loading...
کارینگتون
omidgh بازدید : 221 جمعه 27 دی 1392 نظرات (3)

به گزارش آ اس- منچستر یونایتد و آرسنال میخواهند که تا تابستان برای خرید نوجوان شگفت انگیز اتلتیک بیلبائو، آیمریک لاپورته صبر کنند ...

omidgh بازدید : 162 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

پس از این که ظاهرا استفان ولکوف 17 ساله تحت تست پزشکی در کارینگتون قرار گرفته است، به نظر می رسد که انتقال این مدافع جوان اسلاویا صوفیه به منچستر در جریان باشد.
 

omidgh بازدید : 143 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

مهاجم سابق منچستر یونایتد، مایکل اوون اعتقاد دارد که دیوید مویز در پنجره ی نقل و انتقالات تابستانی گذشته میبایست راس بارکلی را به خدمت میگرفت تا در بدو ورودش به الدترافورد هدف خود را کاملا نشان دهد.

omidgh بازدید : 115 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (3)

منچستر یونایتد میتواند با در نظر داشتن مارک الیور کِمف، یوونتوس را تعقیب کند زیرا بانوی پیر برای یک پیشنهاد سریع در زمستان خودش را آماده میکند.

omidgh بازدید : 313 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (1)

طبق ادعای تاک اسپورتس باشگاه منچستر یونایتد نوجوان شگفت انگیز بلغارستانی، استفان ولکوف (Stefan Velkov) را در رادار خود قرار داده است. اگرچه قهرمان انگلستان برای به خدمت گرفتن این جوان، غول های ایتالیایی یوونتوس و اینتر میلان را رقیب خود میبیند.

omidgh بازدید : 108 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

ورزشگاه سالفورد سیتی: تیم زیر 19 ساله های منچستر یونایتد در مصاف با رئال سوسیداد صدرنشین گروه A رقابت های لیگ جوانان اروپا در حالی شکست خورد که گل زود هنگام آلوارو اودریوزولا برای تیم میهمان سرنوشت ساز شد.
قرمزهای منچستر حالا تنها 3 امتیاز از 3 بازی خود به دست آورده اند و و برای صعود به دور حذفی اولین دوره ی رقابت های لیگ جوانان اروپا رقابت سختی را پیش رو دارند. آن ها نیاز زیادی به امتیازهای بازی بعد در ورزشگاه سن سباستین خواهند داشت و کارت قرمز بن پیرسون در دقایق تلف شده تنها باعث محرومیت او خواهد شد.
شرح گل:
0-1 سوسیداد: دقیقه 4، بازیکنان رئال سوسیداد که در کنترل توپ مطمئن عمل می کردند با یک پاس عمقی به پشت مدافعان یونایتد رسیدند. یان باوتیستا بازیکن سوسیداد، ژوئل کاسترو پریرا را به سمت خود کشید واودریوزولا پاس رو بیرون او را با یک ضربه ی راحت وارد دروازه کرد.


 

ترکیب یونایتد: ژ.پریرا، یانکو، مک کانل، یوانو، رولی (گاش 76)، آ.پریرا (ویر 58)، راتول، پیرسون، هاروپ (فلتچر 66)، بایرن، ویلسون
نیمکت ذخیره: اهارا، اوانز، ویلاک، باربر

omidgh بازدید : 111 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (1)

Jesse Lingard

باشگاه بیرمنگام سیتی اعلام کرد که قرارداد جسی لینگارد، بازیکن تهاجمی که به صورت قرضی برای مدت یک ماه از منچستر یونایتد قرض گرفته بودند را تا 14 دسامبر (23 آذر) افزایش داده اند.
ماه ابتدایی حضور لینگارد در ترکیب آبی ها یکشنبه ی آینده و پس از بازی در زمین لیدز یونایتد به پایان خواهد رسید و این خبر برای لی کلارک بسیار خوب خواهد بود زیرا او طول تابستان را به دنبال لینگارد بود و حالا مدت بیشتری او را در اختیار خواهد داشت.
لینگارد در ترکیب بیرمنگام عملکرد خوبی داشته است و در اولین بازی برای این تیم شروعی رویایی داشت. او در پیروزی آبی ها در مقابل شفیلد ونزدی هر چهار گل تیمش را به ثمر رساند.

omidgh بازدید : 97 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (1)

Kurt Zouma

کورت زوما ستاره ی آینده دار سنت اتین، کمی از نقشه هایی که برای آینده اش دارد را روشن کرد و بیان کرد که میخواهد برای یک سال دیگر در این باشگاه فرانسوی بماند.
این بازیکن با استعداد 18 ساله که توسط گروهی از غول های اروپایی –نظیر منچستر یونایتد، چلسی، لیورپول و موناکو- تحت نظر قرار دارد، تاکید کرد که میخواهد پیشرفتش را در باشگاه فعلیش ادامه دهد.
زوما که به خاطر عملکردش در سنت اتین به سرعت به یکی از پر طرفدارترین بازیکنان جوان اروپا تبدیل میشود، توسط دیدیه دشام به عنوان کاپیتان آینده ی فرانسه لقب داده شده است.
با اینکه هر باشگاه خواهان او حداقل باید یک سال صبر کند تا بتواند او را به خدمت بگیرد، زوما گفت: "من هم چیزهایی خوانده و یا از خانواده ام شنیده ام، اما فقط روی بازیم تمرکز کرده ام. خواسته ی من این است که تا یک سال دیگر اینجا باشم، بازی های خوبی انجام دهم و سعی کنم که عنوان دیگری را با باشگاه به دست آورم."
زوما حدود 10 میلیون پوند قیمت گذاری شده است و علی رغم این که باشگاه سنت اتین دیروز عنوان کرد که در موقعیتی نیستند که نیاز به فروش این دفاع وسط جوان داشته باشند، اما آنها پذیرفتند که اگر پیشنهاد پرسودی ارائه شود میتوانند راجع به آن فکر کنند.

omidgh بازدید : 119 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (1)

Sergi Roberto

ستاره ی جوان بارسلونا شایعات حضور در یونایتد را رد کرد
بازیکن جوان تیم بارسلونا، سرجی روبرتو به شایعاتی که در مورد انتقال او به الدترافورد در ماه ژانویه مطرح میشد پاسخ داد. این بازیکن 21 ساله تاکید کرد که در بارسلونا خوشحال است و باور دارد که نیاز به پیشرفت بیشتری دارد تا تا بتواند دقایق بیشتر در نیو کمپ به میدان رود. او امسال تناه 16 دقیقه در در لالیگا به میدان رفته است.
او گفت: "من شایعات را شنیده ام اما این چیزی بیشتر از آن [شایعه] نیست. من میخواهم که در بارسلونا باشم و هیچ چیزی که نشان دهد من میخواهم باشگاه را ترک کنم وجود ندارد.
من میدانم که باید پیشرفت کنم اما به خروج از باشگاهی که در آن رشد کرده ام فکر نمیکنم. "
پس از تیاگو و فابرگاس حال او سومین بازیکن بارسلوناست که امسال شایعات حضور در یونایتد را رد میکند.


Ivan Cavaleiro

منچستر یونایتد آماده ی ارائه ی یک پیشنهاد سریع در ژانویه برای ستاره ی جوان پرتغالی
طبق ادعای روزنامه ی سان، قهرمان لیگ انگلستان علاقه مند است تا در پنجره ی زمستانی ژانویه وینگر جوان تیم بنفیکای B، "ایوان کاوایرو" را به خدمت بگیرد.
این بازیکن 19 ساله که در تیم زیر 20 ساله های پرتغال نیز حضور داشته است، اخیرا توجه  منچستر یونایتد را به خود جلب کرده و دیوید مویز استعدادیاب های خود را برای دیدن بازی این نوجوان به پایتخت پرتغال فرستاده است.
او که در دو فصل اخیر برای تیم دوم غول های پرتغالی –بنفیکا- به میدان رفته است، در 48 بازی 19 گل برای این تیم به ثمر رسانده و هم اکنون در صدر جدول گلزنان لیگ دسته دوم باشگاه های پرتغال قرار دارد. کاوایرو که در گلزنی مهارت بالایی دارد، اخیرا در بازی با تیم آکادمیکو دیویزو 3 گل به ثمر رسانده است.


William Carvalho

یونایتد در تعقیب هافبک اسپورتینگ
هدف ادعا شده ی یونایتد –ویلیام کاروالیو- برای دومین ماه متوالی به عنوان بهترین بازیکن زیر 21 سال لیگ پرتغال انتخاب شد.
این هافبک دفاعی 21 ساله قبلا به واسطه ی روزنامه ی آبولا به یونایتد لینک شده بود و طبق ادعای آن ها منچستر یونایتد استعدادیاب هایی را برای دیدن بازی او به لیسبون فرستاده اند.
او فصل قبل عملکرد بسیار عالی را در دوران قرضی خود گذراند و با عملکردی که این فصل از خود به نمایش گذاشته است توجه یونایتد را جلب کرده هرچند اسپورتینگ هرگونه انتقال او در پنجره ی زمستانی را تکذیب کرده است.
با اینکه بند جداسازی قرارداد او مبلغ سنگینی را شامل میشود و او در مالکیت یک شرکت سوم شخص نیز می باشد، اما یونایتد امیدوار است که با توجه به بدهی های سنگین اسپورتینگ، آن ها بتوانند با رقم کمتری برای این انتقال اقدام کنند. 


Will Hughjes

منچستر یونایتد آماده ی ارائه ی پیشنهاد برای ویل هیوز در ژانویه

گزارش ها حاکی از آن است که منچستر یونایتد ممکن است در پنجره ی نقل و انتقالات زمستانی برای خرید هافبک جوان دربی کانتی اقدام کند.
دیوید مویز مشتاق است تا برای تقویت ترکیب خود ویل هیوز 18 ساله را به خدمت بگیرید،او که علی رغم شروع نه چندان قوی در لیگ امسال، اشاره کرده بود که از ترکیبی که اکنون در اختیار دارد رضایت دارد، این بازیکن ملی پوش را زیر نظر دارد.
هیوز که شروع خوبی در این فصل رقابت های چمپیوشیپ با دربی داشته، تا کنون نزدیک به 50 بار برای این تیم به میدان رفته و به عنوان یکی از استعدادهای فوتبال انگلستان در آینده ی نه چندان دور شناخته می شود.
در همین راستا استیو مکلارن سرمربی جدید تیم دربی کانتی اشاره کرده است: "این دشوار خواهد بود که در ژانویه بتوانیم هیوز را نگاه داریم زیرا باشگاه های بزرگ لیگ برتر برای به خدمت گرفتن او اقدام خواهند کرد.
کار ما این است که مطمئن شویم او می ماند. سرانجام او بسیار خوب است [و خواهد رفت بنابراین] چیزی که ما در مورد او لازم داریم این است که جانشینی برای او پیدا کنیم. "

omidgh بازدید : 397 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (4)

Adnan Januzaj


ایجنتِ هافبک منچستر یونایتد عدنان یانوزای، در حالی از علاقه ی چند باشگاه اروپایی به این بازیکن پرده برداری کرد که مذاکرات حول تمدید قرارداد او در الدترافورد همچنان ادامه دارد.

یانوزای 18 ساله این فصل شروع امیدوار کننده ای در ترکیب اصلی یونایتد داشته است، با گلزنی در اولین دیدار در پیروزی 2-0 برابر ویگان اتلتیک در جام اتحادیه و از آن پس نیز در 3 بازی به میدان رفته است.
مذاکرات برای امضای یک قرارداد جدید با این بازیکن بلژیکی با بازنشستگی الکس فرگوسن در تابستان متوقف شد، هرچند این صحبت ها تحت نظر سرمربی جدید دیوید مویز دوباره از سر گرفته شد، با این حال "درِک ده وریسه" مدیر برنامه های این بازیکن اشاره کرده است که ماندن موکلش در قهرمان لیگ برتر ممکن است قطعی نباشد.

ده وریس در گفتگو با ووئتبال نیوز گفت:" من نمیخواهم که بگویم چه باشگاه هایی به او علاقمندند، اما میتوانم بگویم علاقه هایی از چند باشگاه اروپایی وجود دارد.
"بازنشستگی سر الکس فرگوسن باعث شد تا وقفه ای در مذاکرات به وجود آید، ما به مذاکرات برگشته ایم و باید ببینیم که چه پیش می آید.
"خانواده ی عدنان این اجازه را به من داده اند که گفتگو کنم و از آن جایی که تنها من درگیر هستم، هیچ سوتفاهمی در رسانه ها به وجود نخواهد آمد. "

با اینکه ده وریس مشخص نکرده که چه باشگاه هایی او را اظهار علاقه کرده اند، دیلی میل گزارش میدهد که قهرمان اروپا بایرن مونیخ و همشهری یونایتد منچستر سیتی، به همراه بارسلونا و ییونتوس این بازیکن را تحت نظر دارند.
با این حال گزارش ها حاکی از آن است که منچستر یونایتد از امضای قرارداد تا سال 2018 اطمینان دارد و آن ها نمی خواهند که شرایطی که در سال 2012 به وجود آمد و پل پوگبا به یوونتوس پیوست، تکرار شود.
به نقل از ESPN

omidgh بازدید : 141 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (1)

michael keane
 

مدیر اجرایی دربی -سم راش- امیدوار است که رابطه ی استیو مک لارن سرمربی جدید تیمش با منچستر یونایتد بتواند به آن ها کمک کند تا مایکل کین را به صورت قرضی جذب کنند.
کین به همراه لارنل کول طی هفته ی گذشته با انتقال به این تیم چمپیونشیپی لینک شده بودند، هرچند که در نهایت این انتقال به واقعیت منجر نشد. هم اکنون کول طبق ادعای چند منبع به تیم بورنماوث لینک شده است و ادعا شده که انتقال او به ساحل جنوبی تکمیل شده است، اما دربی در مورد به خدمت گرفتن کین تسلیم نشده است.


کین در گام قبل و دوران قرضی خود در تیم لستر سیتی در فصل گذشته، همه را تحت تاثیر قرار داد و امسال هم با انتقال قرضی دیگری لینک شده است زیرا یونایتد میخواهد که او را برای حضور در تیم اصلی آماده کند. تعدادی باشگاه از جمله چند تیم از لیگ برتر برای داشتن او ابراز تمایل کرده اند اما راش امیدوار است که از حضور دستیار سابق یونایتد، مک لارن و ارتباطات او نهایت استفاده را ببرد.
راش گفت: "من گمان میکنم که مایکل کین فرصت بیشتری برای حضور در این باشگاه داشته باشد به این دلیل که ما استیو مک لارن را به عنوان سرمربی در اختیار داریم و او روابط خوبی با منچستر یونایتد دارد.
"این یکی از کار هایی است که ما میخواهیم با ابزارهای کنونی خود انجام دهیم که با باشگاه های بزرگ روابط خوبی داشته باشیم. این یک موقعیت کلیدی است تا بتوانیم در رقابتمان از آن سود ببریم.
"باشگاه های بزرگ ترکیب بسیار بزرگی از بازیکنان را در اختیار دارند و استعداد های جوان را به این ور و آن ور میکشند.
"اگر این باشگاه ها احساس کنند که با در اختیارِ ما گذاشتنِ بازیکنانشان، آن ها به بهترین نحو آموزش می بینند، قطعا این کار را خواهند کرد. " 

omidgh بازدید : 118 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (3)



منچستر یونایتد تک امتیاز بازی در برابر شاختار دونتسک در لیگ جوانان اروپا را در حالی با شکست 2-1 از دست داد که در نیمه ی دوم نمایش شایسته ای از خود نشان دادند.
در این بازی ابتدا شاختار در دقایق اولیه بازی با ضربه ی زینچنکو پیش افتاد. در نیمه ی دوم یونایتد با ضربه ی سر جیمز ویلسون که سومین گل او در دومین بازی بود، بازی را به تساوی کشید اما در دقایق پایانی بازی بژولی توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا شاختار پیروز این بازی شود.
با وجود این شکست همچنان نکات مثبت زیادی وجود دارد که نیکی بات میتواند از بازی تمیش در نظر داشته باشد، به ویژه نمایش برتر یونایتد در نیمه ی دوم و خاک حریف.
شرح گل ها:
0-1 شاختار: دقیقه 3، ضربه ی آزاد زینچنکو پس از برخورد به کالوم اوانز منحرف شده و وارد دروازه ی یونایتد شد.
1-1 یونایتد: دقیقه 76، حرکت رو به جلوی جیمز ویلسون باعث شد تا او در موقعیت خوبی قرار بگیرد و توانست با یک ضربه ی سر خوب از فاصله ی نزدیک بازی را به تساوی بکشاند.
1-2 شاختار: دقیقه 87، پاس پشت پای یوانو باعث به دردسر افتادن خط دفاع یونایتد شد و پس از این که گولینی ضربه ی اول را برگشت داد، شوت بژولی به گوشه ی پایین دروازه گولینی را برای دومین بار تسلیم کرد.



ترکیب یونایتد: گولینی، اونز(فلتچر 63)، گریمشاو، یوانو، گاس، ویر، راتول، پیرسون، پریرا، بایرن (تعویض اجباری-هاروپ 14)، ویلسون
نیمکت ذخیره:هندرسون، رولی، مک کانل، ویلاک، باربر

omidgh بازدید : 572 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)



نوجوان هیجان انگیز یونایتد ممکن است در دیدار با ساندرلند در ترکیب اصلی قرار گیرد زیرا عملکرد او  چه به عنوان یار تعویضی و چه در ترکیب زیر 21 ساله ها او را جلوتر از کاگاوا و زاها قرار داده است.

دیوید مویز آماده است تا با استفاده از این کودک فوق العاده ،فصل بد یونایتد را دگرگون کند.
رئیس مویز میخواهد سریعا این استعداد جوان بلژیکی را وارد ترکیب اصلی "قهرمانان لکنت گرفته" کند و او را در بازی روز یکشنبه برابر ساندرلند برای اولین بار از ابتدا به میدان بفرستد.
یانوزای در دو بازی که به عنوان یار تعویضی به میدان رفته است عملکرد چشمگیری داشته و در رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب از شینجی کاگاوا و ویلفرد زاها پیشی گرفته است.
حال مویز میخواهد او را از ابتدا در ترکیب قرار دهد تا کلاس بازی و توپ رسانی بهتری را به تیمش تزریق کند. مویز که بازی روز دوشنبه تیم رزروها از نزدیک تماشا میکرد، شاهد یک گل فوق العاده از عدنان بود قبل از اینکه او در دقیقه 60 تعویض شود.
مویز تیم خود را برای این ماموریت سخت در نظر گرفته است اما سفر آخر هفته به زمین تیم بدون برد ساندرلند میتواند فرصت خوبی برای عدنان باشد تا از ابتدا به میدان برود.
یونایتد اعتقاد زیادی به این بازیکن دارد و این ترس وجود دارد که او را با پایان مهلت قراردادش از دست بدهند. منچستر سیتی و قهرمان ایتالیا یعنی یوونتوس گوش به زنگ هستند تا شاید یانوزای تابستان آینده تصمیم به جدایی بگیرد. اما مویز امیدوار است که قراردادی خوب و نقش قابل توجه در تیم اصلی میتواند این استعداد کوچک را خوشحال نگهدارد.

omidgh بازدید : 166 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (4)



بیست چشم انداز آینده ی یونایتد


شمارش معکوس ما برای جوانان آینده دار منچستر یونایتد وارد 10 نفر اول می شود، با 2 استعداد در خط دفاع و هافبک.
به عنوان کمک در تهیه ی این مقاله، ما از "دارُن سالومون" درخواست کردیم تا با ارائه ی نظراتش در مورد هر کدام از این استعداد ها به ما کمک کند. او به طور معمول بازی های جوانان را تماشا میکند.


9-بن پیرسون (Ben Pearson):

omidgh بازدید : 141 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (1)

ریس جیمز پس از صورت گرفتن توافق دو طرفه، به دوران قرضی خود در کارلایز یونایتد پایان داد و به منچستر یونایتد بازگشت.

این بازیکن 19 ساله که در ماه آگوست به این تیم دسته اولی پیوست، خیلی زود اولین بار در شکست  5-1 برابر لیتون اورینت به میدان رفت. اگرچه او در بازی بعدی –دیدار با بلکبرن راورز در کپیتال وان کاپ- از ناحیه ی ران مصدوم شد و به همین دلیل از آن موقع به میدان نرفت.
به همین خاطر تصمیم گرفته شد تا دوران قرضی جیمز در برانتون پارک خاتمه یابد و این مدافع اکنون به مجتمع تمرینی AON بازخواهد گشت.

مدیر سرپرستی، گراهام کاوناگ به سایت رسمی کارلایز یونایتد گفت: "ریس پسر بسیار خوبی است و از زمانی که به اینجا آمده کاملا در کلاس بالایی عمل کرده است."
"او سریعا جا افتاد، در ترکیب بازی هایی قرار گرفت اما واقعا بدشانس بود که در این زمان مصدوم شد. من با منچستر یونایتد در مورد این شرایط صحبت کردم و آن ها نیز واقعا ما را درک کردند." 

omidgh بازدید : 212 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (6)

Manchester United under 21

بیست چشم انداز آینده ی یونایتد


پس از مدتی تاخیر که در خدمت شما نبودیم، شمارش معکوس ما برای جوانان آینده دار منچستر یونایتد وارد 10 نفر اول می شود، با 2 استعداد در خط دفاع و هافبک.
به عنوان کمک در تهیه ی این مقاله، ما از "دارُن سالومون" درخواست کردیم تا با ارائه ی نظراتش در مورد هر کدام از این استعداد ها به ما کمک کند. او به طور معمول بازی های جوانان را تماشا میکند.


10-تام ثورپ (Tom Thorpe):

 

omidgh بازدید : 126 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (1)



اگرچه تام کلورلی و دنی ولبک فتح عنوان قهرمانی فصل قبل را به عنوان نقطه ی عطف دوران بازی خود میدانند، هر دو همچنان میخواهند که ادامه دهند و به همراه منچستر یونایتد تاریخ ساز شوند.
این 2 فارغ التحصیل آکادمی باشگاه فصل قبل مجموعا در 47 بازی لیگ به میدان رفتند و به شیاطین کمک کردند تا عنوان قهرمانی را با 11 امتیاز اختلاف به دست بیاورند. دستاوردی که با رژه ی باشکوه قهرمانی رقابت های لیگ برتر در خیابان های منچستر جشن گرفته شد.

و با وجود این که این خاطره تا مدت زیادی در خاطر او خواهد بود، کلورلی تاکید میکند که تمرکز او کاملا بر روی بدست آوردن دوباره ی آن در فصل جاری رقابت هاست. چالشی که در مجتمع تمرینی AON همه از آن لذت میبرند، هنگامی که تمرینات مانند همیشه بسیار رقابتی خواهد بود.
تام به اینساید یونایتد گفت: "این که شما اولین مدال قهرمانی را داشته باشید معانی زیادی دارد. بدست آوردن آن بسیار تسکین بخش است اما به همان اندازه هم به شما این باور را میدهد که بیشتر آن را ببرید. تجربه ی رژه ی پیروزی چیزی است که شما میخواهید آن را دوباره و دوباره و دوباره انجام دهید.
"آن روز بسیار خاص بود طوری که هیچوقت فراموش نخواهم کرد، اما من آن را تنها برای یک بار نمیخواهم بلکه مشتاق هستم که بارها رخ دهد. ما اکنون طعم آن را چشیده ایم و این ما را گشنه تر از قبل میکند.
"شما هر روز این مساله را در تمرینات میبینید که آن ها همیشه رقابتی هستند. اگر شما در تمرینات شکست بخورید میتواند شما را در حالت بدی قرار دهد. این رقابتی ترین تمرین در این اطراف است که آن را شدید و سخت میکند و به شما نیز کمک میکند که پیشرفت کنید. "

ولبک نیز احساس مشابهی را توصیف میکند هنگامی که نکته ی دوست نزدیکش را شرح میدهد. او توضیح میدهد که چرا شیاطین همیشه به موفقیت در تمام رقابت ها شناخته میشوند.
دنی میگوید: " همانطور که تام گفت هرکسی همواره دوست دارد که پیروز باشد، مهم نیست که در چه بازی یا موقعیتی قرار داشته باشیم، چه در مسابقه باشد و چه در تمرینات 5 نفره یا حتی تمرینات حفظ توپ [خرس وسط]، شما همواره میخواهید که پیروز شوید. همیشه اینگونه بوده و خواهد بود.
"فصل قبل یک دستاورد بزرگ برای همه بود، اما آن گذشته است. حالا این به بازیکنان، سرمربی و هر کس دیگری که در باشگاه است برمیگردد تا تلاش کنند و دوباره تاریخ ساز شویم. شما نمیتوانید در گذشته ساکن شوید و همیشه باید جلو بروید و تلاش کنید که جام های بیشتری را ببرید.  

omidgh بازدید : 298 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (4)



در چند روز اخیر بازی های دوستانه ی ملی در جهان در حال برگزاری بود و تیم ملی زیر 21 سال انگلستان نیز به مصاف مولداوی رفت. یکی از نکاتی که در این روزها مورد توجه قرار گرفت، درخشش نیک پاول ستاره ی جوان منچستر یونایتد در تمرینات این تیم بود ...

omidgh بازدید : 125 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (5)

Davide Pettruci

داویده پتروچی از این که شانس این را خواهد داشت تا زیر نظر جیمی فلوید هاسلبنک –مهاجم سابق چلسی- در تیم بلژیکی رویال آنتوِرپ بازی کند، لذت میبرد.

این استعداد ایتالیایی که در روز پایانی نقل و انتقالات به تیم رویال آنتورپ لینک شده بود، جا پای بازیکنانی مثل جانی اونز، جان اوشی، درن گیبسون و فیل باردزلی خواهد گذاشت. همچنین لوک گیورین و جیلیانو ون ولزن نیز پارسال در این باشگاه بوده اند.

او به تلویزیون رسمی باشگاه گفت: "من به این تجربه به چشم آینده نگاه میکنم. امیدوارم که عملکرد خوبی داشته باشم .در کنار یکدیگر ما میتوانیم کارهایی خوبی انجام دهیم.
"واضح است که من با مربی مان وارن جویس صحبت کردم و او در مورد آنتورپ چیز های زیادی گفت که باعث شد من اطلاعات زیادی راجع به این تیم پیدا کنم. از آن جایی که او به من گفته است آن ها تیم خوبی هستند و هواداران دیوانه ای (!) دارند اما در مسیری خوب. بنابراین من نمیتوانم برای شروع صبر کنم.
"من قبل از این که با او [هاسلبنک] ملاقات کنم او را نمیشناختم اما همه او را میشناسند و کار کردن با او بسیار خوب خواهد بود. امیدوارم او به من چیزهای مفیدی یاد دهد و من بتوانم یاد بگیرم."

پتروچی این مبارزه در بلژیک را در حالی خواهد گذراند که سال قبل را در پیتربرو سپری کرده و مشتاق است تا استعداد هایش را نشان دهد.

"من در خط میانی بازی میکنم اما گاهی نیز میتوانم به عنوان پشت مهاجم بازی کنم. " او افزود: "یا هنگامی که ما 4-3-3 بازی می کنیم در کناره ها قرار بگیرم، اما تا زمانی که بازی بکنم، خوشحال هستم.
"من فقط میخواهم بازی کنم. واضح است که این برای من یک تجربه است و من چیز بیشتری درباره ی آن نمیدانم اما فقط میخواهم بازی کنم. "

omidgh بازدید : 233 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (3)

سال 2011 برای منچستر یونایتد سال مهمی بود زیرا توانستند نوزدهمین عنوان قهرمانی خود در لیگ را به دست بیاورند و لیورپول را به عنوان پر افتخارترین باشگاه در لیگ انگلستان شکست داده و آن ها را از جایگاه رفیعشان پایین بکشند. به نظر میرسد که سال 2011 برای همیشه به همین خاطر به یاد آورده شود، اما در همین سال اتفاق دیگری نیز افتاد و آن امضای قرارداد با بازیکن نسبتا گمنام و 16 ساله ی بلژیکی بود ...

omidgh بازدید : 451 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (2)

تیم زیر 21 ساله های منچستر یونایتد عازم سفری 84 مایلی به منطقه ی "هاوتورنز" شدند تا روز جمعه در دومین بازی خود از این فصل رقابت های لیگ برتر زیر 21 ساله ها به میدان بروند.
پس از شکستی که این تیم در روز اول مقابل رقیب دیرینه یعنی لیورپول متحمل شد، یونایتد میخواهد اولین پیروزی این فصل خود را مقابل تیم منطقه ی "میدلند"، وست بروم به دست آورد.
آخرین بازی یونایتد مقابل این تیم در اواخر فصل قبل و در زمین وست بروم بود که توانستند با گل های جان کافی و شین مک گینتی تیم قدرتمند و جوان وست بروم را با نتیجه ی 2-0 شکست دهند که از قضا هیچ کدام از این دو اکنون در باشگاه نیستند.
علی رغم شکست در بازی روز دوشنبه، عدنان یانوزای، جسی لینگارد و لارنل کول عملکرد برجسته ای از خود نشان دادند در حالی که کول روی هر دو گل یونایتد نقش داشت. هر سه این بازیکنان به نظر میرسد که در ترکیب این بازی نیز حضور داشته باشند همچنین احتمالا فدریکو ماکدا نیز یک روز پس از جشن تولد 22 سالگی اش به ترکیب بازگردد.
وارن جویس ممکن است به برخی از بازیکنان تیم زیر 18 سال فصل قبل مانند جو راتول، بن پیرسون، آندرس پریرا و سم بایرن نیز شانس حضور در بازی را بدهد.
ترکیب وست بروم نیز شامل مهاجم سطح بالای این تیم به نام سایدو براهینو میشود که در تساوی هفته قبل وست بروم مقابل بولتون واندررز هر دو گل تیمش را به ثمر رساند.این مهاجم متولد بروندی که سبک بازیش با سبک بازی دنی ولبک مقایسه میشود، با وجود این که تنها 20 سال سن دارد اما دوران قرضی خوبی را در تیم های برندفورد، نورثمپتون و پیتربرو گذرانده و حرف های زیادی برای گفتن دارد.

17:30 به وقت تهران

لینک پخش آنلاین بازی 

لینک کمکی

omidgh بازدید : 139 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (1)



گییرمو وارلا در اولین بازی خود با پیراهن منچستر یونایتد در حالی در ورزشگاه سالفورد سیتی به میدان رفت که شیاطین جوان دوشنبه شب مقابل لیورپول تن به شکست 2-4 دادند.
وارلا تا این جای فصل نقل و انتقالات تنها خرید منچستر یونایتد بوده و در لحظاتی از بازی دوشنبه توانست دیگران را تحت تاثیر قرار دهد در حالی که دیوید مویز دستیاران او بازی را از نزدیک تماشا میکردند.
این جوان بیست ساله ی اروگوئه ای که در ماه ژوئن از اتلتیکو پنارول خریداری شد، هدف تیم آرژانتینی بوکا جونیورز نیز بوده و ممکن است آنها به دنبال این باشند که وارلا را برای یک فصل دراختیار داشته باشند و به نظر میاید که خود او نیز به یک انتقال کوتاه مدت اشتیاق داشته باشد.

omidgh بازدید : 250 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (1)

Manchester United U18


بیست چشم انداز آینده ی یونایتد

در این سری از مقالات ما میخواهیم نگاهی بیندازیم به بهترین استعدادهایی که منچستر یونایتد در رده های پایه ی خود دارد.هر بازیکن زیر 21سالی که هنوز به تیم اصلی راه نیافته باشد میتواند واجد شرایط برای قرار گرفتن در لیست شود.
به عنوان کمک در تهیه ی این مقاله، ما از "دارُن سالومون" درخواست کردیم تا با ارائه ی نظراتش در مورد هر کدام از این استعداد ها به ما کمک کند.


12-جک بارمبی (Jack Barmby):
11-سم جانستون (Sam Johnstone):

omidgh بازدید : 242 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (3)

Manchester United Premier Cup

روز چهارشنبه تیم زیر 15سال منچستر یونایتد با اختلافی کوچک از رسیدن به مرحله ی یک چهارم پایانی "منچستر یونایتد پریمیر کاپ 2013" بازماند.
جوانان باشگاه که در دور نهایی این مسابقات سالانه در مجتمع تمرینی
AON با 19 تیم دیگر از سراسر جهان رقابت می کردند نیاز داشتند تا رقیب آفریقای جنوبی خود، روزینا سدیبانه را شکست بدهند تا راهی 8 تیم برتر رقابت ها شوند.
اما میزبان تنها توانست به تساوی 1-1 دست یابد و و با یک امتیاز کمتر نسبت اولسان هیوندای کره جنوبی در رده ی سوم گروه خود جای بگیرد. در این گروه رئال مادرید نیز به عنوان صدر نشین صعود کرد.
صبح روز چهارشنبه شاگردان تامی مارتین، 4-2 اولسان هیوندای را شکست دادند تا امیدهایشان برای صعود زنده بماند در حالی که سه شنبه مسابقات را با تساوی 1-1 مقابل سن لوییز شیلی و شکست دیرهنگام 0-1 مقابل رئال مادرید آغاز کرده بودند.
از آن جا که در دور پایانی، تمامی تیم ها از رتبه ی 1 تا 20 چیده خواهند شد، یونایتد مجددا در روز پنج شنبه به مصاف آکادمی رایت تو دریم از غنا که در گروه خود سوم شده اند خواهد رفت.
8 تیم باقیمانده ی رئال، اولسان، دینامو زاگرب، ای سی میلان، اینترناسیونال(برزیل)، آرسنال، گرسهاپر زوریخ، و دامزیل(اسلوونی) برای رسیدن به فینال که جمعه شب در الدترافورد برگزار میشود،رقابت خواهند کرد.
این تورنمنت که سال قبل توسط یونیورسیداد کاتولیکا شیلی فتح شد، از فصل 93/94 در حال برگزاری است و از سال 2003 توسط منچستر یونایتد و با همکاری نایک برگزار میشود.
از نام های مشهوری که در این رقابت ها به میدان رفته اند میتوان به دوقلو های داسیلوا(برای فلومیننزه 2005)، سسک فابرگاس، آندرس اینیستا، فرناندو تورس و روبینیو اشاره کرد.

                                                 گالری عکس در ادامه ی مطلب 

omidgh بازدید : 228 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (4)

Manchester United under 21


بیست چشم انداز آینده ی یونایتد

در این سری از مقالات ما میخواهیم نگاهی بیندازیم به بهترین استعدادهایی که منچستر یونایتد در رده های پایه ی خود دارد.هر بازیکن زیر 21سالی که هنوز به تیم اصلی راه نیافته باشد میتواند واجد شرایط برای قرار گرفتن در لیست شود.
به عنوان کمک در تهیه ی این مقاله، ما از "دارُن سالومون" درخواست کردیم تا با ارائه ی نظراتش در مورد هر کدام از این استعداد ها به ما کمک کند.

14-داویده پتروچی (Davide Petrucci):
 13-رایان تونیکلیف (Ryan Tunnicliffe):

omidgh بازدید : 325 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (1)

Manchester United Milk cup

منچستر یونایتد توانست با گل دراماتیک و دیر هنگام الیور مک برنی برای پنجمین بار از سال 2009 قهرمان میلک کاپ شود.
مهاجم بلوند توانست با یک ضربه ی پنالتی به مقاومت جانانه ی تیم "کو تیرون" پایان دهد و نمایش قهرمانانه ی پاتریک مالوی دروازبان حریف را  به پایان برساند.
این اولین بار بود که یک تیم محلی به فینال این رقابت ها می رسید و رکورد 3602 تماشاگر به وضوح حمایت از تیم میزبان را در یک هوای پر باد در زمین بالمنا نشان میداد.
آندرس پریرا با نمایش صف طویل استعداد هایش به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد و باشگاه نیز جایزه ی ورزشی ترین تیم جام را دریافت کرد که بدون شک پل مک گینس را خوشحال کرد.
او گفت: "این برای آنها (تیم) عالی بود که پیروز شوند و آن ها در حال طی کردن پله های خوبی هستند. "
"ما با تیم های آماتوری بازی کردیم و به همین خاطر شما باید واقع گرا باشید زیرا این سخت است که متوجه شوید آن ها چقدر خوب کار کرده اند اما بازیکنان زمان های خوبی را پشت سر گذاشتند. تیرون کار را برای ما سخت کرد و دروازبانشان نیز عالی بود، او 3یا 4 واکنش بسیار خوب از خود نشان داد.
در مورد الیور مک برنی- من گمان میکنم ما باید به بردفورد به خاطر اینکه او را به ما قرض دادند خراج بپردازیم! او از این هفته لذت برد و به عنوان یک بازیکن بهتر به تیمش بازخواهد گشت بنابراین من فکر میکنم این برای همه خوب بود. "

ترکیب یونایتد: ژ.پریرا، رِید، توانزِبه، بورتویک-جکسون، تامپسون، رایلی (راشفورد 46)، ویلاک، آ.پریرا، میتچل، کراسکری، مک برنی.

مسیر فینال: یونایتد 3-1چری اورکارد، یونایتد 4-1 آلتنبرگ، یونایتد 2-0 استرایکرز اف سی، یونایتد 3-0 کو آنتریم

McGuiness 

omidgh بازدید : 214 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (3)

Manchester United U18

بیست چشم انداز آینده ی یونایتد

در این سری از مقالات ما میخواهیم نگاهی بیندازیم به بهترین استعدادهایی که منچستر یونایتد در رده های پایه ی خود دارد.هر بازیکن زیر 21سالی که هنوز به تیم اصلی راه نیافته باشد میتواند واجد شرایط برای قرار گرفتن در لیست شود.
به عنوان کمک در تهیه ی این مقاله، ما از "دارُن سالومون" درخواست کردیم تا با ارائه ی نظراتش در مورد هر کدام از این استعداد ها به ما کمک کند.

16-تایلر بلکت (Tyler Blackett):

15-مارنیک ورمایل (Marnick Vermijl):

 

omidgh بازدید : 221 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

Manchester United U18

در این سری از مقالات ما میخواهیم نگاهی بیندازیم به بهترین استعدادهایی که منچستر یونایتد در رده های پایه ی خود دارد.هر بازیکن زیر 21سالی که هنوز به تیم اصلی راه نیافته باشد میتواند واجد شرایط برای قرار گرفتن در لیست شود.

به عنوان کمک در تهیه ی این مقاله، ما از "دارُن سالومون" درخواست کردیم تا با ارائه ی نظراتش در مورد هر کدام از این استعداد ها به ما کمک کند. او به طور معمول بازی های جوانان را تماشا میکند.


18-لیام گریمشاو (Liam Grimshaw):

17-دونالد لاو (Donald Love):
 

 

omidgh بازدید : 227 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

 Under-21 


در این سری از مقالات ما میخواهیم نگاهی بیندازیم به بهترین استعدادهایی که منچستر یونایتد در رده های پایه ی خود دارد.هر بازیکن زیر 21سالی که هنوز به تیم اصلی راه نیافته باشد میتواند واجد شرایط برای قرار گرفتن در لیست شود.
به عنوان کمک در تهیه ی این مقاله، ما از "دارُن سالومون" درخواست کردیم تا با ارائه ی نظراتش در مورد هر کدام از این استعداد ها به ما کمک کند. او به طور معمول بازی های جوانان را تماشا میکند.

James WeirJAMES WEIR

20- جیمز ویر (
James Weir):

یکی از جوانانی که در آکادمی یونایتد کمتر درباره ی او صحبت شده است، جیمز ویر کسی است که فصل قبل فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشت و با پیشرفت قابل ملاحظه ای که داشت بارقه هایی از پتانسیل خودش را نشان داد. یک هافبک مرکزی قدرتمند و محکم که ویژگی های زیادی به اون نسبت میدهند به جز یک بعدی بودن. بازیکنانی هستند که امید بیشتری نسبت به آنها وجود دارد اما اگر ویر بتواند پیشرفت سریعش را ادامه دهد، یونایتد می تواند بازیکن بسیار خوبی را در چنگ داشته باشد.
دارُن سالومون: "فصل قبل برای جیمز از ناکجا آباد شروع شد! من قطعا پیش بینی نکرده بودم که او یکی از بهترین بازیکنان زیر 18 سال خواهد شد. او می تواند به عنوان مدافع راست و هافبک مرکزی بازی کند اما در پست هافبک بهتر است.  یک بازیکن باکس تو باکس مناسب که یک موتور قدرتمند درون خود دارد. او به عنوان یک مرد کوچک خود را در اختیار دارد و چابک است بدون اینکه بی پروا باشد. جیمز فصل قبل دو گل به ثمر رساند اما شاید نیاز دارد تا به این آمار اضافه کند و خود را بهتر در موقعیت گل زنی قرار دهد. تماشای عملکرد او در مقابل رقبایی بزرگتر جذاب خواهد بود.

JOE ROTHWELLJoe Rothwell

19-جو رات ول (
Joe Rothwell):

جو راتول یکی از چند بازیکن آکادمی یونایتد است که مشکلاتی را با مصدومیت هایش در اواخر سال داشته است. از بخت بد راتول، به نظر میرسد او همچنان توسط آسیب دیدگی ها در بدترین زمان ممکن مورد آزار قرار می گیرد، اما باز هم امیدهای زیادی در مورد این که این فصل بتواند آماده باشد وجود دارد.با بلوغ و استایلی که در استفاده از توپ به عنوان یک هافبک دارد او میتواند یک بازیکن عالی باشد به خصوص اگر روزش باشد.
دارُن سالومون: "یک فوتبالیست دوست داشتنی برای تماشا کردن. آشکارترین کس برای مقایسه با او مایکل کریک است، او دوست دارد که پاس بدهد، حرکت کند و همیشه به دنبال این است تا حمله ی بعدی را آغاز کند. او به خوبی بازی را میفهمد و مغز فوتبالی عالی ای دارد. جو همچنین یک کاشته زن عالی است که چند گل نیز از این ضربات به ثمر رسانده استو از لحاظ تاکتیکی نیز بسیار قوی است. او تنها نیاز دارد که از لحاظ بدنی آماده بماند زیرا متاسفانه به مصدومیت های بدی دچار میشود و همچنین از تب غده ای نیز رنج میبرد. او و پیرسون تقریبا در چند سال اخیر همیشه در رده های پایه برای انگلستان حاضر بوده اند و اگر او آماده باشد یونایتد یک بازیکن سودمند را در اختیار خواهد داشت.

omidgh بازدید : 162 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (3)

Manchester United-Stevenage

بازیکنان جوان یونایتد می توانند از عملکرد شگرف خود در متوقف کردن تیم لیگ یکی استیونیج با تساوی 2-2 در اولین حضور لامکس استادیوم مغرور باشند.

سم بایرن و جو راتول توانستند در نیمه ی اول دروازه ی حریف را باز کنند تا یونایتد برتری مناسبی پیدا کند اما در ادامه داریوس چارلز دو بار موفق به گلزنی شد تا 2 تیم به طور عادلانه ای غنایم را تقسیم کنند. سم جانستون نیز با ارائه ی رشته ای از مهار های سطح بالا، کلاس بازی خود که نیاز داشت آن را اثبات کند،را به نمایش گذاشت.
تیم میزبان که هفته ی آینده  فصل جدید رقابت ها را آغاز میکند، یازی را تهاجمی آغاز کرد و در همان ابتدا تسلط خود را بر یاران جوان نیکی بات دیکته کردند. در این دقایق جانستون پرکارترین بازیکن میدان بود مخصوصا هنگامی جونز میتوانست کرنر تنسی را تبدیل به گل کند.
کاپیتان گریمشاو ضربه ی تونکارا را هنگامی که دفاع یونایتد به طور تحسین برانگیزی در مقابل جریان حملات حریف مقاومت میکرد، از روی خط دروازه برگشت داد. پس از آن به تدریج جریان بازی تغییر کرد هنگامی که حرکت خوب جیمز ویر با شوت جیمز ویلسون به بیرون رفت.

اگرچه یک مهار فوق العاده از سم جانستون در مقابل ضربه ی شدید فریمن باعث شد بازی بدون گل بماند اما کمی بعد از آن یونایتد بر خلاف جریان بازی به گل رسید. در این صحنه مدافعین میزبان نتوانستند ضربه ی آزاد ارسالی جک بارمبی را به طور کامل دفع کنند و بایرن توانست با یک ضربه ی دقیق دروازه ی حریف را باز کند.
در ادامه شاگردان نیکی بات توانستند با ضربه ی راتوِل به گل دوم دست یابند.او سانتر زیبای دونالد لاو از سمت راست را به صورت سرضرب وارد دروازه ی دروازبان باتجربه ی حریف کرد.
1691 تماشاچی حاضر در لامکس استادیوم شاهد یک بازگشت قابل پیش بینی در نیمه ی دوم بودند.  تونکارا در آستانه ی بازکردن دروازه ی یونایتد قرار داشت اما این چارلز بود که ضربه ی بازگشتی را با یک شوت زاویه دار در دقیقه ی 55 وارد دروازه ی جانستون کرد.
دقایقی بعد سنگربان یونایتد ضربه ی بهتر تونکارا رو با یک مهار یک دست عالی دفع کرد اما آنچنان قدرت نداشت تا مانع از این شود که چارلز برای دومین بار با یک ضربه ی پای چپ بازی را به تساوی بکشاند.بلا فاصله بعد از این گل استیونیج میتوانست پیش بیافتد هنگامی که ضربه ی وجبوری که از حرکت دان شکل گرفته بود را جانستون بیرون کشید و موقعیت را از تنسی نیز گرفت.
بارمبی میتوانست یونایتد را پیش بیاندازد اما ضربه اش به کنار دروازه رفت و پس از آن نیز فریمن این موقعیت را داشت تا پیروزی را تنها 3دقیقه قبل از اتمام بازی برای تیمش به ارمغان بیاورد اما ضربه ی او نیز به بیرون رفت.

ترکیب یونایتد:

جانستون، لاو، مک نیر، گریمشاو، رولی، ویر، راج (هاروپ67)، راتول، بارمبی، بایرن (ا.فلتچر82)، ویلسون (آدارابیویو65)

omidgh بازدید : 140 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (8)

Manchester United U21

جمعه 4 مرداد 1392
ورزشگاه: لامکس استادیوم، استیونیج
ساعت 23:15 به وقت تهران
 
جمعه شب قرمزپوشان منچستر یونایتد در لامکس استادیوم به میدان خواهند رفت جایی که قهرمان لیگ برتر 11 نماینده ی خود را به مصاف استیونیج خواهد فرستاد. این آخرین بازی دوستانه ی استیونیج پیش از آغاز فصل جدید خواهد بود.
پس از دو دیدار مهیج و امیدوار کننده در مقابل رقبایی از چمپیونشیپ، تمرکز مردان گراهام وستلی بر بازی برابر یونایتدی است که جوانان آنان جزو بهترین استعداد های جوان کشور هستند. با توجه به استعداد های آینده داری که در ترکیب این تیم قرار دارند بدون شک بازی از جذابیت بالایی برخوردار خواهد بود.

منچستر یونایتد:
هنگامی که فصل قبل منچستر یونایتد درگیر بردن دوباره ی لیگ برتر بود، جوانان این تیم نیز مطابق انتظار مشغول بردن جام خود بودند. تیم زیر 21سال یونایتد در ماه می و در ورزشگاه الدترافورد موفق شد با شکست تانهام هاتسپر در فینال دوره ی آغازین لیگ برتر زیر 21ساله ها قهرمان شود. در این بازی آن ها درحالی توانستند شکست 0-2 را به پیروزی 3-2 تبدیل کنند که این آخرین بازی رسمی تیمی از یونایتد در خانه و تحت نظر سرالکس فرگوسن بود.
بسیاری از این بازیکنان سال قبل نیز موفق به فتح FA cup جوانان شده بودند و اکنون به دنبال این هستند که نظر دیوید مویز سرمربی جدید تیم را به خود جلب کنند. او هم اکنون چندی از بهترین بازیکنان جوان فصل قبل را با خود به تور پیش فصل 2013 برده است.
یکی از بازیکنانی که باید در این بازی تحت نظر داشته باشید، رایان تونیکلیف است. هافبک پرجنب و جوش انگلیسی که بخشی جدایی ناپذیر از تیمی بود که اسپورز را شکست دادند و به شدت همه در الدترافورد روی او حساب میکنند.
این تیم در هفته های گذشته بازی هایی در مقابل کلاب بروخه (1-0)، واتفورد(2-1)، روس کانتی(2-2) و شورلی (1-0) انجام داده است و مردان وارن جویس در این بازی نیز می خواهند که قبل از آغاز فصل جدید همچنان بدون شکست باقی بمانند.

ترکیب یونایتد:
سم جانستون، جانی ساترلند، پیر لوییجی گولینی، اسکات ووتن، دکلان دالی، لوییز رولی، مارنیک فرمایل، ریس جیمز، تایلر بلکت، لیام گریشاو، تام ثورپ، دونالد لاو، پدی مک نیر، جیمز ویر، بن پیرسون، جک راج، لارنل کول، چارنی اکانگامنه، داویده پتروچی، جو راتول، رایان تونیکلیف، جک بارمبی، ویل کین، توماس لاورنس،سم بایرن

 بلیط !:
بزگسالان: 15£
امتیاز دارها و زیر 21 ساله ها: 10
£
زیر 16 ساله ها :5
£
زیر 7ساله ها: رایگان

omidgh بازدید : 175 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (5)

Angelo Henriquez


طبق ادعای دیلی میل آنخلو هنریکز با یک انتقال قرضی دیگر لینک شده است. این مهاجم که در جام جهانی زیر 20ساله ها در تابستان جاری شرکت داشته است، بخش زیادی از فصل قبل را در ورزشگاه DW تحت نظر روبرتو مارتینز گذراند و در نهایت توانست فاتح FA cup  شود.

علیرغم زمان کمی که او موفق به بازی شد، هنریکز مدعی است که این انتقال باعث افزایش تجربه ی او شده است، اما یونایتد امیدوار است که او این بار بیشتر از 8 بار در ترکیب ظاهر شود، در صورتی که این فصل او به زاراگزا ملحق شود.

زاراگزا که  از لالیگا سقوط کرده، به دنبال نیروهایی تقویت کننده است تا بتواند برای صعود مستقیم به جمع تیم های برتر اسپانیا تلاش کند.و با زمان بازی کمی که در الدترافورد به هنریکز میرسد او میتواند کاندیدای مناسبی باشد.

این بازیکن 19 ساله میتواند قدم هایی که جرارد پیکه مدافع بارسلونا برداشته بود را دنبال کند زیرا یونایتد او را نیز به صورت قرضی به زاراگزا فرستاده بود. انتقالی که یونایتد بندی را در آن گنجانده بود که تضمین میکرد پیکه حداقل 20 بازی در طول فصل برای زاراگزا انجام دهد. بندی که ممکن است یونایتد برای هنریکز نیز به دنبال آن باشد. 

omidgh بازدید : 221 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (7)

jesse lingard 
یک سال قبل وقتی منچستر درگیر تعقیب ِ درنهایت ناموفق ادن هازارد بود، ما از خودمان پرسیدیم که آیا جوانی در خود منچستر میتواند پیشرفت کند و به کپی هازارد برای باشگاه تبدیل شود؟
پاسخ ما جسی لینگارد بود، جوانی از وارینگتون که اکنون در 20سالگی به ترندی در توییتر تبدیل شده است.

دلیل شهرت ناگهانی او نمایش فوق العاده اش در بازی برابر ستارگان لیگ استرالیا بود که از ابتدا در ترکیب تیم مویز قرار گرفت و به هیچ وجه او را نا امید نکرد. او در دقایق 11 و 55 توانست دروازه ی حریف را باز کند و به یونایتد کمک کرد تا بتواند در برابر نماینده ی استرالیا به پیروزی 5-1 دست یابد.

دنی ولبک که او نیز با زدن 2گل در فرمی عالی به سر میبرد موقعیت گل اول را برای لینگارد ایجاد کرد که این هافبک تهاجمی جوان، آرامش خودش را نشان داد و توپ را از کنار دروازبان به درون دروازه فرستاد.
اما گل دوم او بسیار چشم گیرتر بود جایی که از مدافع پوشش دهنده ی خود عبور کرد و ضربه ی خود را به کنج دروازه فرستاد.

اما او کیست و آیا آینده اش در تیم اصلی از این فصل آغاز خواهد شد؟

jesse lingard childhood

لینگارد اولین قرارداد حرفه ای خود با یونایتد در سال 2010 منعقد کرد و این جوان اهل چشایر جزئی از تیمی بود که
FA کاپ جوانان در فصل 2010-2011 را فتح کردند.او میتواند در چند پست بازی کند و هم در بازی ِ باز و هم در پست مورد علاقه اش –پشت مهاجم- قابل اطمینان نشان داده است. جس فصل قبل نیز همراه با تیم در تور تابستانی حضور داشت و با نمایش خوب خود در دالاس کاپ 2012 دیگران را تحت تاثیر قرار داد.

فصل قبل او شانس بازی در تیم اصلی را پیدا کرد در مقطعی که با یک انتقال قرضی 2ماهه به همراه هم تیمی اش مایکل کین به لستر سیتی پیوستند. حالا پس از به ثمر رساندن اولین گل دوران مویز(این را برای آزمون های احتمالی به خاطر داشته باشید!) او امید بیشتری به بازی در تیم اصلی در فصل آینده دارد.

با رقابت شدیدی که در یونایتد وجود دارد احتمال این وجود دارد که جس دوباره مدتی را به صورت قرضی سپری کند اما احتمالا این بار با قراردادی به مدت یکسال در جایی که او بتواند به طور منظم بازی کند.یک قرارداد با تیمی از چمپیونشیپ میتواند عالی باشد، یا حتی تیمی سطح پایین تر در لیگ برتر مانند هال سیتی یا کریستال پالاس.

این که آیا او به بلوغ کامل برای بازی در یونایتد رسیده است یا نه هنوز مشخص نیست اما تعجب آور خواهد بود اگر او فصل بعد را هم در تیم رزروها سپری کند.
 

omidgh بازدید : 269 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

Guillermo Varela 

گزارش ها حاکی از آن است که خرید جدید منچستر یونایتد –گییرمو وارلا- ممکن است به همین سرعت به باشگاه آرژانتینی بوکاجونیورز منتقل شود. خوزه ریکوییو دبیر باشگاه بوکا در مصاحبه با رادیو دلا رد گفت که این باشگاه میخواهد این بازیکن را برای فصل آتی به صورت قرضی (به آمریکای جنوبی) بازگرداند.

بوکا جونیورز وارلا را به عنوان یکی از جدی ترین اهدافشان در نظر دارد. او به احتمال زیاد این فصل نمیتواند به تیم اصلی یونایتد راه یابد و بیشتر فصل را احتمالا در تیم زیر 21ساله ها تحت نظر وارن جویس خواهد گذراند به همین خاطر تجربه ی بازی در تیم اصلی برای او میتواند یک اتفاق خوب باشد.
وارلا تا به این جای تابستان تنها خرید یونایتد بوده است و احتمالا خریدهای دیگری نیز در راه اند اما چیزی که واضح است این است که وارلا خریداری شده است با این دید که او آینده ای بلند مدت در الدترافورد داشته باشد. او یک قرارداد 5ساله به امضا رسانده است و میداند که برای به دست آوردن جایگاه ثابت در تیم اصلی باید صبور باشد. با این دید ممکن است او دوست داشته باشد که فصل بعد را به صورت قرضی در بوکاجونیورز بگذراند.
خوزه ریکوییو در مصاحبه با رادیو دلا رد تایید کرد که بوکا نسبت به انتقال قرضی وارلا خوشبین است و  مذاکرات مثبتی نیز میان دو باشگاه صورت گرفته است:
"وارلا (یک گزینه ی) محتمل است و ما به او علاقه مندیم، این انتقال حدود 80% پیش رفته است."
وارلا درواقع تا کنون برای تیم اصلی پنارول به میدان نرفته است و کمتر از 25 دقیقه بازی به نام او ثبت شده است اما طی ماه گذشته او توانست توانایی های خود را در جام جهانی زیر 20سال در راه رسیدن اروگه به فینال این رقابت ها که در ترکیه انجام شد به نمایش بگذارد.
اروگوئه در ضربات پنالتی مغلوب فرانسه شد اما مکان دوم این تورنمنت بدون شک پایان بدی برای این تیم به حساب نمی آید. وارلا بسیار عالی بازی کرد و به ما نشان داد که چرا یونایتد اصرار داشت که قبل از آغاز این جام او را به خدمت بگیرد.

omidgh بازدید : 416 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (3)

Ben Amos


دروازبان منچستر یونایتد از این که در اولین بازی از تور پیش فصل شیاطین سرخ مقابل ستارگان شانگهای 90 دقیقه بازی کرده است بسیار خوشحال است.
علی رغم شکست یک بر صفر در آن بازی آموس عملکرد چشمگیری داشت و موفق شد ضربه ی بازیکن حریف از فاصله ی نزدیک را خنثی کند.

این سنگربان که تا سال 2015 با یونایتد قرارداد دارد، به مرور با عصر جدید باشگاه پس از انتصاب مویز به سمت سرمربی قهرمان انگلستان عادت میکند.
او به سایت رسمی باشگاه گفت: "این (واکنش) احتمالا یکی از بهترین واکنش هایی بوده است که تا به حال داشته ام.
"با در نظر گرفتن تغییراتی که در باشگاه داشته ایم -و باید بگویم که تغییرات عظیمی هم بوده است- من گمان میکنم که این گذار(از عصر قدیم به جدید) بسیار هموار بوده است.
"کادر جدید آمد و با کادری که اینجا بودند ادغام شدند و این امر به بیرون درز نکرد. کارهایی بوده است که به نحوی جدید انجام شد اما من فکر میکنم که همه بسیار سریع با آن وفق پیدا کردند.

این دروازه بان 23 ساله قبل از این که در سن 11سالگی به منچستر بپیوندد، کار خود را در آکادمی تیم "کرو الکساندرا" آغاز کرده بود. او همچنین دوران قرضی را در تیم های پیتربرو یونایتد، مولده، الدهام اتلتیک و هال سیتی گذرانده است.
این سنگربان که در آستانه ی بازی برای تیم ملی است تا کنون در تمام رده های پایه از زیر 16سال تا زیر 21سال برای انگلستان به میدان رفته است. آموس اولین بازی خود در لیگ برتر را در ژانویه ی 2012 در مقابل استوک سیتی انجام داد که در آن مسابقه یونایتد 2 بر صفر حریف خود را شکست داد. 

omidgh بازدید : 167 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

marquinhos

پس از ماجرای تیاگو و پیشنهاد 30 میلیون یورویی یونایتد برای فابرگاس، اکنون ادعا شده است آنها باید همین مبلغ را برای هدف دیگرشان نیز بپردازند، مساله ای که  ممکن است باعث شود که یونایتد از آن صرف نظر کند.

بازیکن مربوطه دفاع وسط جوان تیم رم -مارکینیوش- است، مدافع 19 ساله ای که توجه منچستر سیتی را نیز به خود جلب کرده بود.
مدیر برنامه های او –پدرو کالندا- به اسکای ایتالیا گفت: "مارکینیوش اکنون از سفر برگشته  و می خواهد تا به تیم به بهترین شکل ممکن کمک کند"
"اگرچه باشگاه (رم) به ما نسبت به امکان فروش او اطلاع داده است و ما به تصمیماتی که آن ها  می گیرند احترام میگزاریم، اما ما پیشنهاداتی از پاریس سن ژرمن، منچستر یونایتد و بارسلونا داریم که رم ممکن است یکی از آن ها را بپذیرد"
مبلغی پیشنهادی یونایتد نامشخص است، اما روزنامه ی اسپانیایی موندو دپورتیوو نوشته است که رم مبلغی در حدود 25-30 میلیون یورو میخواهد تا پیشنهاد را بپذیرند.
این روزنامه مسائل مربوط به علایق بارسلونا را از نزدیک دنبال میکند، این در حالی است که اکنون پول در دسترس بارسلونا به خاطر فروش تیاگو افزایش یافته است.
اگر یونایتد گمان میکند که میتواند مارکینیوش را با مبلغ کمتری خریداری کند، به نظر می آید که آن ها در اشتباه اند، زیرا بارسلونا و پی اس جی نیز درگیر هستند و رم نسبت به پول کمتر یونایتد از خودگذشتگی نخواهد کرد!
این میزان پول برای یک مدافع 19 ساله زیاد است، علی الخصوص که یونایتد استعدادهایی در آکادمی خود دارد.
بتابراین ما شگفت زده نخواهیم شد اگر شیاطین سرخ از این مزایده خارج شده و گزینه ی باتجربه تر و ارزان تر یعنی ازکیل گارای را به خدمت بگیرند. 

omidgh بازدید : 384 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (2)



تقاضا برای موفقیت بسیار کوتاه مدت و فلج کننده است

گری نویل تفکرات خود در مورد ظهور بازیکنان جوان انگلیسی در لیگ برتر بیان کرده است. او میگوید که فشار و تقاضای شدیدی که در درون هر باشگاه برای پیروزی و موفقیت وجود دارد، بازیکنان جوان انگلیسی که میخواهند خود را در لیگ برتر تثبیت کنند سرکوب میکند.

اسطوره ی الدترافورد که الان بخشی از کادر مربیگری روی هاجسون است و در کنار آن کارشناس برنامه های تلویزیونی نیز می باشد، یکی از اعضای "جوجه های فرگی" معروف بود. تیم جوانان استثنایی منچستر یونایتد که متشکل از فیل نویل، دیوید بکام، پل اسکولز، رایان گیگز و نیکی بات نیز
میشد.

اما نویل متقاعد شده است که از آن زمان یک تغییر الگو در دیدگاه ها رخ داده است. در فوتبال حرفه ای معاصر ظهور ستاره های بریتانیایی مانند "جوجه های فرگی" یا "بچه های بازبی" شیوه ای بی سابقه است.

او در گفتگو با گاردین با سبک خاص خودش توضیح میدهد: "شما نمی توانید در این مورد مطمئن باشید، هیچکس نمی تواند، اما احساس درونی من این است که ما به نقطه ی اوج راهی رسیده ایم که اکنون مسدود شده است.

من همیشه فکر میکردم که چیزهای خوب بالا خواهند بود (مترجم:مثال خامه ی دسر زده شده که بالای آن است)، من همیشه آن را قبول داشته ام که اگر شما به اندازه ی کافی خوب باشید به شما فرصت کافی داده خواهد شد، چیزی که ما وقتی نوجوان بودیم میگفتیم اما من دیگر آنچنان مطمئن نیستم.


من تصور میکنم که در حال حاضر ما در معرض این خطر قرار داریم که همه چیز بسیار سریع و فوری پیش میرود. شما نمیتوانید صاحبان باشگاه ها رو برای این که خواهان موفقیت سریع هستند ملامت کنید. زیرا آن ها پول زیادی خرج کرده اند و میخواهند اطمینان داشته باشند تا حد امکان موفق میشوند. "

او احساس میکند که این تقصیر مربیان نیست و به همین دلیل برای جوانان بسیار شوم است! "من با هرکسی که در کلاس های مربیگری صحبت میکردم در نظر داشت تا برای بلندمدت برنامه ریزی و کار کند، تا بتواند در طول سالیان چیزی بسازد، مانند آنچه سر الکس فرگوسن در منچستر انجام داد. اما فصل قبل 63 باشگاه از 92 باشگاه لیگ سرمربیان خود را عوض کرده اند ،بنابراین شما زمان زیادی نخواهید داشت.

نویل میگوید که قدر و ارزش یک باشگاه محلی یا ملی برتر به هویت آن است، و بازیکنان بریتانیایی جزء جدایی ناپذیری از آن اند. نویل به اوج فوتبال باشگاهی اروپا اشاره میکند تا این مساله را اثبات کند، کاریزما و هویت باشگاهی که با تولیدات خودش در هم تنیده باشد، بسیار خاص است.

او ادامه میدهد: "به عنوان یک انگلیسی، هر بار که شما پیشنهاد میدهید که بازیکنان انگلستانی بیشتری میخواهید، به "زنوفوبیا" (ترس از بیگانگان) متهم می شوید. خوب چرا؟! این بسیار لذت بخش است که ببینید مردم برای باشگاهی بازی و تلاش می کنند که با طرفداری آن بزرگ شده اند. برای مثال باشگاه بارسلونا 7 یا 8 بازیکن دارد که از آکادمی آن پرورش یافته اند، این داستان بسیار خوبی است. "


همانطور که ما از کارشناسی مثل نویل انتظار داریم او اظهارات خود را با دلیل و منطق تاریخی تکمیل میکند: "من هروقت به بهترین تیم ها نگاه میکنم، آنها هسته ای از بازیکنان را در اختیار داشته اند که به آن باشگاه اعتقاد داشتند و با آن بزرگ شده بودند. تیم های بزرگ میلان، اگر شما به گذشته نگاه کنید آژاکس، تیم بارسلونایی که الان میبینیم، بایرن مونیخ حال حاضر که 3 یا 4 بازیکن بومی دارد، و البته یونایتد که برای سالها برترین باشگاه در لیگ برتر بوده است."


omidgh بازدید : 149 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)


برنامه تور پیش فصل زیر 21 ساله های منچستر یونایتد طبق اعلام سایت باشگاه به شرح زیر است :

دوشنبه 24 تیر: کلاب بروخه 10:30 pm -لِی اسپورتس ویلیج 
پنج شنبه 27: تیر واتر فورد یونایتد 11:15 pm 

شنبه 29 تیر: راس کانتی 6:30 pm 
سه شنبه 1 مرداد: چورلی 11:15 pm 
جمعه 4 مرداد: استیون ایج 11:15 pm 
دوشنبه 7 مرداد: کرو الکساندرا 11 pm 
سه شنبه 8 مرداد: اسکلمرز دیل 11:15 pm 
سه شنبه 15 مرداد: منچستر سیتی* 11:15 pm 

*= فینال لنکشایر سنیور کاپ که در کانتی گرواند بر گذار می شود. 
تاریخ و ساعت به وقت تهران می باشد

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 802
  • بازدید ماه : 802
  • بازدید سال : 67,578
  • بازدید کلی : 587,370