loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 132 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (1)

داویده پتروچی اصرار دارد که هنوز امیدش را برای رسیدن به تیم اصلی یونایتد از دست نداده است - پس از این که به رویال انتورپ پیوست.

پتروچی دارد پا در مسیری می گذارد که 30 بازیکن یونایتد قبل از او آن را پیومده بودند.

در حالی که بسیاری از بازیکنان بعد از بازگشتشان به یونایتد باشگاه را ترک کردند تعداد انگشت شماری اسثتنا نیز وجود داشته است.افرادی مانند درن گیبسون , جانی اوشی و جانی ایونس قبل از رسیدن به الدترافرد به صورت قرضی در رویال انتورپ بازی کردند.

پتروچی می گوید قبل از انتقالش با ایونس مشورت کرده است.

پتروچی برای سایت رسمی باشگاه شرح می دهد:

"من با جانی صحبت کردم و او چیز های خوبی در مورد انتورپ به من گفت زمانی که او اینجا بود."

"به غیر از اون احتمالا یکی از دلایلی که من به اینجا آمدم جیمی فلوید هاسلبنک است , او بازیکن بزرگی بوده.اون یک انگیزه فوق العاده برای من بود که به اینجا بیام."

"من در سنی قرار دارم که نیاز دارم بازی کنم.وقتی که شما جوانید فوتبال رزرو ها خیلی خوبه اما برای ما , به خصوص من , من چند سال اونجا بازی کردم و همه چیز رو بردم.من به این گام بزرگ احتیاج داشتم.من بیشتر از کاری که تا الان { در تیم رزروها } انجام دادیم نمی تونستم انجام بدم."

"من فکر می کنم این برای دیوید مویز آسون نباشه , اون تازه اومده و نیاز داره بیشتر روی تیم اصلی تمرکز کنه.اما من باید به خودم فکر کنم و برای بازی کردن تلاش کنم , قطعا من می تونم.امیدوارم او این را ببینه و من باز خواهم گشت."

"شما همیشه باید خودتان را باور داشته باشید وگرنه شما می دانید که هیچ امتیازی برای بازی کردن وجود ندارد.اگر شما به خودتان باور نداشته باشید بهتر است که بازی نکنید.امیدوارم که بتونم به یونایتد برگردم و برای تیم اصلی بازی کنم."

sky sports

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/06/19 و 15:07 دقیقه ارسال شده است

بزن خلعتبری بزن شکلک
پاسخ : شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/06/19 و 1:24 دقیقه ارسال شده است

خودتو نشون بده پسر تو تواناییشو داری ...
پاسخ : این کامنتت رو خوندم یاد گزارشا خیابانی افتادم که میگه:
بزن آرش بزن پهلوان و... شکلک
پاسخ : تو گزارشش با بازیکن صحبت می کنه شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 175
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 237
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 991
  • بازدید ماه : 991
  • بازدید سال : 67,767
  • بازدید کلی : 587,559