loading...
کارینگتون
Behnoush بازدید : 130 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

ویل کین به تیم ملی 21- انگلستان اضافه شد تا با جوانان گرت ساوتگیت تمرین کند.

انتظار نمی رود این مهاجم برای انتخاب ترکیب تیم در برابر فنلاند و سن مارینو مورد توجه قرار بگیرد، اگرچه هری کین (بازیکن تاتنهام) به علت مصدومیت از لیست کنار گذاشته شد، در حالی که مشغول بدست آوردن آمادگی بعد از یک انتظار طولانی است.

کین برای تیم رزرو های یونایتد و 21- تاثیر قابل توجهی داشت ولی در بازی روز جمعه برابر استوک سیتی مجبور شد تنها بعد از چند دقیقه زمین را به علت جراحت از ناحیه سر ترک کند. ساوتگیت در گفتگو با TheFA.com گفت:

" من از ویل دعوت کردم تا همراه با تیم این هفته تمرین کنه و این عالیه که او برگشته."

" سال گذشته وقتی برای انگلستان بازی می کرد مصدوم شد و من دوست داشتم که او بدونه که در ذهن من باقی مونده و برای ما فراموش شده نیست."

" او در حال حاضر برگشته که برای یونایتد بازی کنه، بنابراین اگر این می تونه کمک کنه تا دوباره آمادگی خودش رو در اینجا بدست بیاره و برای انگلستان بازی کنه ما خیلی از این بابت خوشحال خواهیم شد."

کین، که به همراه برادر دوقلویش مایکل در تیم است، در گفتگو با ManUtd.com گفت او در طول بازی های ملی در سال گذشته، ساوتگیت را تحت تاثیر قرار داد.

" کادر فنی انگلستان به باشگاه مراجعه کرد و درمورد پیوستن من به تیم پرسید، اما در اون مرحله، یونایتد از من خواسته بود تا بر بودن در این تیم (یونایتد) تمرکز کنم، و تمریناتم را با جدیت انجام بدم. این کاملا قابل درک بود."

" مایک با گرت ساوتگیت همکاری کرده و به من گفته که این واقعا خوب بود و لذت برده. من هم تلاش می کنم تا در این فرآیند شرکت کنم و این یک رقابت و یک فرصت برای من هست تا خودم رو ثابت و پیشرفت کنم." 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 202
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 956
  • بازدید ماه : 956
  • بازدید سال : 67,732
  • بازدید کلی : 587,524