدیل کرد.

گل پنجم  (رابین فن پرسی) پاس عمقی اندرسون به فن پرسی رسید و این بازیکن با دروازه بان تک به تک شد ولی دروازه بان توپ رو گرفت در برگشت توپ به عدنان رسید وعدنان توپ را به لینگارد رساند لینگارد نیز توپ را به فن پرسی سپرد اینبار توپ فن پرسی به گل تبدیل شد .

ترکیب منچستر :لیندگارد رافائل فردیناند(مایکل کین 46) جونز اورا (فابیو 76) زاها کریک (اندرسون 71) کلورلی لینگارد  گیگز (فن پرسی 62) ولبک (عدنان جانوزاج 71 )

aLI-S بازدید : 163 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (5)


تیم فوتبال زیر 21 سال منچستر یونایتد موفق شد با گل های جیمز  ویلسون (36) وجک بارمبی (51) تیم فوتبال واترفورد را با نتیجه 2-1 شکست دهد تک گل تیم واتفورد را وایت در دقیقه 73 به ثمر رساند.

ترکیب منچستر یونایتد : گولینی (ساترلند 46) - ویر - راولی - مکنیر - لاو - بارمبی - رودجه - پریرا - روتول - لاورنس (بایرن 60) - ویلسون( ادارابیویو 60)

aLI-S بازدید : 169 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (6)


 میک مکارتی به دنبال فردریک وسلی

میک مکارتی مربی ایپسوویچ خواهان به خدمت گرفتن فردریک وسلی مدافع سابق منچستر یونایتد است که توسط دیوید مویس مربی جدید منچستر ازاد اعلام شد.این ملی پوش زیر 21 سال سوئیس  که در سال 2012 از منچستر سیتی به منچستر یونایتد پیوست . ولی نتوانست علی رغم شرکت در تور پارسال به تیم اصلی برسد وتوسط مویس ازاد اعلام شد .

aLI-S بازدید : 533 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (10)

    

پست دفاع راست منچستر در فصل اینده بسیار جذاب خواهد بود جایی که دو بازیکن جوان با رافائل داسیلوا رقابت خواهند کرد که جایگاه خود را پایدار میبیند.

این مدافع برزیلی در فصل پیش خوش درخشید و موفق شد با منچستر به پریمیر لیگ نیز دست یابد.این بازیکن نه تنها این فصل باید جایگاه خود را حفظ کند بلکه باید برای رفتن به جام جهانی هم تلاش کند.

دیوید مویس تا اینجا یک خرید داشته و آن دفاع راست اروگوئه ای 20 ساله گیلرمو وارلا بوده اما جوان دیگری نیز هست که چشم به جایگاه رافائل دوخته و او مارنیک فرمایل می باشد.

این بازیکن بلژیکی که در 18 سالگی از استاندارد لیژ به منچستر پیوست اکنون 21 سال دارد و میداند که زمان آن رسیده که همه را تحت تاثیر قرار دهد.

این بازیکن از نسل طلایی کشورشه و میخواهد سال دیگه همراه  کشورش به جام جهانی بره.

اوپس از اینکه دوشنبه  قرارد دوساله جدیدی رو با منچستر امضا کرده گفته احساس او در مورد ایندش در باشگاه مثبته و  با مربی جدید منچستر دیوید مویس در مورد برنامه های اینده خود سخن گفته.

همچنین او اضافه میکنه این فصل برای من بسیار مهمه من میخواهم از فرصتهایم برای بازی در لیگ برتر استفاده کنم. زیرا که من در رویا جام جهانی برزیل هستم و پست دفاع راست منچستر پستی که در اون رقابت شدیده .همچینین او گفته مشکلی با انتقال قرضی نداره و به اون علاقه منده

اگر ماه اینده من با انتقال قرضی به جای دیگری بروم به نوبه خود با آن مشکلی ندارم چندین باشگاه علاقه مند وجود دارد و به هر حال در انجا به من بازی بیشتری میرسد اما انچه از همه بیشتر اهمیت دارد اینه که من میخوام تو منچستر باشم.

فرمایل سال گذشته در تور افرقایی منچستر شرکت کرد وگفته خیلی از اینکه در تور اسیا امسال شرکت نکرده ناراحت نیست مویس تنها ترکیب کوچکی از بازیکنان رو به تور برده و بازیکنانی نظیر ویدیچ نانی والنسیا و اسمالینگ نیز در تور شرکت نکرده اند.

او میتواند از موقعیت هایی که به او داده میشود بهر ببرد  او همیشه در پست دفاع راست مطمئن ظاهر شده 

نظر شما چیه ایا فرمایل میتونه رافائل رو به چالش بکشه ؟ خرید وارلا برای او به چه معناس؟

 


ویدئو  سوپر گل ماکدا به استون ویلا مال چند سال پیش که ماکدا تنها 17 سال داشت  که سایت باشگاه گزاشته کلیک کنید

aLI-S بازدید : 201 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (4)


شاگردان واران جویس  موفق شدند در اولین بازی پیش فصل خود برابر کلاپ بروخه به برتری یک بر صفر دست یابند

 

ترکیب منچستر : جانستون-گریمشاو(لاورنس53)-تورپ-ووتن-ورمیل-کول-اکاگمنه-تونیکلیف(بارمبی 82)

- پتروچی-به به(پیرسون 53)-ماکدا(پریرا63)

تعویضی های بدون استفاده:گولینی- راولی-ویلسون-روتول

 

.تام لاورنس موفق شد تک گل این بازی را در دقیقه 79 روی حرکت زیبای ستاره جوان ایتالیایی دیویده پتروچی به ثمر برساند.

از نکات جالب توجه این بازی حضور گودجانسن ستاره سابق بارسا وچلسی در این بازی بود که بازوبند کاپیتانی تیم کلاپ بروخه رو بر بازو بسته بود.

به به موفق شد پس از بازگشت به منچستر 53 دقیقه بازی کنه.همچنین ماکدا پس از بازگشت از دوره قرضیش در اشتوتگارت 63 دقیقه بازی کرد.وتورپ وکول و جانستون نیز پس از بازگشت از جام جهانی زیر 20 سال 90 دقیقه بازی کردند.

بازی بعدی جوانان منچستر پنج شنبه ۲۷ تیر برابر واترفورد برگذار خواهد شد .

(اختصاصی)

aLI-S بازدید : 157 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (4)

                         

نیک پاول این تابستان به طور قرضی از الدترافرد خارج خواهد شد.

ویتال منچستر یونایتد گزارش داده است که هادرزفیلد تاون در پی قرض گرفتن نیک پاول می باشد.اما در مورد اینکه بازیکن سابق کرو الکساندرا کجا این فصل را به اتمام می رساند ایده ای نداشته.

همچنین گزارش شده که ویگان اتلتیک به پاول علاقمند است و آن ها با توجه به این که قصد دارند در اولین فرصت به لیگ برتر بازگردند گمان می کنند که هم باشگاه و هم بازیکن این گزینه را ترجیح خواهند داد.

پاول در سال 2012 با 6 میلیون پوند از کرو به منچستر یونایتد پیوست.

aLI-S بازدید : 153 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

ویلفرد زاها و عدنان جانوزاج دو جوان منچستری , دیوید مویس سرمربی جدید منچستر را در اولین بازیش بر روی نیمکت منچستر در بازی دوستانه  برابر ستارگان تایلند تحت تاثیر قراراداده اند.

این دو بازیکن جوان هر دو در بازی اول خود برای تیم اصلی درخشان ظاهر شدند و زاها بدشانس بود که موفق نشد اولین گل خود را برای منچستر به ثمر برساند چرا که ضربه او به تیرک اصابت کرد .

صحبت های مویس درباره زاها:

وقتی که زاها به زمین امد ما فکر کردیم او تاثیر کمی بر بازی خواهد داشت اما او بدشانس بود  که نتوانست گلی به ثمر برساند . ما عملکرد اورا زیر نظر خواهیم داشت وبه اوشانس کافی را خواهیم داد.

این اولین بار بود که من با او کار میکردم و او شانس داره که بخشی از ترکیب تیم ما باشه و ما میتونیم او را برای بازی در تیم اصلی اماده کنیم .

عدنان جانوزاج دیگر جوانی است که پس از بردن پرمیر لیگ زیر 21 سال موفق شد 90 دقیقه بازی کند و بازی درخشانی را به نمایش گزاشت .

مویس در مورد عدنان میگوید من فکر میکنم او امشب خوب بازی کرد و یک امتیاز بvای ما بود .این همیشه خوب است وقتی که شما به یک بازیکن جوان این شانس را میدهید که خود را نشان دهد .من فکر میکنم امشب او این کار را انجام داد و اگر باز هم این کار را انجام دهد فرصتهای بیشتری به او داده خواهد شد.

aLI-S بازدید : 137 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (1)

ترکیب منچستر : اموس فابیو ریو فردیناند جانی اونز بوتنر مایکل کریک تام کلورلی عدنان جانوزاج اندرسون رایان گیگز دنی ولبک

بازیکنان ذخیره : لیندگارد رافائل اورا جونز زاها لینگارد مایکل کین

شروع تعجب برانگیز عدنان جانوزاج در ترکیب منچستر با درخشش برابر ستارگان تایلند .عدنان جانوزاج وینگر جوان بلژیکی منچستر که در اخرین بازی منچستر در لیگ روی نیمکت نشست درخشش تعجب برانگیزی در این بازی داشت .مایکل کین و جس لینگارد نیز در این بازی بر روی نیمکت نشسته بودند که لینگارد موفق شد در نیمه دوم وارد بازی شود. و مایکل کین تعویضی بدون استفاده بود .دیگر جوان منچستر یعنی ویلفرد زاها جایی در ترکیب اصلی تیم نداشت اما در نیمه دوم وارد بازی شد و بازی قابل قبولی را به نمایش گزاشت و تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت ولی ضربه او به تیرک اصابت کرد. دنی ولبک تنها مهاجم در دسترس نیز در ترکیب اصلی حضور داشت و چندان بازی قابل قبولی را به نمایش نگزاشت و تعویض شد.ضمن اینکه آموس نیز یک سیو عالی داشت .جانی اونز نیز موفق شد 90 دقیقه بازی کند.تام کلورلی هم همراه با کریک خط هافبک را تشکیل داده بودند که کلورلی در نیمه دوم جای خود را به فیل جونز داد.

(اختصاصی)

aLI-S بازدید : 295 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (1)

مارنیک فرمایل مدافع کناری پس از درخشش در فصل 2012-13 و انتخاب به عنوان دومین بازیکن برتر در تیم زیر  21 سال قرارداد سه ساله جدیدی را با منچستر یونایتد به امضا رسانده است.

این بازیکن 21 ساله در سال 2010 از استاندارد لیژ بلژیک به منچستر پیوست .و برای راهیابی به تیم اصلی دو فصل به طور مداوم در پست دفاع راست برای تیم زیر 21 سال به میدان رفته است.قرارداد جدید اورا تا ژوئن 2016 در باشگاه نگه میدارد.

با این حال ممکن است پیوستن گیلرمو وارلا اروگوئه ای به منچستر به معنای نرسیدن او به تیم اصلی باشد.  البته او شرایط را مناسب دیده است که حاضر به تمدید قرارداد خود به مدت سه سال شده است .احتمالا او فصل اینده را با یک قرارداد قرضی در تیم دیگری سپری خواهد کرد.

این جوان بلژیکی موفق شد در فصل گذشته در لیگ کاپ اولین بازی خود را در پیروزی برابر نیوکاسل انجام دهد.او میتواند با کسب تجربه در تیمی دیگر نقشی در ترکیب اینده منچستر داشته باشد .

این خبر در حال حاضر توسط سایت رسمی باشگاه اعلام نشده ولی در 24 ساعت گذشته خبر گزاری های بلژیکی این خبر را پوشش داده اند.

aLI-S بازدید : 153 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (4)

                                                                  

       

امروز تولد داش امید گل مدیر این وب که امروز ٢٢ ساله شده من از طرف خودم تولدش رو تبریک میگم وایشالا به هر چی که میخاد برسه قلب

یه تشکر هم از داش شهاب که یاداوری کرد وگرنه من همیشه تولد خودمم دوروز بعد یادم میاد نیشخند

کلا فک نکنم منچستری باشه که داش شهاب تولدشو ندونه نیشخند

aLI-S بازدید : 133 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

                   

(در مورد پایبندی به سنت باشگاه و استفاده از جوانان....) "در پنجره های انتقالاتی که یونایتد خرید میکرد، اورتون به همون شیوه خرید نمی  کرد! ولی این باشگاه همیشه تلاش میکنه که بهترین بازیکنان رو بخره و تلاش میکنه بازیکنان رو از آکادمی به تیم اصلی منتقل کنه."

"این کار (استفاده از جوانان) در ژن باشگاهه و ما به دنبال استفاده از بازیکنان محصول خودمون خواهیم بود."

 

ترجمه شهاب

aLI-S بازدید : 249 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (5)

                                            

تاریخ تولد: دوم آپریل 1994

محل تولد: شهر منچستر

پست: مدافع

تعداد حضور در تیم ذخیره ها:

گل:

تاریخ پیوستن به یونایتد: اول جولای 2002 (8 سالگی)

اولین بازی برای یونایتد:

حضور در رده های ملی: زیر 16 سال و زیر 17 و زیر ۱۹ ساله های انگلیس

باقی ادامه مطلب

ترجمه: شهاب

 

aLI-S بازدید : 151 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (1)

منچستر به دنبال انتقال قرضی داهلی به مولده نروژ

منچستر یونایتد به دنبال اینکه متس مولر داهلی نوجوان نروژی رو با یک انتقال قرضی به مولده نروز که مربیگریش رو سولسشر به عهده داره بفرسته.

سولسشر به دنبال اینه که هافبکی جدید رو جایگزین ایکرم کنه که به تازگی به هیرنین رفته ودر صدر این هافبک ها داهلی حضور داره منبع


منچستر به دنبال جلوگیری از تکرار حماسه پوگبا در مورد داهلی منبع


دیلی پست گزارشی از تصمیم مویس برای استفاده از جوانان که در صدر اون ها جانوزاج قرارداره در تو ر تایلند داده منبع


پنج جایگزین در صورت شکست در خرید بینس  1 ناگاتومو2نیل تایلور 3 امیلیو ایزگره 4 فابیو کونترائو 5 فیلیپ لام منبع


صحبت های ایجنت مندی در مورد موکلش  رو از اینجا بخونید

 


 

aLI-S بازدید : 135 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (4)

                     

 

مایکل فورنسیر (؟) دفاع ایتالیایی ازاد شده توسط منچستر به سمپدوریا پیوست .

این بازیکن که در سال 2009 به منچستر پیوست موفق نشد به تیم اصلی برسه و پس از 4 سال حضور در منچستر به ایتالیا بازگشت وبا سمپدوریا قرارداد امضا کرد.

                     

مولده نروژ به دنبال بازیکن جوان منچستر داهلی

اوله گنار سولسشر مربی مولده به دنبال اینه که این بازیکن جوان را به نروژ برگردونه .این مربی 40 ساله که به تازگی هافبک دیگر خود ایکرم رو از دست داده به دنبال این است که داهلی رو جانشین ایکرم کنه.

 گزارشات جاکی از اینه که منچستر فقط تمایل داره این بازیکن رو قرضی به مولده بده.

aLI-S بازدید : 155 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (2)

                            

به نقل از گاردین بلکپول پیشنهاد  8 کاردیف میلیونی برای تام اینس پسر پل اینس رو پذیرفته. در حالی که سرمربی بلکپول پدر تام اینس پل اینس هس

  این ملی پوش  زیر 21 سال انگلیس موفق شده در رقابت های فصل پیش چمپیونشیپ 18 گل در 44 بازی به ثمر برسونه  .

لازم به ذکره که کوین فیلیپس که سابقه بازی با تام اینس و زاها خرید جدید منچستر رو داره گفته تام اینس به مراتب از زاها بهتر (چه غلطا)

                            

اسپریکوئتا هافبک مکزیکی خوشحال از احتمال انتقالش به منچستر این جوان مکزیکی که در رقابت های زیر 20 سال در ترکیه به سر میبره از لینک شدن با منچستر خوشحاله

این بازیکن 18 ساله در مورد احتمال انتقال به اولدترافورد گفت : این شادی اور وانگیزه بخش است

aLI-S بازدید : 167 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (7)

                                          

 

 دیلی میل ادعا کرده منچستر یونایتد سلیح اوچان  ستاره ترک تبار فنرباغچه رو زیر نظر داره که گفته میشه بند ازاد سازیش 17.1 میلیون پوند هست .

این بازیکن که به تازگی به تیم اصلی فنرباغچه رسیده موفق شده 4 گل در 24 حضورش در فصل اول به ثمر برسونه .

به نظر میرسه این بازیکن 19 ساله که در تابستان 20 ساله میشه چشم قهرمان لیگ برتر ودیود مویس رو گرفته .

با این حال به نظر میرسه یونایتد کار سختی را برای اوردن این بازیکن به اولترافورد دارد چرا که فنرباغچه تمایل داره این بازیکن رو حفظ کنه و بند ازاد سازی این بازیکن 17.1 میلیون پوند است و فنرباغچه تمایل ندارد با کمتر از این قیمت اورا به تیمی واگزار کند .


من یه بازی ازش دیدم میتونم بگم از لحاظ پاس بلند انداختن نزدیک ترین بازیکن به اسکولز همینه خیلی پاسای خوبی مینداخت . ولی نیک پاول رو تو پستش داریم چندان نیازی بهش نیست.

aLI-S بازدید : 131 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (1)

                            

 

سلام به همگی شرمنده حقیقتش من زیاد یاد ندارم حرف بزنم به دستور اقا سعید من سعی کردم انجمن این وبلاگ رو در حد توانم راه بندازم .به امید خدا فعلا فعال شده ولی هنوز خیلی کار داره تا سر وسامون بگیره انشالا قالبش رو قراره داش مرتضی تهیه کنه که شاید تا فردا اماده شه .بقیه انجمن هم سراسر عیبه که شما بزارین رو اماتور بودن من نیشخند ولی انشالا با کمک شما کم کم درست میشه ولی یه توضیحاتی راجع به انجمن:

حقیقتش رو موضوع بندی انجمن خیلی فکر کردم طرحی بهتر از این به ذهنم نرسید برخی از تالارهای انجمن مثل اخبار منچستر یونایتد قفل شده و فقط همون دو تاپیک رو داره و فقط اعضا میتونن تو همون دو تاپیک پست بزارن ولی بعضی تالار ها مثل اسطوره ها قفل نیست وبازدید کنندگان میتونن تو اون تالار تاپیک های مختلفی بسازن بعضی تالار ها هم مث مسابقات هنوز فعال نیست که انشالا با شروع مسابقات فعال میشه

ببخشید که من همین قدر بلد بودم اولش نمیخاستم راه بندازم ولی چون به سعید قول داده بودم مجبور شدم شرمنده همگیتون اگه انجمن سرشار از عیبه خوشحال میشم نقص هاشو بگین قلب


 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 429
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8,574
  • بازدید سال : 51,549
  • بازدید کلی : 571,341