loading...
کارینگتون
Behnoush بازدید : 141 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

آنجلو هنریکز بازیکن جوان منچستریونایتد که هم اکنون به صورت قرضی در اسپانیا به سر می برد، اخیرا توجه برخی تیمهای لیگ برتری را به خود جلب کرده است. 

Behnoush بازدید : 154 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (1)

سرمربی استوک سیتی، مارک هیوز به منظور بازسازی خط میانی تیمش و روحیه دادن به بازیکنان، خواستار انتقال بازیکن جوان منچستریونایتد به این تیم شده است.

Behnoush بازدید : 139 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

مایکل کین در راستای انتقال قرضی خود از منچستریونایتد، با فهرستی از باشگاه هایی مواجه شده است که خواهان حضور او در تیمهایشان هستند. 

Behnoush بازدید : 160 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

منچستریونایتد در یک شروع نه چندان خوب در گروه ماقبل آخر در لیگ جوانان UEFA، با نتیجه ی ناامید کننده ی 3-1 از بایرلورکوزن شکست خورد...

Behnoush بازدید : 399 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (1)

فدریکو ماکدا، مهاجم منچستریونایتد امیدوار است با یک قرارداد قرضی این هفته از اولدترافورد خارج شود اما تاکید کرد در ژانویه می تواند یونایتد را به مقصد تیم دیگری ترک کند... 

Behnoush بازدید : 137 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (2)
 

دیوید مویس اعتقاد دارد که عدنان برای حضور در بازی های اروپایی(چمپونز لیگ) آماده است اما خاطرنشان کرد که او به آرامی و تدریجا" در حال آماده کردن این بازیکن 18 ساله است. 

Behnoush بازدید : 124 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (2)

تایلر بلکت با انتقال قرضی به باشگاه چمپونشیپی بلکپول موافقت کرد. این بازیکن دفاع همه کاره در جدایی موقتی خود از اولدترافورد فعلا" تا دوم دسامبر به این باشگاه رده چهارمی رفته است. این بازیکن که عضو ثابت تیم  رزروهای وارن جویس و تیم 21- است، اخیرا" در اکثر موقعیت های مهم ظاهر شد و  با حضور موثر خود در جناح چپ چند حرکت با ارزش برای تیم انجام داد. این بازیکن 19 ساله همچنین عضوی از تیم جوانان FA cup  بود که در سال 2011 قهرمان شدند و یک سال بعد در بازی های پیش فصل برای تیم شرکت کرد.

بلکپول هم اکنون توسط هافبک سابق تیم منچستریونایتد، پل اینس اداره می شود و بازیکن دفاع پیشین یعنی کرگ کتکرت را نیز به همراه دارند.  

Behnoush بازدید : 107 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (3)

پسر چهارده ساله ی اسطوره ی یونایتد در یکی از جلسات تمرینی یکی از تیمهای جوانان باشگاه تحت نظارت پدرش شرکت کرد. یونایتد توضیح بیشتری نداد ولی یکی از افراد آگاه به  M.E.N گفت:

" او با پدرش اینجا بود و در یکی از جلسات تمرینی شرکت کرد."

" این یک فرصت برای او بود تا خودش را ثابت کند و اگر این کار را به درستی انجام داده باشد شکی نیست که باشگاه برای به خدمت گرفتن او اقدام خواهد کرد. "

بروکلین ماه گذشته اولین بازی خود را برای تیم 14- کوئینز پارک رنجرز انجام داد و در این بازی وینگر راست بود و در جریان بازی توجه ناظران را به خود جلب کرد. تیم او 0-2 از چارلتون اتلتیک شکست خورد. سپس چشم مقامات باشگاه به او خیره شد و بروکلین را به شمال انگلستان دعوت کردند.

تام کلورلی، هافبک تیم انگلستان و یونایتد، امروز در شبکه اجتماعی توئیتر عکسی از خود به همراه دیوید بکهام، پیشکسوت او در کرینگتون، منتشر کرد.

دیوید 38 ساله این فصل بعد از 19 سال دوران فوتبال حرفه ای و درخشان بازنشسته شد. او یکی از محصولات برنامه ی پرورش جوانانِ مستعد در باشگاه بود و قبل از آن در مدرسه ی فوتبال سر بابی چارلتون کشف شد. مدتی بعد از ازدواج یونایتد را به مقصد مادرید ترک کرد( 2003) و دیروز اعلام شد ممکن است امتیاز MLS  ( لیگ برتر فوتبال امریکا / Major League Soccer ) امریکا را خریداری کند که انتظار می رود در میامی مستقر باشد.

 

Behnoush بازدید : 121 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (2)

سرمربی تیم دانکستر راورز- پل دیکف امیدوار است بتواند قرارداد قرضی فدریکو ماکدا را دوباره احیاء کند و مهاجم منچستریونایتد را دوباره به ورزشگاه کیپـموت بیاورد. ماکدا در سپتامبر به راورز قرض داده شد ولی بعد از مصدومیت از ناحیه همسترینگ در اوایل اکتبر، حضورش در این باشگاه چمپونشیپی با وقفه رو به رو شد. این بازیکن 22 ساله ی ایتالیایی به یونایتد آمد و تحت درمان قرار گرفت و اکنون در آستانه ی بازگشت به دوران آمادگی است و دیکف در این فکر است که طی یک تماس با باشگاه این مهاجم را به تیم بازگرداند. دیکف بعد از نتیجه ی کوبنده ی 0- 4 در برابر تیم بدون سرمربی میدلزبورو می خواهد ماکدا را به تیمش اضافه کند.

" کیکو داره به دوران خوبش برمیگرده و اگرچه در چند هفته ی اخیر با باشگاه یونایتد صحبت نکردم، به زودی در یک تماس تلفنی از اونها درخواست میکنم تا ببینم میتونیم دوباره ماکدا رو به اینجا برگردونیم یا نه. او با روحیه ی گلزنی که داشت برای تیم ما یک امتیاز محسوب میشد."

" من همیشه به دنبال راهی برای تقویت تیم هستم و این هفته چند روز بر بازیکنها نظارت داشتم. اگر چیزی که در جمعه شب دیدم دوباره مشاهده کنم، بازیکنان دیگه ای رو پیدا می کنم تا به جای اونها بازی کنند."

" به دنبال بازیکنانی هستم که امکان انتقال اونها در ژانویه وجود داشته باشه و صادقانه بگم، اتفاقات جمعه شب کمی نظر منو تغییر داد. در این لحظه تا قبل از روز شنبه هیچ تصمیمی نمی گیرم."

" این پسرها میدونن که اگر تو زمین همون کاری رو انجام بدن که من گفته بودم، من به هر ترتیبی به اونها بازی میدم ولی جمعه هیچ کار گروهی که من میدونم تواناییش رو دارن انجام ندادن."

" برای این که چرا همه چیز خوب پیش نرفت من دلایل خودم رو دارم. ولی ما در طول این هفته روی پسرها کار کردیم، و حالا شنبه این فرصت رو دارن تا به من ثابت کنن که ما یک گروه هستیم که تیم رو به رتبه ی اول می رسونیم، نه یک بازیکن. اگر وضعیت تغییر نکنه من بازیکنان جدید اضافه می کنم."  

Behnoush بازدید : 124 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (2)

منچستریونایتد همچنان برای به خدمت گرفتن بازیکن تیم دسپورتیوو –برونو گومز فرصت دارد. قبلا" شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه تمایل یونایتد برای خریدن این بازیکن از بین رفته ولی طبق گزارشات  The Peoples Person تا زمانی که او 18 ساله شود این کار انجام نخواهد شد. در این سن او به صورت رسمی و قانونی می تواند در هر باشگاهی در برزیل دوران حرفه ای را آغاز کند. این بازیکن 17 ساله آمار خوبی در رده ی سنی جوانان در برزیل از خود به جای گذاشت و امسال به تیم ملی 17- برزیل دعوت شد. شکی نیست که گومز به دلیل گلزنی بعد از 18 سالگی توسط تیمهای دیگر ربوده می شود، که ممکن است یونایتد جزء این تیمها باشد. هم اکنون گومز به همراه خانواده برای بازدید از اروپا در میلان به سر می برد و مدیربرنامه های او قبلا تاکید کرده بود که چند باشگاه ایتالیایی علاقمند به انتقال او هستند. باعث تعجب است که یونایتد برای گرفتن این بازیکن اقدام نکرد ولی هنوز فرصت برای دیوید مویس باقیست تا او را به جدیدترین بازیکن برزیلی که به یونایتد آمده تبدیل کند. ممکن است یونایتد با داشتن بازیکنانی مثل جیمز ویلسون و ویل کین در آکادمی به خود ببالد ولی همیشه جایی برای یک استعداد جدید در کرینگتون وجود دارد. 

Behnoush بازدید : 103 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

رایان تونیکلیف گفته است می خواهد مانند هم تیمی خود در تیم 21- /عدنان یانوزای/ به تیم اصلی یونایتد بپیوندد. این هافبک که دوران قرضی را در ایپسویچ تاون سپری می کند از ابتدای فصل 12 بار در ترکیب اصلی قرار گرفته و در تساوی 1-1 روز شنبه در مقابل بولتون واندررز به تیم کمک کرد.

در صحبت های پیش از شروع بازی، تونیکلیف گفت قصد داشت با حضور در رقابتهای اف ای کاپ جوانان در فصل 2011 اهالی اولدترافورد را تحت تاثیر قرار دهد. همان موفقیت هایی که هم تیمی های سابق مثل رایان گیگز، پل اسکولز، نیکی بات و...در گذشته به آن رسیدند. رایان گفت:

" حدود 8 یا 9 بازیکن انگلیسی در تیم بودند و بیشتر آنها هنوز در باشگاه هستند. همه ی ما فقط منتظر یک فرصت هستیم تا یک فضا برای حضور در تیم به ما داده شود. اما دعوت شدن به تیم اصلی یونایتد خیلی سخت است و چندین بازیکن جوان در همین شرایط به سر می برند."

" فقط باید منتظر باشی و زمان را به نفع خود مدیریت کنی. مثل کاری که بازیکنان نسل 92 انجام دادند. این یک سنٌت رایج در یونایتد است که جوانان را به این مرحله می رسانند، ترجیح می دهند بازیکنان مورد نیاز را در آکادمی خود پرورش دهند، به جای اینکه به تیمهای دیگر بروند و هزینه کنند."

" اما بازیکنان نیاز دارند آنجا باشند و عدنان یک نمونه ی مناسب از این مسئله است. به او این شانس داده و شد و او توانست آن را در تصرف خود داشته باشد و حفظ کند. او بازیکن خیلی، خیلی خوبی است و در سال های اخیر که با او بودم او بسیار سخت تلاش می کرد و به نظرم شایسته ی این موقعیت بود." 

Behnoush بازدید : 116 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (1)

به گزارش دیلی استار، لوک شاو که از مدتی قبل مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته بود امیدوار است بتواند به باشگاه مورد علاقه ی دوران کودکی خود یعنی چلسی بپیوندد. گفته شده است این دفاع چپ یکی از بهترین استعدادهای در حال رشد در لیگ برتر است. شاو حدودا" یک سال تاثیر بسیار زیادی بر ساوتمپتون گذاشته است.

به عنوان یک بازیکن 18 ساله، تیمهای زیادی از کشورهای مختلف مجذوب او شده اند و شایعاتی مبنی بر پرداخت 25 میلیون پوندی منچستریونایتد برای این بازیکن در ژانویه به گوش می رسد.

همچنین چلسی علاقمند به انتقال این مدافع تیم 21- انگلستان به این تیم است، و با توجه به اینکه شاو قبلا" گفته بود در کودکی یکی از طرفداران چلسی بوده است، ممکن است آنها ترغیب شوند تا این مدافع را از ساوتمپتون بربایند. این در حالیست که رئیس یونایتد، دیوید مویس، که به دنبال یک دفاع چپ برای تیم بود، در نقل و انتقالات تابستانی گزینه هایی مانند لیتون بینز از اورتون و فابیو کونترائو از رئال مادرید را از دست داد. ممکن است دوباره برای بینز یا سایر هدفهای مشابه اقدام کند زیرا یک منبع آگاه در ساوتمپتون می گوید ممکن است شاو پیشنهاد یونایتد را به امید بازی کردن برای چلسی رد کند. این شخص گفت: 

" لوک یک طرفدار همیشگی چلسی است و از بودن در آن تیم خوشحال خواهد شد. علاقه ی یونایتد به او باعث خشنودی شاو است اما او تا کنون تصمیم جدی برای این موضوع نداشته است." 

Behnoush بازدید : 91 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (1)
دیوید مویس اعتقاد دارد عدنان یانوزای نقش مهمی در آینده ی منچستریونایتد خواهد داشت. این جوان حیرت انگیز اخیرا" بعد از بازی با ساندرلند یک قرارداد بلند مدت با یونایتد امضا کرد و این انگیزه ای شد تا در اندازه ی وسیع تری بتواند از فوتبال آگاهی داشته باشد. بعد از به زمین آمدن و تاثیر ثمربخش در پیروزی 2-3 مقابل استوک سیتی، این وینگر برای همکاری بیشتر در این فصل آماده است.

" قرارداد با عدنان در اولدترافورد در پنج سال آینده اشتیاق و تمایل باشگاه را در یافتن و نگهداشتن بهترین بازیکنان نشان می دهد."

" بازیکنان جوان اینجا در منچستریونایتد فرصت برای پیشرفت خواهند داشت و من شکی ندارم عدنان در آینده یک بازیکن عالی رتبه خواهد شد."

" با مسابقات متعدد بازی او از جنبه های مختلف به کمال خواهد رسید و هم اکنون نیز سهم عمده ای در تیم داشته و توانایی طراحی و به ثمر رساندن گل را دارد." 

 

 

Behnoush بازدید : 323 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (1)

اوون کویل سرمربی ویگان اتلتیک می گوید نیک پاول بازیکنی است که در بعد از سپری شدن دوران قرضی، شایستگی حضور در تیم اصلی منچستریونایتد را دارد. این بازیکن دیشب گل تساوی را برای تیمش در برابر روبین کازان به ثمر رساند(1-1) . کویل به خبرنگاران گفت :

" بعد از گذراندن این فصل در کنار ما، او به اندازه ای خوب خواهد بود که به تیم اصلی بازگردد و برای بدست آوردن جایی در ترکیب یونایتد مبارزه کند."

" او هنوز راه زیادی برای بهتر شدن در پیش رو دارد و او (عملکرد و نحوه ی بازی پاول) این را به شما می گوید اما او این توانایی را دارد. او پسر بسیار با استعدادی است و من می خواهم بهترین بازی را از او داشته باشم."

" من به او یک برنامه ی زمان بندی شده می دهم و اندکی وقت آزاد، اما او خود را در مسیر پیشرفت قرار می دهد و این را می توانید در بازی او در زمین ببینید. همه ی کاری که من می توانم انجام دهم این است که تلاش کنم و هر تجربه و دانشی که به عنوان یک بازیکن و یک مهاجم دارم به او ابلاغ کنم."

" به عنوان مدیر با مهاجمان(بازیکنان) متعددی در سطح جهانی همکاری کرده ام  و شکی نیست که نیک پاول می تواند مانند یکی از آنها باشد. من اعتقاد دارم او هر استعدادی در خود دارد. با ترقی و پیشرفت مداوم و طبیعی، می تواند به آن سطح از بازی دست پیدا کند. گذشته از گل، او سرعت کافی داشت و یک حرکت برازنده و زیبا را با توپ به نمایش گذاشت."

 

Behnoush بازدید : 113 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

جسی لینگارد در سفر تیمش به دربی آنها را همراهی نخواهد کرد. این مهاجم قرضی در اواخر هفته ی گذشته بعد از شکست مایوس کننده ی 0-4 برابر لیدز، اکنون از ترکیب آبی ها که به دنبال یک نتیجه ی بهتر هستند کنار گذاشته شد. هافبک پرقدرت این تیم، تام ادیمی نیز به علت بیماری نتوانسته بود حضور داشته باشد و از دیگر مصدومان که غایب هستند می توان به جاناتان اسپکتر (هافبک- از ناحیه ران) و نیل اردلی ( دفاع- از ناحیه زانو) اشاره کرد. 

Behnoush بازدید : 99 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (1)

پس از یک انتظار طولانی برای از بین رفتن موانع بین المللی،سیدی یانکو اولین بازی خود را برای منچستریونایتد برابر رئال سوسیداد در رقابت های لیگ جوانان 19- انجام داد.

این بازیکن 17 ساله در چند هفته ی اخیر بسیار مورد توجه نیکی بات قرار گرفته بود. کسی که بابت وضعیت یانکو بسیار هیجان زده بود.

او با پوشیدن شماره 10 که متعلق به عدنان بود، در پست دفاع راست بازی می کرد. درتیم ملی 19- سوئیس، از او به عنوان هافبک راست استفاده میشد. این تطبیق پذیری یک ویژگی باارزش و مفید برای هر بازیکن جوان است.

یانکو در زمین از لحاظ فیزیکی و سبک بازی، بسیار شبیه به آنتونیو والنسیاست. او نیز همانند وینگر اکوادوری یک دونده ی با قدرت است و علاقمند به دویدن همراه توپ است. در حرکات خود با توپ بی پروا و مطمئن است و ترجیح میدهد در برخورد ها بجنگد به جای اینکه توپ را رها کند.

مانند رافائل، او در موقعیت دفاع راست به صورت ذاتی بازی هجومی از خود نشان می دهد. هر زمان که بتواند در حمله ها مشارکت می کند، رو به جلو حرکت می کند و جای گیری او در زمین و موقعیت های مکانی او با نظم و ترتیب بود. اگرچه، گاهی اوقات بیش از حد درگیر حرکات فیزیکی می شد و مرتکب چند خطای کودکانه شد به صورت منفی قدرتش را آشکار کرد. در یک موقعیت حساس او یک کارت زرد دریافت کرد.

برای نخستین بازی، او 90 دقیقه در زمین بود. یانکو در این مسابقه خوب ظاهر شد. نکته ی مثبت این است که او در اولین بازی تحت تاثیر محیط قرار نگرفت و دچار ترس و دلهره نشد. در طول این فصل، فرصت های متعددی به او داده خواهد شد تا بیشتر نشان دهد که ارزش مبلغی که یونایتد به اف سی زوریخ پرداخت را دارد. 

Behnoush بازدید : 104 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

وارن جویس بر این باور است که افراد بیشتری در تیم او می توانند همانند نیک پاول و جس لینگارد در دوران قرضی خبرساز باشند. پاول و لینگارد به ترتیب با تاثیرگذاری در ویگان و بیرمنگام مسابقات چمپونشیپ جنجال آفرین شدند و  به دنبال آن دعوت از سوی گرت ساوتگیت و قرار داشتن در ترکیب ثابت تیم 21- در مقابل سن مارینو و لیتوانی به وجود آمد.

اکنون جویس در تیمش سه بازیکن دیگر را به مبارزه فراخواند و  مدعی است آنها نیز می توانند یک تاثیر بزرگ در خارج از اولدترافورد ایجاد کنند. او در مصاحبه با اینسایدیونایتد گفت:

" احساس می کنم بازیکنان دیگری نیز باید قرض داده شوند."

" اگرچه تعداد ما در تیم رزروها زیاد نیست، آنها 2سال آنجا بازی کرده اند و مهارت زیادی دارند."

"من بر بازی نیک پاول نظارت داشته ام که به تیم دیگری رفت و کارش را به خوبی انجام داد، رایان تونیکلیف خوب بازی کرده است، فدریکو ماکدا نیز شروع خوبی داشت. قطعا لارنل کول، تام تورپ و مایکل کین در چمپیونشیپ عملکرد خوبی دارند."

ما فقط نظاره گر اتفاقاتی هستیم که برای آن بازیکنان رخ می دهد، اما وقتی این قضیه به صورت متناوب تکرار شود و ما در زمین کم تعداد هستیم کمی مشکل است. ولی هر اقدامی که برای بازیکنان بهتر است انجام خواهیم داد." 

Behnoush بازدید : 102 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (1)

اتحادیه فوتبال آلبانی عنوان کرده است که می خواهد عدنان یانوزای بازیکن منچستریونایتد در عرصه ی ملی برای آلبانی بازی کند. گفته می شود این وینگر جوان تحت شرایط خاصی می تواند تیم ملی انگلستان یا بلژیک را انتخاب کند، همچنین آلبانی. با توجه به سابقه خانوادگی او حتی ترکیه، صربستان یا کرواسی نیز می توانند از گزینه های او باشند. و اتحادیه فوتبال آلبانی در یک بیانیه بر این قضیه پافشاری کرده که او باید کشوری را انتخاب کند که پدرش در آن به دنیا آمده است. سخنگوی اتحادیه فوتبال آلبانی گفت:

" ما برای بدست آوردن این بازیکن هر چیزی را می پذیریم تا استعداد او جزئی از تیم ما باشد. بنابراین او در آینده می تواند با تیم آلبانی همکاری کند. "

" همانطور که بقیه ی بازیکنان را در تیم ملی گردآوری کردیم، اکنون نیز این کار را بدون درنگ و تاثیر عوامل خارجی ادامه خواهیم داد. او با پوشیدن لباس قرمز و مشکی ( رنگ تیم ملی آلبانی) می تواند به خود، خانواده و گذشته اش افتخار کند."

قوانین اقامتی فیفا می گویند او می تواند به سه شیرها ملحق شود. و اخیرا این موضوع بحث هایی بین هافبک آرسنال-جک ویلشر و کاپیتان سابق تیم ملی کریکت انگلستان کوین پیترسن به وجود آورد. 

Behnoush بازدید : 105 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (1)

به به ( پاکوس دِ فریرا) : به به در رقابتهای جام تیمهای پرتغالی تیم را همراهی می کرد. گل اول را با فرار به سمت چپ و یک پاس رو به عقب طرح ریزی کرد که توسط ژوزه مانوئل تکمیل شد. در گل دوم نیز سهیم بود به این صورت که شوت از راه دور او درون محوطه کنترل شد و یک پتالتی به دنبال آن توسط مانوئل خلق شد. در گل سوم تیمش که توسط سرخیو اولیویرا به ثمر رسید همکاری کرد. او در هر سه گل نقش اصلی داشت. پاکوس دِ فریرا اگرچه در این بازی 9 نفره شد، ولی با نتیجه ی 1-3 به پیروزی رسید.

نیک پاول ( ویگان اتلتیک) : پاول یک شانس عالی برای باز کردن دروازه تیم بلکپول با ضربه ی سر داشت اما مسیر توپ اشتباه بود. او یک بار دیگر در نقش مهاجم بازی کرد و در حالی که ویگان در دقایق ابتدایی بر بازی تسلط داشت او نیز بسیار سرزنده و بانشاط بود. بلکپول در دقیقه 32 یک پنالتی به دست آورد.که تام اینس آن را به بلکپول تقدیم کرد. کمی از این اتفاق گذشته بود که پاول دوباره شانسی برای گل زدن به دست آورد ولی دوباره ضربه ی او از هدف فاصله داشت. او در دقیقه 58 جای خود را به گرنت هالت داد. ویگان 0-1 مغلوب شد.

مارنیک فرمایل (ان ای سی نایمخن ) : فرمایل در تساوی 1-1 برابر هراکلز 90 دقیقه در زمین بود. ان ای سی تنها بعد از 90 ثانیه به گل رسید و با وجود اینکه در نیمه ی دوم 10نفره شدند به نظر می رسید سعی می کنند تا این نتیجه را برای پیروز شدن حفظ کنند. متاسفانه هراکلز در دقیقه 87 گل تساوی را به ان ای سی تحمیل کرد.

جسی لینگارد (بیرمنگام سیتی) : لینگارد پس از تمدید قرارداد قرضی خوذ تا 14 دسامبر، در این بازی در نقش یکی از سه مهاجم بیرمنگام برابر لیدز بازی کرد. او اولین شانس گلزنی برای تیم خلق کرد-هنگامی که توسط کریس بورک توپ به او سپرده شد اما ضربه ی آخر مناسب نبود. پس از آن به ندرت برای آبی ها موقعیت به وجود آمد. لیدز از این موقعیت استفاده کرد و تا پایان نیمه نخست نتیجه 0-3 به سود لیدز بود. آنها در نیمه دوم کمی بهتر بودند ولی قادر نبودند به بازی برگردند و موقعیت ها را به لیدز واگذار می کردند. لینگارد به طور پیوسته به دنبال یک گل تسلی بخش بود اما شوت او از سمت راست محوطه در حالی که پای راست زده شده بود توسط دروازه بان مهار شد.

داویده پتروچی ( رویال آنتورپ) : پتروچی به اندازه کافی بهبود یافته بود و توانست پس از مصدومیت جزء بازیکنان آنتورپ باشد. او در دقیقه 80 وارد زمین شد در حالی که آنها 0-1 نتیجه را به وسترلو باختند.

انجلو هنریکز ( رئال ساراگوسا) : هنریکز بازی را برای تیمش در حالی آغاز کرد که آنها با دیپورتیوو لا کرونیا رو به رو شدند. متاسفانه هنریکز و تیمش دیر به بازی برگشتند و در نهایت یک امتیاز از این بازی گرفتند.

رایان تونیکلیف ( ایپسویچ تاون) : تونیکلیف 90 دقیقه در در زمین بود و نهایتا" برنلی 0-1 آنها را شکست داد. در دقایق اولیه یک شوت به سمت دروازه داشت که نتیجه ای نداشت. بلافاصله بعد از شروع نیمه دوم او توپ را برای کول اسکیوز فرستاد ولی ضربه ی آخر نتیجه ای نداشت. این باخت ایپسویچ را در مکان یازدهم قرار داد- هفت امتیاز بعد از موقعیت پلی آف. به نظر می رسد به منظور ایجاد بالانس در تیم، شاهد بازی تونیکلیف در پُست هافبک مرکزی باشیم. 

Behnoush بازدید : 101 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (1)

دیوید مویس پس از امضای قرارداد 5ساله با عدنان به او یادآوری کرد باید خودش را برای حضور در رقابت های مختلف و عواقبی که به دنبال آن است آماده کند.

یک بار دیگر مویس به عدنان این فرصت را داد که از ابتدا در ترکیب یونایتد قرار داشته باشد. و او نیز مربی را مایوس نکرد و ظاهرا موفق شد خود را شایسته ی این انتخاب نشان دهد و بر اثر فشارهای وارد شده در اثر موقعیت، دچار ترس و وحشت نشد. این بازیکن 18 ساله رسما" از طرف هواداران به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد، به خاطر عملکردی که سرشار از توانایی و اعتماد به نفس به یک اندازه بود. این همان چیزی است که مویس می خواهد در مورد این بازیکن ادامه داشته باشد-در هر مسابقه ای که به او فرصت برای بازی داده می شود. مویس بعد از مسابقه ی دیروز گفت:

" من به او گفتم که از این به بعد بیشتر در مقابل چشم دیگران خواهد بود و باید خود را برای اتفاقاتی که پیش خواهد آمد آماده کند."

" این یک پاس گل بسیار زیبا بود، او در یکی از بهترین حرکتهای تیم ما نقش داشت و جزئی از آن بود. او سزاوار جایگاه کنونی است و حقیقتا" نیازی به مواظبت کردن و تحت نظر گرفتن او نیست(در زمین)."

" در مجموع او یک استعداد استثنایی است و امروز دلسرد نشد. ما سعی می کنیم از او در بهترین زمان در ترکیب استفاده کنیم تا بهترین عملکرد را از او به نفع تیم شاهد باشیم. "

فکر کردن به این موضوع که بازیکنی با این خصوصیات فقط 18 سال دارد شگفت آور است. او توانست چنان خود را مدیریت کند که در فرصت کمی که به او داده شد نام خود را به فهرست بازیکنان اصلی دیوید مویس در هر مسابقه اضافه کرد.

اینگونه فشارها گاهی باعث شکست خوردن بازیکنان می شود اما ظاهرا درمورد او فقط باعث بهتر شدن می شوند. او تحت نگاه منتقدان و در کنار بازیکنان بزرگی قرار دارد و قطعا" به توصیه های مویس در این زمینه عمل می کند. در صحنه بودن دقیقا" همان چیزی است که او می خواهد. 

Behnoush بازدید : 107 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (1)

تیم کمتر از 18 ساله های منچستریونایتد امروز یک پیروزی دراماتیک در برابر ساندرلند بدست آورد. با وجود اینکه به بازیکنان تیم مهمان( ساندرلند) اجازه دادند در حالی که 2 گل دریافت کرده بودند به بازی برگردند. قرمزها از دقیقه ی 8 حمله را آغاز کردند و به گل رسیدند. ردموند با یک حرکت رو به جلو باعث به وجود آمدن فضای خالی در جناح چپ شد و هنگامی که توپ را عقب تر برای گاس فرستاد، توپ در لبه ی خط برگشت داده شد. بازیکنان ساندرلند از این توپ استفاده کردند ولی دروازه بان یونایتد-اوهارا- به موقع در برابر شوت گرینوود عکس العمل نشان داد. ضد حمله برای یونایتد سریعا شکل گرفت و  اشلی فلچر توپ را از دفاع ساندرلند دور کرد و به جیمز ویلسون رساند ودومین گل به این ترتیب شکل گرفت. در نیمه ی دوم چند پاس پی در پی توسط اونز و هاروپ باعث شد بازیکنان یونایتد به سمت دروازه ی حریف حرکت کنند اما توپ را از دست دادند و در پی این اتفاق ساندرلند در 4 دقیقه به 2 گل رسید. به نظر می رسید بازی با همین نتیجه به پایان خواهد رسید اما 10 دقیقه بعد میچل توپ را به درون محوطه برای ردموند فرستاد و او از این فرصت به خوبی بهره برد. او این فصل را برای تیم پل مک گینس به خوبی آغاز کرده است.

ترکیب یونایتد در این بازی: اوهارا، اونز ( ׳80 رایلی)، مک کانل، لونوو، باربِر، هروپ، ویلاک( ׳65 میچل)، گاس، ردموند، ویلسون، فلچر.

ذخیره ها: دارینگتون، کراسکری، تامپسون. 

Behnoush بازدید : 104 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (1)

دیوید مویس در آستانه ی بازی فردا در برابر ساوتهمپتون به تمجید از جانوزاج پرداخته و اشاره کرد او به حدی از آمادگی رسیده است تا بتواند هر هفته برای یونایتد در زمین باشد. به دنبال نمایش عالی این بازیکن 18 ساله در مقابل ساندرلند در هفته ی گذشته، شاید همگان انتظار دارند او فردا از ابتدا در ترکیب یونایتد باشد، اما مویس عقیده دارد هیچ بازیکنی در یونایتد نمی تواند تضمین کند که هر هفته در ترکیب یونایتد باشد. مهم نیست چقدر خوب باشد.

او امروز در گفتگو با دیلی استار گفت : " فکر نمی کنم هیچ بازیکنی هر هفته در یونایتد بازی کند."

" ما آنقدر بازیکن داریم که بتوانیم سیستم چرخشی را پیاده کنیم. "

" عدنان 18 ساله است، کسی از او انتظار دارد که هر هفته در ترکیب باشد؟ آیا او به اندازه کافی برای این کار مناسب می باشد؟ باید گفت جواب مثبت است."

ممکن است جانوزاج بخواهد و بتواند که هر هفته برای یونایتد بازی کند اما بازیکنانی مثل ویلفرد زاها و شینجی کاگاوا نیز هستند که انتظار دارند بتوانند شانس خود را برای حضور ثابت در تیم بیازمایند. مویس باید بتواند تعادل مناسبی بین تیم و یک گروه از بازیکنانی که می خواهند در ترکیب حضور داشته باشند برقرار کند. 

Behnoush بازدید : 92 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (1)

سرمربی دو تیم فولام( یول) و بولتون (فریدمن ) شایعات را در مورد انتقال زاها به تیمهایشان رد کردند. گزارشات قبلی به این موضوع اشاره داشت که همزمان با ایده ی منچستریونایتد برای قرض دادن ویلفرد زاها،  فولام و بولتون در لیست باشگاههایی هستند که علاقمند به انتقال او هستند.

زاها که ژانویه ی گذشته به یونایتد اضافه شد بلافصله به کریستال پالاس قرض داده شد و از آن زمان فقط یک بار در جام خیریه در این فصل در ترکیب شیاطین سرخ بود.

مارتین یول هرگونه اقدام برای جذب زاها را تکذیب کرد و احساس می کند گزینه های زیادی برای انتخاب در تیمش دارد. وقتی از او درمورد پیشنهادهای ذکر شده در گزارشات پرسیده شد او پاسخ داد:

" نه، او در بازیهای پیش فصل واقعا خوب بود بنابراین دلیلی برای پرس و جو درمورد او وجود نداشت."

"از لحاظ بازیکنانی که در کناره ها بازی می کنند، من احساس می کنم وضعیت خوبی داریم. پنج یا شش گزینه در این پُست داریم. "

" من دو هفته قبل به اشکان دژاگه گفته بودم  که می خواهم تو یکی از اولین گزینه های من باشی، اما واضح است که برایان رویس و دیمن داف نیز جزء این افراد هستند."

فریدمن، که زاها را در کریستال پالاس همراهی می کرد، احتمال آمدن این وینگر به تیمش را ضعیف می پندارد. او به عنوان شوخی به خبرنگاران گفت:

" بله او به باشگاه آمده، در حال انجام دادن آزمایشهای پزشکی است و قرار است او را به طور دائمی به اینجا منتقل کنیم! "

" مردم همیشه شایعات بی اساس می سازند. هیچ ارتباطی بین من و دیوید مویس درمورد زاها و نیز هیچ ارتباطی بین من و مدیریت در مورد انتقال زاها برقرار نشده است."

 

Behnoush بازدید : 80 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (1)

رونی تلاش بازیکنان جوان را برای تیم ملی انگلستان ستود و آنها را بازیکنانی با کیفیت نامید.

اشخاصی نظیر دنی ولبک، دنیل استوریج و اندرس تاونزند در پیروزی های پی در پی مقابل مونته نگرو و لهستان و راهیابی انگلستان به رقابت های جام جهانی 2014 نقش اساسی داشتند.

همچنین راس بارکلی و جک ویلشر جزء این افراد بودند و وین رونی عقیده دارد توانایی بعضی از این بازیکنان می تواند از فشارهای وارد بر آنها در رقابت های سال آینده در برزیل بکاهد.

" اکنون بازیکنان جوان . ما تعداد زیادی بازیکنان بااستعداد داریم. اگر به جک ویلشر، دنی ولبک و چند بازیکن دیگر نگاه کنید می بینید آنها مخلوطی از استعداد و توانایی هستند. و این که ما می توانیم از همه ی آنها استفاده کنیم بسیار مهم است. و با نمایشی که از خود نشان دادند حتما موفق خواهند شد. "

رونی که اولین بازی او برای تیم ملی به 10 سال قبل بر میگردد، اکنون به یکی از بازیکنان حرفه ای در این تیم تبدیل شده است و امیدوار است از تجربیاتش در جهت پیشرفت بازیکنان جوان استفاده کند.

او اضافه کرد: " بازیکنان  جوان به تیم آمدند و لحظات هیجان انگیزی را در زمین می توان خلق کرد."  

تیم انگلستان در رتبه بندی فیفا هفت پله صعود کرده و در رده دهم جای گرفته است اما همچنان برای مسابقات جام جهانی 2014 تردیدهایی وجود دارد. 

Behnoush بازدید : 124 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (3)

روی هاجسون امروز به تجلیل از بازیکنان جوانی پرداخت که مجبور به انتخاب آنها برای تیم ملی انگلستان شده بود.

سه شیرها دیشب با پیروزی 0-2 در برابر لهستان در ومبلی، به جمع تیمهای راه یافته به برزیل اضافه شدند. دیشب بازیکنان قدیمی تیم ملی- وین رونی و استیون جرارد- گلزنی کردند، ولی هاجسون علاقمند بود این پیروزی را به جوانان نسبت دهد. او در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: 

" آنها به طور منظم در تیمهای خود بازی می کنند، در آینده به افراد مهمی تبدیل خواهند شد."

"دنیل استوریج دوران خوبی را لیورپول می گذراند، و آن را با خود به اینجا- تیم ملی انگلستان آورد."

" دنی ولبک نیز به خوبی طبق یک برنامه منظم در ترکیب منچستریونایتد قرار می گیرد. اندرس تاونزند و کایل واکر در تاتنهام، جک ویلشر در آرسنال، اینها اسامی 5 بازیکن برتر من هستند که امیدوارم همکاری من با آنها ادامه یابد."

به هر حال مربی سابق لیورپول و وست بروم عقیده داشت شانس انگلستان در برزیل کمی کاهش خواهد یافت.

" قطعا ما تیم برگزیده نخواهیم بود. "

" اگر بدست آوردن این جام را به عنوان تنها هدف برای خود مشخص کنی، تلاش برای بهتر بودن تبدیل به یک کار بیهوده خواهد شد. زیرا ما می دانیم آنجا تعدادی تیم خیلی، خیلی قوی هستند. ما می دانیم در آمریکای جنوبی... تیم های اروپایی قهرمان نخواهند شد. ولی من مطمئنم تیم های اروپایی که به آنجا می روند این موضوع را می دانند. آنها خواهند دانست  اوضاع چقدر سخت خواهد بود. "

" فکر نمی کنم شخصی بگوید این غیر ممکن است، اما من این را می گویم و احساس می کنم افکار عمومی با من هم عقیده است. ما در دوره ی انتقال از یک وضعیت شکننده بودیم. "

" تعدادی جوان بسیار خوب و با استعداد در راه هستند و در آینده عضوی از ما می شوند. ما پیشرفت می کنیم. ما بهتر خواهیم شد. "

Behnoush بازدید : 122 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (1)

رقابت های 21- : لیتوانی 0 – 5 انگلستان

ویلفرد زاها، وینگر منچستریونایتد دیشب در برابر لیتوانی در زمین بود. بازی با نتیجه ی قاطع  0-5 به  سود انگلیسی ها به پایان رسید و موریسون( ׳2 ، ׳71)، براهینو ( ׳63، ׳76) و جیمزوارد ( ׳27 ) گلها را به سود انگلستان به ثمر رساندند. همچنین مایکل کین نیز از یونایتد به همراه نیک پاول در ترکیب بود که در دقیقه 76 تعویض شد. زاها با همکاری موریسون دقیقه دوم گل اول را برای انگلستان خلق کردند. او همچنین در اولین گل براهینو به کمک او آمد. مایکل کین نیز در این مسابقه خوب ظاهر شد.  نیک پاول 14 دقیقه بعلاوه وقت های تلف شده در زمین بود و بعد از یک حمله به طرف دروازه ی حریف، بسیار بدشانس بود که نتوانست نام خود را در میان گلزنان ثبت کند.

انگلستان اکنون با 10 امتیاز در 4 بازی در صدر جدول گروهش قرار دارد. بازی بعدی در برابر فنلاند در 14 نوامبر خواهد بود.

رقابت های 19- : سوئیس 0 – 1 انگلستان

تیم کمتر از 19 ساله های انگلستان نیز دیروز در ورزشگاه مستری در اسلوونی به دیدار سوئیس رفتند. انگلستان 0-1 پیروز شد در حالی که میسن بِنت تنها گل بازی را وارد دروازه کرد. یونایتد دو نماینده در این مسابقه داشت، جیمز ویلسون، که در فرآیند گلزنی کاملا تاثیرگذار بود. ویلسون در دقیقه 34 توپ را در اختیار داشت و در عرض در محوطه حرکت میکرد و به دنبال فرصتی برای شوت به طرف دروازه بود، اما دروازبان سوئیس توپ را دور کرد و بِنت توپ برگشتی را تبدیل به امتیاز کرد. همچنین بن پیرسون که به جای جان سوئیفت به زمین آمد توانست 11 دقیقه برای انگلستان بازی کند.

همپنین بازیکن جدید 17 ساله ی یونایتد در تیم سوئیس بود-سیدی جانکو. این دفاع سوئیسی 90 دقیقه در جریان بازی بود اما متاسفانه تیمش نتوانست برنده باشد. جانکو این فصل در ترکیب یونایتد نبود و نیکی بات درمورد او گفته است که امیدوار است برای لیگ جوانان او را در اختیار داشته باشد. بازی بعدی برای تیم 19- در استادیوم سالفورد سیتی در چهارشنبه ی بعد برگزار می شود.

 

 

Behnoush بازدید : 103 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

زاها و موریسون در بازی دیشب در بابر لیتوانی در رقابت های 21- با یکدیگر درگیر شدند. زاها و موریسون بدون شک دو بازیکن با آینده ی درخشان در فوتبال انگلستان هستند، و در حالی که انگلستان دیشب لیتوانی را با 5 گل مغلوب کرد، و آنها در وضعیت خوبی بودند، تماشاگران شاهد درگیری این دو بازیکن جوان با یگدیگر بودند.

بعد از ضربه ی آزاد موریسون به دروازه ی لیتوانی در حالی که بازیکنان انگلستان سعی بر گلزنی داشتند زاها بر جای خود ثابت ماند.

و به دنبال این اتفاق، بازیکن سابق منچستریونایتد، و بازیکن فعلی منچستریونایتد در یک  لحظه ی کوتاه درگیر شدند. ردموند که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده بود سعی بر جدا کردن این بازیکنان از یکدیگر داشت.

موریسون در کارنامه ی خود در گذشته به عنوان یک بازیکن جسور و عصبی معروف بود و دیشب با حمله به زاها ثابت کرد که او همچنان عادت ستیزه جویی را در خود حفظ کرده است. فقط می توان امیدوار بود این دو بازیکن- که احتمال دارد در 10 سال بعد آینده ی سه شیر ها را رقم بزنند- بتوانند با تفاوتهای یکدیگر سازگار شوند! 

Behnoush بازدید : 115 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (2)

اهالی استمفوردبریج می خواهند ستاره ی کوچک اولدترافورد را به لندن بیاورند.

طبق گزارش توتو چلسی تصمیم دارد عدنان جانوزاج را به دام بیندازد. در حالی که قرارداد عدنان  18 ساله به پایان خود نزدیک می شود، دیوید مویس کاملا" حق دارد نگران از دست دادن این بازیکن باشد. همانطور که در جولای 2012 موقعیتی مشابه برای پوگبا اتفاق افتاد. و اکنون چلسی نیز به باشگاه هایی ملحق شد که سعی بر دور کردن این بازیکن از اولدترافورد دارند.

آرسنال، منچسترسیتی و تاتنهام باشگاه های انگلیسی هستند که به جذب این بازیکن ابراز علاقه کرده اند اما پیشنهاد چلسی بسیار وسوسه کننده تر از دیگر باشگاه ها بوده است و ژوزه مورینیو امیدوار است با تمام مشکلات پیش رو، آنها موفق شوند. بعد از تاثیر فوق العاده ی عدنان بر تیم دیوید مویس متعاقبا اعتماد خود را به او نشان داد و نتیجه ی اعتماد خود را در بازی با ساندرلند دریافت کرد-گلهایی که سه امتیاز برای یونایتد به همراه داشت. انتقال به چلسی عدنان را در کنار بازیکنان بلژیکی نظیر ادن ازار قرار می دهد. 

Behnoush بازدید : 99 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم کمتر از 21ساله های انگلستان، گرث ساوتگیت، معتقد است نا امیدی ویلفرد زاها از تلاش برای دست یافتن به ترکیب اصلی تیم منچستریونایتد افزایش یافته است. او در این فصل فقط یک بار در برابر ویگان در جام خیریه در زمین بود و نام این بازیکن 15 میلیون پوندی حتی در فهرست بازیکنان ذخیره ی دیوید مویس نیز به ندرت مشاهده می شود.

گزارش های رسیده حاکی از آن است که زاها در ژانویه یونایتد را ترک خواهد کرد( قرضی). و ساوتگیت با این موضوع موافق است:  

" این موضوع برای او دشوار است، برای هر بازیکنی که نتواند به صورت منظم بازی کند دشوار است."

" ویلف به یک باشگاه جدید پیوست با همه ی مشکلاتی که در ابتدا وجود دارد." (منظورش منچستریونایتده)

" آیا من متوجه نبودن اعتماد به نفس در او شدم؟؟ نه! فقط کمی نامیدی وجود دارد قطعا"، چون او فقط می خواهد بازی کند."

" اما او اکنون در یک تیم فوق العاده است و به این موضوع پی می برد که قرار گرفتن در ترکیب اصلی در این تیم نیازمند وقت و تمرین زیاد است."

ساوتگیت بعد از اینکه در روز پنجشنبه در برابر سن مارینو از زاها استفاده نکرد، می خواهد امشب زاها را در ترکیب تیم در مقابل لیتوانی قرار دهد.( در رقابتهای کمتر از 21 سال )

او اضافه کرد: " من هیچگاه قصد نداشتم در هر  دو بازی در این هفته او را در تیم قرار بدهم. "

" او این موضوع را درک کرد، اما همچنان منتظر فرصتی است تا به مردم نشان دهد که قادر به انجام چه کارهایی است." 

Behnoush بازدید : 114 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (1)

بازیکن دفاع منچستریونایتد گفته است شاید در ماه آینده این تیم را به منظور حضور منظم در بازی ها ترک کند.

دیوید مویس پاتریس اورا و الکساندر بوتنر را به فابیوی 23 ساله برای دفاع چپ ترجیح داده است، در حالی که با حضور برادر دوقلویش در دفاع راست موافقت شده است. اکنون این بازیکن برزیلی برای ارتقا دادن خود تصمیم به جدایی از این تیم گرفته است. از تیم سابق او –فلومیننز- به عنوان محتمل ترین گزینه برای رفتنش یاد می شود.

"نمی دانم. احساس می کنم زمانش فرا رسیده است. شاید در نقل و انتقالات بعدی یا حتی در فصل بعد این تصمیم را بگیرم. گزینه های مناسبی وجود دارند."

"من در جستجوی باشگاه های دیگری هستم. هنوز چیزی مشخص نیست. این موضوع را به آینده موکول می کنیم."

"من می خواهم خوشحال باشم و دوست دارم بازی کنم و نزدیک خانواده ام باشم. ممکن است به برزیل برگردم. و شاید نیز این اتفاق نیافتد. باید با مدیر برنامه هایم صحبت کنم تا بهترین گزینه را انتخاب کنم."

" قطعا علاقه ی من به فلومینزه بسیار زیاد است. من هفت سال آنجا بودم و یقینا اگر بخواهم به آنجا بازگردم با افتخار این کار را خواهم کرد، زیرا به آنها علاقه ی مخصوصی دارم." 

Behnoush بازدید : 136 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (5)

آکادمی منچستریونایتد یکی از بهترین ها در دنیاست، ولی در بعی مواقع آنها درمورد بازیکنانی که خود پرورش داده بودند، قضاوت کاملا" اشتباه داشتند. همواره از این تیم توسط فوتبالی ها به دلیل استعدادهای درخشانی که به دنیا معرفی کرده به نیکی یاد شده است. اما در دو سال اخیر این روند کمی تغییر کرده است...  عدنان جانوزاج که جدیدترین بازیکنی است که در اولدترافورد هواداران را به هیجان می آورد، در این روزها تحت نظر باشگاه های بسیاری قرار گرفته و منچستریونایتد تهدید به از دست دادن این بازیکن شده است. از دست دادن این بازیکن جوان می تواند یکی از بزرگترین اشتباهات دوران حرفه ای دیوید مویس در سمت سرمربیگری باشد، با این حال اولین بار نیز نخواهد بود.( جمله ی آخر به عملکرد باشگاه در همه ی سالها اشاره داره) .در اینجا پنج اشتباه یونایتد در از دست دادن بازیکنان آکادمی مطرح شده است:

1. جرارد پیکه: او در سن 16 سالگی به منچستریونایتد ملحق شد و 4 سال در این باشگاه بود. در این مدت تنها در 12 بازی برای یونایتد به زمین رفت و در این 4 سال نیز در اسپانیا به صورت قرضی توپ می زد و در این دوران کاملا" در تنگنا بود.( قبل از پیوستن به بارسلونا). او تنها یک سال بعد از جدایی از شیاطین سرخ در 146 بازی 10 گل برای تیمش خلق کرد و توانست نقش غیر قابل انکاری در قهرمانی تیم ملی اسپانیا در سال 2010 و رقابت های یورو 2012  ایفا کند.

2. جوزپه روسی:   این بازیکن نیز در سن 16 سالگی از باشگاه ایتالیایی پارما به یونایتد پیوست. وی 3 سال را با یونایتد گذراند، در 5 بازی حضور داشت و در یکی از این 5 حضور، پس از یک تلاش باشکوه موفق به زدن گل بسیار دیدنی در ورزشگاه لایت در مقابل ساندرلند شد. پس از یک حضور بی نتیجه در یونایتد 3ماه قرضی در نیوکاسل بود. آنجا در 11 مسابقه در زمین بود و سپس به تیم سابقش پارما بازگشت. در آنجا 19 بازی و یک گل در کارنامه ی خود ثبت کرد و سرانجام در سال 2007 با مبلغ 6 میلیون پوند به ویارئال رفت. در آنجا با 54 گل در 136 بازی همه را تحت تاثیر قرار داد. سپس به فیورنتینا منتقل شد و اخیرا" در 8 بازی 5 گل به ثمر رساند.

3. راول موریسون: سال 2009 در سن 16 سالگی به یونایتد آمد. او هیچوقت نتوانست در بازی های لیگ برای یونایتد به زمین برود، تنها 3 بازی در رقابتهای کارلینگ کاپ( جام حذفی) توانست در ترکیب یونایتد قرار بگیرد. در خلال مدتی که در یونایتد بود به تیمهای کمتر از 16، 17 و 18 سال انگلستان معرفی شد. قبل از رفتن به وستهام مدتی در بیرمنگام به صورت قرضی بود. او اکنون در شش بازی 2بار برای برای وستهام  گلزنی کرده و به تیم کمتر از 21 ساله های انگلستان نیز دعوت شده است.

4. پل پوگبا: در 2011 به آکادمی یونایتد پیوست. بعد از یک سال و تنها 3 بازی یونایتد را به مقصد ایتالیا ( یوونتوس) ترک کرد. وی تاثیر عمیقی بر باشگاه جدیدش نهاده است. در 34 بازی 6 بار موفق به گلزنی شد. او در تیم فرانسه نیز عملکرد قابل قبولی دارد. هم اکنون در این تیم  3بازی و 1 گل را در کارنامه خود دارد.

5. رابی بردی: در 2008 به منچستریونایتد آمد و تنها حضورش برای این تیم را در 26 سپتامبر 2012 در مسابقات کارلینگ کاپ تجربه کرد. او در این بازی که به پیروزی 1-2 در مقابل نیوکاسل در دقیقه 86 به جای الکساندر بوتنر در زمین حاضر شد. او فصل 2011-2012 و نیمی از فصل 2012-2013 را در هال سیتی بود و در ژانویه 2013 برای یک قرارداد دائمی در هال سیتی مورد توجه قرار گرفت و در نیم فصل دوم تاثیر عمده ای بر ترقی آنها در لیگ برتر داشت. عملکرد او در این فصل شامل 3 گل در 6 بازی می باشد و برای تیم ایرلند نیز مورد توجه قرار گرفت. شش بار نیز در این تیم بود و در بازی دوستانه برابر عمان 2 گل وارد دروازه حریف کرد.

 

Behnoush بازدید : 121 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (2)

میک مک کارتی مربی ایپسویچ می گوید در صورتی که تمدید قرارداد قرضی این هافبک منچستریونایتد- تونیکلیف -  به نفع هر دو تیم باشد، این اقدام عملی خواهد شد. این بازیکن 20 ساله مربی خود را کاملا" در طول بازی تحت تاثیر قرار داد و با توجه به توافقات انجام شده زمزمه های مبنی بر بازگشت او به اولدترافورد در پایان سال به گوش می رسد.

در هفت بازی که تونیکلیف ایپسویچ را همراهی کرد این تیم تنها یک بار شکست خورد و به نظر می رسید مدیران این باشگاه چمپونشیپی تمایل دارند برای ادامه ی فصل نیز او را در اختیار داشته باشند. اما مک کارتی مجذوب آینده ی این بازیکن با تیم نشده است، اگرچه همیشه گفته است که او از همکاری با تونیکلیف لذت می برد. مک کارتی در گفتگو با ایپسویچ استار گفت: " در این لحظه صحبت کردن درباره این موضوع کاملا غیر ضروری است. قرارداد ما در ژانویه به پایان می رسد و اگر همه چیز خوب پیش رفت آن را تمدید خواهیم کرد. این موضوع به این برمی گردد که او در اینجا راضی خواهد بود یا خیر. و اگر تصمیم بر ماندن او باشد، ما با خوشحالی از همکاری با او استقبال می کنیم."

" اگر باید قرارداد را تمدید کنیم، پس حتما اینگونه خواهد شد. ولی اگر منچستریونایتد بخواهد او را به تیم بازگرداند و در آنجا به او بازی دهد، ما این کار را انجام می دهیم. ما کار خود را به خوبی انجام می دهیم، اما در هر حال تا ژانویه باید منتظر باشیم." 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 904
  • بازدید ماه : 904
  • بازدید سال : 67,680
  • بازدید کلی : 587,472