loading...
کارینگتون
Behnoush بازدید : 103 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (7)

روند پیروزی های منچستریونایتد در لیگ زیر 18 سال با پیروزی استون ویلا مقابل این تیم به پایان رسید.

ویلا در نیمه اول عملکرد بهتری داشت و با شایستگی بعد از دقیقه 26 به گل رسید. اما یونایتد بسیار زود به بازی برگشت و ردموند گل مساوی را به ثمر رساند.

با وجود درخشش پل مک گینس، ویلا برتری خود را شش دقیقه بعد بدست آورد و سپس با به ثمر رسیدن گل سوم هیچ راه برگشتی برای یونایتد باقی نماند.

ترکیب یونایتد در این بازی: هندرسن، باربِر، مک کانل، جکسون، تامپسون، هروپ، گاس، ویلاک، ردموند، میچل، فلچر.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط FARZAD در تاریخ 1392/07/07 و 7:45 دقیقه ارسال شده است

شرایط این فصل ناامید کننده هست. نمیخوام بی دلیل حمایت کنم. به هر حال مشخصاً اشکالاتی هست که باید بهشون رسیدگی بشه. من فکر میکنم اگر زمان خروج بازیکنان برترمون، سریعاً واکنش نشان میدادیم و جایگزینان شایسته ای رو خریداری میکردیم و پشت پرورش جوانان و یا بهینه خرج کردن باشگاه پنهان نمیشدیم، الان اوضاع این چیزی نبود که هست. شما شاهد هستید که تیمی مثل بایرن همیشه در لیست 10 باشگاه پر ارزش در رده های متوسط هست اما تا جایی که بتونند به رشد پایه ای خودشون میپردازند و این یعنی قدر پول رو دونستند و نکته اصلی اینه که نتیجش رو هم همه شاهد بودیم و هستیم. بارسا یکی از بهترین آکادمی ها رو داره و هر سال چند تایی بازیکن خوب بیرون میده و به موقع خرج هم میکنه و این یعنی بالانس درست، پس نمیشه به بهانه توسعه جوانان از زیر خرج کردن فرار کرد، یعنی به نظرم دیگه بسه...
نبودن بازیکنان طراز اول مکفی، عدم شناخت مربی از بازیکنان ( که البته در این زمان کم طبیعی هست ) و البته نگاه منفعت طلبانه مدیران باعث چنین مواردی شده. من واقعاً فکر نمیکردم از وست بروم شکست بخوردیم اما...
شخصاً فکر میکنم موضوع شکستها یا از دست دادن جام در درجه اول اهمیت نیست، ما بلد شدیم صبر کنیم اما این که میدونم خوب بازی نمیکنیم از هر چیزی واسه من آزار دهنده تر هست و بعد از اون اینکه واکنشها به رخدادهای بد خوب نیست و شاید اگر قرار بود واکنش مثبتی باشه هیچ گاه اصل اتفاق رخ نمیداد و بی تردید مقصر اصلی خود باشگاه هست و هیچ راهی برای توجیه نیست.
هیچ وقت قرار نبود این طور بشه..

=====
برگردیم به 10 سال پیش که
2003-04 Arsenal won the EPL
2004-05 Chelsea won
2005-06 Chelsea won
اون موقع ما سرالکس فرگوسن رو داشتیم و سه سال نتیجه نگرفتیم ولی فرصت دادن بهش که تیموبسازه,بااومدن رونی ورونالدو دوباره تیم به نقطه اوجش برگشت الانم زمانیه که باید به مویس فرصت داده بشه,میدونم که زاها و یانوزاج مث رونالدو ورونی نمیشن ولی دیگه فوتبالم از حالت اینکه یه نفر همیشه به تیم کمک کنه گذشته.الان مویس نیاز به زمان داره و ما همه حمایتش میکنیم.

اين جمله ى زيبا رو براى همچين مواقعى بايد به كار برد: طرفدار منچستريونايتد بودن شما رو عضوى از يك خانواده ى بزرگ ميكنه ...
درد, پيروزى و احساسى كه ما در اين صدو چند سال گذشته تجربه كرديم مارو خاص ميكنه گذشته از اينها اين تاريخ بى همتاى ماست كه تئاتر روياها رو ميسازه / باتشكر شکلک
پاسخ : واضحه که مشکل داریم این فصل. به نظرم با این روندی که در حال پیشرفته اگر بازیکنان قرضی رو برگردونیم بیشتر کمک کننده هستن شکلک
پاسخ : واضحه که مشکل داریم این فصل. به نظرم با این روندی که در حال پیشرفته اگر بازیکنان قرضی رو برگردونیم بیشتر کمک کننده هستن شکلک

این نظر توسط FARZAD در تاریخ 1392/07/06 و 21:34 دقیقه ارسال شده است

چند نکته واقعا منو ناامید کرد ؛
1- تیم ما چند بازی هست در نیمه های اول واقعا نمیگم خوب بازی نمیکنه ، اصلا بازی نمیکنه ! برنامه هامون برای گلزنی در نیمه های اول اصلا فشار و سرعت لازم در حد تیمی مثل یونایتد رو نداره !
2- موضوع دیگه ، شرایط بازی هست ، ما تا الان هر وقت گل اولو زدیم بازی رو در در آوردیم و به نوعی نتیجه گرفتیم، اما برعکسش وقتی گل اولو خوردیم، نه واکنش خوبی داشتیم و نه خوب به بازی برگشتیم، این خیلی بده از دو نظر ؛این که تیم ما واکنش و پلن در صورت عقب ماندگیش بسیار ضعیفه و دوم اینکه تیم روحیه بازگشتی که یکی از ویژگی های تیم های فرگوسن بود رو نداره !
3- نمایش های فردی ضعیف ! فردیناند ، جونز و اوانز در دفاع بسیار ضعیف بودند ، و امروز تا حدودی در بعضی دقایق سعی کردیم موقعیت بسازیم، ولی اصلا با دقت نبودیم، زهر کافی نداشتیم، ون پرسی و هرناندز در محوطه جریمه گم بودند ! و ضربه رو در خط دفاع خوردیم، ریو روی هر دو گل بسیار مقصر بود، جونز نیمه دوم بسیار ضعیف بود چه در دفاع چه در حمله ! اوانز هم کاملا اسیر آنیچبه شده بود، آنیچه بازیکنی هست که در اورتون زیر نظر مویز به عنوان تک مهاجم بعضا بازی میکرد، قدرت بدنی و حفظ توپ خوبی داره، اوانز همیشه پشتش می ایستاد، و اصلا نمیتونست بهش فشار بیاره یا توپشو بگیره، فقط پشتش میستاد و در نتیجه دفاع ها هم عقب کشیده میشدن، (کلا هم که فاصله خطوطمون بسیار زیاد و بد بود،) و البته آنیچبه فرصت بازیسازی واسه بقیه هم تیمیهاشو هم پیدا میکرد !
این لیگ از دست نرفته ، چون سیتی باخت ، چلسی هم مساوی کرد، فاصله مون اصلا با اونها زیاد نیست، ولی 3 باخت در 6 بازی و نمایش های تیم بسیار نگران کننده تر از هر چیزی هست..
4_باز میانه میدان رو به حریف دادیم. اگر بازی را دیده باشيد میانه میدان از بازیکنان حریف پر بود و ما کسی را در آنجا نداشتیم. از آنجا هرکاری که خواستند با ما کردند.
اشتباه بعدی بازی دادن جونز بود آنهم در دفاع راست. جونز دفاع راست نیست نمی تونه سانتر کنه. ما رافائل و فابیو را داریم.
5_پس از سی و پنج سال در خانه خود به تیم ته جدولی آلبیون باختیم
پاسخ : سلام.
متاسفم برای این نتیجه ی شرم آور شکلک
تیم روحیه ی جنگندگی رو تا حدودی از دست داده و به قول معروف شُل بازی میکنه. ولی نمیدونم چرا در بعضی مواقع برعکسه.مثل بازی با لورکوزن. شاید به اتفاقات داخل رختکن مربوطه یا شاید مویس ناخواسته استرس و فشار عصبی رو به بازیکنها انتقال میده.
در مورد گل زدن، من احساس میکنم گلهای ما این فصل بستگی داره به اینکه چه تعداد کرنر از تیم مقابل بگیریم یا بازیکن حریف پشت محوطه روی بازیکن خودی خطا کنه!
چیزی به نام خلاقیت و خلق موقعیت گل کم داشتیم.یا اگر داشتیم بازیکن نتونست کار رو تموم کنه و چیزی که عجیبه اینه که اینها همون بازیکنانی بودن که فصل قبل اینکارو به خوبی انجام می دادن.
اینم بر میگرده به روحیه. کلا" ورزش یک جنبه ی روانی داره که همیشه باید رعایت بشه. چیزی که ناپولی و دورتموند تونستن رعایت کنند و البته یونایتد در این زمینه از همه ی اونها با سابقه تره. شاید اگر انتظارات کمتر بود این مشکل حل میشد.
چیدمان بازیکنان اصلا خوب نبود. به نظرم مویس در بازیهای کم اهمیت تر و در شروع فصل که جدول وضعیت کاملا متغیر داره و نا به سامانه داره تلاش میکنه همه ی بازیکنان رو بسنجه و تفکرات خودش رو آزادانه در تیم پیاده کنه که من از این کار شدیدا" استقبال می کنم.( همیشه از اینکه نتیجه گرا نیستم خوشحالم!)
درمورد دفاع: فصل قبل هم دفاع ما می لنگید و همون موقع تقویت خط دفاعی در ذهنم بود که فقط محدود به خریدن یک بازیکن جوان شد. البته دفاع های خوبی داریم ولی عملکردی که زوج ریو-ویدیچ در سالهای قبل به نمایش می گذاشت دیگه نمی بینیم.یعنی من وقتی در ذهنم این مقایسه رو انجام میدم به نتیجه ی خوبی نمیرسم.
درضمن همونطور که شما به درستی اشاره کردی این لیگ به هیچ عنوان از دست نرفته در واقع بازیهای الان اصلا ملاک برتری نیست!
هیچ تیمی همیشه برنده نیست و همیشه باختن نشانه ی ضعف نیست حتی اگر ته جدولی باشه. و همیشه بردن نشانه ی برتری نیست!
شکلک

این نظر توسط Negar در تاریخ 1392/07/06 و 20:24 دقیقه ارسال شده است

السلام فقط به يك جمله بسنده ميكونم
we Are Unitedشکلکشکلکشکلکشکلک
مرسى از شوما بهنوش شکلک
پاسخ : سلام نگار جان.
خواهش می کنم.
...we are united

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/07/06 و 20:08 دقیقه ارسال شده است

مرسی بهنوش.
عه اینجا هم باختیم کهشکلک بازی تو زمین ما بود یا اونا؟
پاسخ : خواهش می کنم. آره باختیم شکلک
تو زمین اونا


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 893
  • بازدید ماه : 893
  • بازدید سال : 67,669
  • بازدید کلی : 587,461