loading...
کارینگتون
omidgh بازدید : 214 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (2)

Reece James


ریس جیمز خرید جدید تابستانی "کارلایل یونایتد" اثری که اسطوره ی منچستر یونایتد، رایان گیگز بر پیشرفت حرفه ی او گذاشته است را ستود.
دفاع چپ شیاطین سرخ که با قرادادی شش ماهه به صورت قرضی به کارلایل پیوسته، گفت این بازیکن ولزی یک استاد فوق العاده در زمین تمرین بوده است.
این بازیکن 19ساله در ترکیب بازی دوستانه ی دیشب کارلایل در برابر گارفورت تاون قرار گرفت.

او گفت: "این فوق العاده است که در کنار بازیکنانی مانند رایان گیگز، پل اسکولز و وین رونی باشی، صحبت کردن با آن ها به شما کمک زیادی میکند. رایان گیگز همواره در خصوصیات به شما کمک میکند و راه های بهتر شدن را نشان تان میدهد.
"من تا به حال تنها یک بار به طور خلاصه با دیوید مویز صحبت کرده ام اما سر الکس فرگوسن در پایان جلسات تمرینی دست خود را به دور گردن شما می انداخت، این خیلی الهام بخش بود اما گاهی به همان اندازه گیج کننده ی اعصاب نیز بود."

جیمز که تا روزهای سال نو با کارلایل خواهد بود قرار است جای دفاع چپ مصدوم این تیم-کریس چانتلر- را پر کند.

جیمز که فصل قبل در رقابت قهرمانی لیگ زیر 21ساله ها در ترکیب منچستر یونایتد درخشید، ششمین بازیکنی است که در فصول اخیر به صورت قرضی از تیم وارن جویس به کارلایل پیوسته است. جویس روابط کاری نزدیکی با مربی آبی ها –گرگ ابوت- دارد و جیمز مشتاق است تا هردوی آن ها را تحت تاثیر قرار دهد.
"من برخی از جوانانی که اینجا بوده اند را میشناسم، جیمز چستر، الیورنوروود، کاری اونز و جو دودگان. و او(جویس) به من گفت که همه ی آن ها حرکات مثبتی داشته اند و این به حرفه شان کمک زیادی کرده است و همه ی آن ها گفته اند که تجربه ی زیادی کسب کرده اند. من تلاش میکنم تا از نظر جسمی و روحی خود را تقویت کنم و حس میکنم که این لیگ و این باشگاه به من کمک خواهند کرد تا آن را انجام دهم.

"آمدن به اینجا و دیدن زمین تمرین و زمین اصلی بهتر از چیزی بود که انتظارش را داشتم. مربی به من گفت که مثبت باشم و آنطور که دوست دارم بازی کنم. من ذهنیتی تهاجمی دارم و به اینجا آمده ام تا بازی کنم و پیروز باشم، برای کارلایل و خودم.


جیمز مسیر عجیبی را به منچستر یونایتد طی کرد، او پس از این که پارسال توسط مربی سابق پرستون –گراهام وستلی- بازیکن آزاد اعلام شد به یونایتد پیوست.
"من یک قرارداد دانش آموز سال دوم در پرستون داشتم و وقتی آن به پایان رسید مربی جدید من را آزاد اعلام کرد، یک هفته پس از آن از یونایتد با من تماس گرفتند!
من 2هفته به صورت آزمایشی به آنجا رفتم و در پایان آن قرارداد امضا شد، این واقعا برای من یک تجربه ی غیر قابل باور بود.

"رفتن به آنجا (کارینگتون) کمی استرس آور بود اما آمدن به اینجا با همه ی چالش های پیش رو جذابتر از استرس آور است.
جیمز گفت او مشتاق است که راه برادرش –متی- که هم اکنون به همراه لستر در چمپیون شیپ حضور دارد و او نیز قبلا در آکادمی الدترافورد حضور داشته را طی کند. او همچنین اشاره کرد که مشتاق است تا در بازی دوستانه ی خانگی کارلایل در روز شنبه در ترکیب قرار بگیرد.
"من وقتی کوچکتر بودم بلیط های فصلی بازی های برنلی را در اختیار داشتم بنابراین این بسیار هیجان انگیز است که به مصاف آن ها بروم.

کارلایل همچنان میخواهد که بررسی کند که آیا جیمز میتواند در کپیتال وان کاپ برای آن ها بازی کند یا نه که مذاکرات با یونایتد در آینده ی نزدیک انجام خواهد شد. 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسی در تاریخ 1392/04/28 و 23:47 دقیقه ارسال شده است

امید دستت درست متن جالبی بودشکلک
پاسخ : به به داش حسی گل شکلک
چاکرم داداش شکلک

این نظر توسط 275 در تاریخ 1392/04/27 و 21:18 دقیقه ارسال شده است

مرسی داش امید
من هیچ اطللاعاتی از جیمز ندارم تا ی ماه پیش برام سوال بود این کیه! فکر می کردم آندرس پریراست که بزرگ شده شکلک
پاسخ : خواهش میکنم سعید جان .
منم نمیشناختمش شکلک همونطور که پریرا رو هم زیاد نمیشناسم !
حالا باید صبر کنیم ببینیم دوره ی قرضیشو چیکار میکنه .
پاسخ : جالبیش اینجاست که ظاهرا با تیم اصلی هم مدتی تمرین میکرده !


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 209
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 1,049
  • بازدید سال : 67,825
  • بازدید کلی : 587,617