loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 173 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (1)

بازیکن آکادمی منچستر یونایتد ریس جیمز روی فوتبالش تمرکز کرده و می خواهد در آینده برای شیاطین سرخ بازی کند. ریس کارش را به عنوان یک دفاع چپ شروع کرد اما اخیرا او در تیم رزروها نقش یک هافبک را داشته است. نهایتا او پاتریس اورا و جوردی آلبا بازیکن بارسلونا را به عنوان الگویش می بیند.

این خبر خوبیه, به خصوص به این دلیل که پست دفاع چپ در سال های آتی می تواند برای باشگاه مشکل ساز شود. پاتریس اورا پا به سن گذاشته و با توجه به این که فابیو می خواهد مرتبا در تیم اصلی بازی کند, آینده اش در باشگاه مشخص نیست. الکساندر بوتنر نیز هنوز نتوانسته خودش را اثبات کند.

در همین حال یونایتد با لیتون بینز دفاع چپ اورتون لینک می شود. اما اورتون برای این بازیکن که قرار دادش در تابستان 2015 به اتمام خواهد رسید پول زیادی طلب کرده است. مبلغی که بیش از ارزش بازیکن می باشد و هرگز پایین نخواهد آمد. به هر ترتیب یونایتد برای آینده اش به یک دفاع چپ نیاز دارد. او می تواند ریس جیمز باشد؟ برادر بزرگتر ریس, متی جیمز که آکادمی را به مقصد لستر سیتی ترک کرده بود تا کنون به زندگی حرفه ای برادرش کمک زیادی  کرده است. ریس در مصاحبه با MUTV می گوید:

"من رفتم و بازی پاتریس اورا و چند بازیکن دیگر در کشور های مختلف رو مشاهده کردم. من خیلی دوست دارم بازی جوردی آلبا رو ببینم. او یک دفاع کناری کاملا هجومیه که در دفاع هم عالی عمل می کنه. من فقط میخوام بهترین بازیکنی بشم که در توانم هست."

"متی تاثیر عظیمی در زندگی حرفه ای من داشته. من یادمه زمانی که 10 ساله بودم بازی اون رو مشاهده می کردم و من هنوز هم این کار رو ادامه میدم. اون به طور زنده یا از mutv بازی های من رو می بینه , و به من میگه که به عنوان ی بازیکن در کدام نقاط باید پیشرفت کنم."

"اون در دفاع چپ به من کمک کرد چراکه شما می تونید در نقش یک هافبک نگرش همسانی داشته باشید. من سعی می کردم که از اون بهتر باشم, اما در حال حاضر, دیدن کار های اون برای من بسیار خوشاینده, مثل کاپیتانی انگلستان (تیم جوانان) در ومبلی. اون روز فوق العاده ای برای کل خانواده بود که متی رو اونجا(ومبلی) می دیدیم."

در ابتدای فصل ریس به کارلایل قرض داده شد اما مصدومیت, دوره ی قرضی او را کوتاه کرد و او در سپتامبر به باشگاه برگشت. و او از زمانی که مصدومیتش را کاملا پشت سر گذاشته مرتبا در تیم وارن جویس به میدان می رود و عالی بازی می کند. او در مورد کارلایل و مصدومیتش می گوید:

"من داشتم سانتر می کردم که متوجه پارگی عمیقی در پاهایم شدم. این ی مصدومیت درجه دو در ران پا بود که برای هشت هفته من را از میادین دور نگه می داشت. اون موقع, کارلایل دفاع چپ دیگه ای نداشت بنابراین اونا رفتن دنبال ی نفر دیگه."

"من اون لیگ رو زیاد ندیدم اما تلاش اون ها در فوتبال بازی کردن من رو شگفت زده کرده بود. من فکر می کردم اونجا از توپ های بلند زیادی استفاده می شه و درگیری ها آسون تره اما عملا خیلی سخت تر بود. تیم ها مستقیما روبروی صورت شما هستند و بسیار سریع عمل می کنند."

"من در بازی کپیتال وان کاپ با بلکبرن فهمیدم که تمام توپ هایی که به سمت من میان هوایی هستن و اون ها من رو در هوا مورد هدف قرار داده اند. این درس بزرگی بود."

"من با سه تا از بچه ها زندگی می کردم که نمیشناختمشون بنابراین شروع کردم که باهاشون آشنا بشم. من نمی تونستم آشپزی کنم بنابراین به مادرم زنگ میزدم و ازش بعضی از دستور العمل های آشپزی رو می گرفتم و کار هایی مثل اون! گاهی اوقات در زندگیتان باید از خانه دور شوید, و این به من کمک زیادی کرد تا انجامش بدم و دور از خانوادم زندگی کنم."

این واقعا خوبه که می بینیم بازیکن کنونی آکادمی برای رشد خودش به بازیکن تیم اصلی و بازیکن تاپ اروپایی دیگه ای نگاه می کنه. ریس شاید بتونه ببینه که پست دفاع چپ در آینده یک مشکل خواهد بود, و اگه بتونه خودش رو بهبود ببخشه و به تحت تاثیر قراردادن مربیان ادامه بده, می تونه در طی دو فصل آینده به تیم اصلی برسه. من فکر نمی کنم که در حال حاضر ریس جواب مشکلات احتمالی باشد اما او واقعا چشم انداز بسیار خوبی برای آینده بنظر می رسد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Farshid در تاریخ 1392/08/21 و 13:31 دقیقه ارسال شده است


ایشالا انقدر پیشرفت کنه که جای اورا رو برامون پر کنه شکلک تو الگوهاش اورا رو خوب اومده ولی جوردی آلبا اه اه اه شکلک
پاسخ : ایشالا - از جوردی آلبا اصلا خوشم نمیاد - بخصوص از اخلاقش


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 176
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 238
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 992
  • بازدید ماه : 992
  • بازدید سال : 67,768
  • بازدید کلی : 587,560