loading...
کارینگتون
KLAUS بازدید : 124 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

"بازیکن ها اولین کسانی هستند که قبول کردند ما باید بهتر از این ها بازی کنیم ولی من مسئولیت نتایج را قبول میکنم . من باید کاری کنم که ان ها بهتر بازی کنند . من مربی هستم و این کار را میکنم .

بعضی از چیزهایی که روی کین و اشمایکل گفتند درست است ولی بعضی از حرف هایشان هم درست نیست چون مطمئنا در اخلاق و روحیات بازیکنان منچستر یونایتد ان چیزها نیست . همه واقعا دارند تلاش میکنند . من فقط میتوانم بهتان بگویم هر موقع که بازی را نبردیم ، بازیکنان بیشتر از همه زجر کشیدند . ان ها متحد هستند که اوضاع را درست کنند .
بازیکن ها استانداردهایشان را میشناسند و همه میخواهند که به ان سطحی که ازشان انتظار میرود برسند .
من چیزی در رفتار و یا روشی که کارشان را اینجا انجام میدهند ندیدم تا بخواهم ان ها را مورد سوال قرار دهم . من نامیدی بازیکن ها موقعی که نمی بریم را در رختکن میبینم. ان ها برنده هستند و به برد عادت دارند .
من فقط به شما در مورد چیزی که دیدم میتوانم بگویم ، من بازیکنانی دیدم که واقعا به باشگاه شان تعهد دارند .

رفتا سر الکس با من بسیار خوب بوده و تنها مایه کمک بوده است . اگر به توصیه ای نیاز داشته باشم میتوانم تلفن را بردارم و با او صحبت کنم . او زیاد در اطراف باشگاه دیده نشده است . مشخصا ما گاهی اوقات در سر راه همدیگر قرار میگیریم و دلیل ان هم این است که او جزو مدیران باشگاه است . ما بعد بازی ها صحبت کوتاهی با هم میکنیم ولی تا حالا به داخل رختکن نیامده است . خیلی از مدیرهای باشگاه بعد بازی به رختکن می ایند ولی سر الکس فعلا این کار را نکرده است .

رابین فوق العاده بوده است . میدانم که مردم چیزهایی در مورد ناراحتی او گفتند ولی رفتار رابین فوق العاده بوده است . کار کردن باهاش بسیار خوب بوده است . ما سعی میکنیم که از او مراقبت کنیم و جوری تمرینش دهیم که او مشکلی نداشته باشد .
نه ، مصدومیت رابین اصلا بخاطر اینکه قبل از اینکه کاملا خوب بشود بهش بازی دادیم نیست . ما میتوانستیم زودتر از بازی با نیوکاسل به او بازی بدهیم ولی اینکار را نکردیم ما فقط شاید دقایق زیادی در این دو بازی اخیر ازش استفاده کردیم .
مصدومیتش ضربه بزرگ است چون او با گل هایش بسیار تاثیر گذار است . اگر به بازی های نزدیکی که در هفته اخیر داشتیم نگاه کنید میبینید که او فصل پیش در همچین بازی هایی با گل هایش باعث پیروزی تیم شد .
در بازی اورتون ما نمیتوانستیم گل بزنیم ، رابین با حضورش میتوانست تفاوت را رقم بزند .

باشگاه نگرانی درباره وضعیت قرارداد رونی ندارد . صحبت های زیادی بین باشگاه و نمایندگان وی انجام شده پس من فکر میکنم که همه چیز خوب است . من دلیلی بر وحشت و یا عجله کردن نمی بینم .


ترکیب تیم ما فصل پیش به اندازه کافی برای بردن لیگ خوب بود . من باید مطمئن شوم که دوباره به ان سطح برمی گردیم . ما میخواهیم مطمئن شویم که همه فرصت نشان دادن خودشان به مربی جدید را داشته باشند . ما میخواهیم انصاف را در حق رعایت کنیم . ما بازیکنان خوبی داریم و امیدواریم که به فرم خوبمان بازگردیم .
ما ترکیب خوبی داریم . ایا من میتوانم ان را بهتر کنم ؟ البته که اره . ایا این کار را خواهم کرد ؟ بله اینکار را میکنم . بدون شک ما در ماه های اینده و فصل های نقل و انتقالات پیشرو بعضی چیزها را تغییر میدهیم . ایا در ژانویه این کار را میکنیم ؟ نمیدانم . "

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 492
  • بازدید ماه : 492
  • بازدید سال : 67,268
  • بازدید کلی : 587,060