loading...
کارینگتون
Behnoush بازدید : 113 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (1)

بازیکن دفاع منچستریونایتد گفته است شاید در ماه آینده این تیم را به منظور حضور منظم در بازی ها ترک کند.

دیوید مویس پاتریس اورا و الکساندر بوتنر را به فابیوی 23 ساله برای دفاع چپ ترجیح داده است، در حالی که با حضور برادر دوقلویش در دفاع راست موافقت شده است. اکنون این بازیکن برزیلی برای ارتقا دادن خود تصمیم به جدایی از این تیم گرفته است. از تیم سابق او –فلومیننز- به عنوان محتمل ترین گزینه برای رفتنش یاد می شود.

"نمی دانم. احساس می کنم زمانش فرا رسیده است. شاید در نقل و انتقالات بعدی یا حتی در فصل بعد این تصمیم را بگیرم. گزینه های مناسبی وجود دارند."

"من در جستجوی باشگاه های دیگری هستم. هنوز چیزی مشخص نیست. این موضوع را به آینده موکول می کنیم."

"من می خواهم خوشحال باشم و دوست دارم بازی کنم و نزدیک خانواده ام باشم. ممکن است به برزیل برگردم. و شاید نیز این اتفاق نیافتد. باید با مدیر برنامه هایم صحبت کنم تا بهترین گزینه را انتخاب کنم."

" قطعا علاقه ی من به فلومینزه بسیار زیاد است. من هفت سال آنجا بودم و یقینا اگر بخواهم به آنجا بازگردم با افتخار این کار را خواهم کرد، زیرا به آنها علاقه ی مخصوصی دارم." 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/07/22 و 17:31 دقیقه ارسال شده است

دوست ندارم بره - بد بازی نمی کنه - پتانسیلش رو داره فیکس بشه حداقلش از بوتنر بیشتر بدرد دفاع کناری میخوره رافا هم جانشین تخصصی نداره - حیفه
پاسخ : بوتنر یکی از کسانیه که همیشه دوست داشتم در لیست خروجی های یونایتد باشه. منظورم این نیست که بازیکن خوبی نیست...
ولی اصلا دوست ندارم فابیو بره. از خیلی ها میتونه بهتر باشه...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 495
  • بازدید ماه : 495
  • بازدید سال : 67,271
  • بازدید کلی : 587,063