loading...
کارینگتون
Amir بازدید : 186 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (1)

 

سرالکس فرگوسن در گفت و گویی بسیار جذاب و خواندنی با مجله ی هاواردبیزنس ریویو روش مدیریت خود در منچستر یونایتد شرح داد. سر الکس فرگوسن،مربی اسطوره ای شیاطین سرخ، متُدها و ذهنتی را فاش کرده که...

Amir بازدید : 128 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

سرمربی پیشین منچستریونایتد دلایل موفقیت این تیم در زمان خودش را بازگو کرد.

 الکس فرگوسن که به مدت 27 سال سرمربی منچستریونایتد بود، در پایان فصل گذشته از دنیای مربیگری کناره گیری کرد.او که در مدت حضورش روی نیمکت شیاطین سرخ جام‌های زیادی را به ویترین‌ افتخارهای این باشگاه اضافه کرد اکنون در مورد دلیل موفقیت این تیم صحبت‌هایی انجام داده است.

«وقتی شما با همکارهایتان در یک تیم کار می‌کنید، سه مسئله بسیار مهم وجود دارند که شما باید آنها را رعایت کنید. اخلاق، وفاداری و فلسفه فوتبالی. همه کسانی که در یک تیم برای یک هدف می‌جنگند باید یک صدا باشند. این خیلی مهم است که هواداران باشگاه با کارهایی که انجام می‌دهید موافق باشند. شیوه‌ای که می‌خواستیم در یونایتد حاکم باشد خیلی مهم بود. مربیان و کادر فنی بسیار خوب برای موفقیت یک تیم حیاتی هستند. چیزی که من در یونایتد آن را داشتم.»

Amir بازدید : 104 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (2)

پس از مشورت انجمن هواداران یونایتدبه همراه باشگاه،باشگاه تصمیم گرفته است از ۲ نوامبر ۴پوند از هزینه ی بلیط های خریداری شده توسط انجمن هوادارن یونایتد در بازی های خارج از خانه را کم کند.

این تصمیم به عنوان بخشی از 200،000 پوند کنار گذاشته شده توسط هر باشگاه لیگ برتری است تا هوادران را تشویق کند که به بازی های خارج از خانه سفر کنند. همچنین باشگاه اعلام کرد که این تخفیف شامل هر رده سنی میشود.

این تخفیف به صورت خودکار توسط باشگاه برای طرفدارنی که به بازی های خارج از خانه رفته اند اعمال میشود. هر پولی که در این فصل مورد استفاده قرار نگرفت ،با بودجه 200،000 پوند در سال آینده استفاده می شود.

Amir بازدید : 116 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (2)

پس از درخشش عدنان یانوزای در استادیوم لایت ،منچستر یونایتد  هفته ی £ 60،000 برای ستاره جوان خود پیشهاد کرده است تا او را در الدترافورد نگه دارد.

این بازیکن ۱۸ ساله،یکی دیگر از جوانان نسل طلایی بلژیک است.او در اولین بازی خود در لیگ برتر  توانست دوگل - که گل دوم با پای چپ،سر ضرب و خیره کننده بود برای یونایتد به ثمر برساند. و به مویس کمک کرد تا سه امتیاز بازی را کسب کند.

از قرارداد این هافبک هجومی فقط هشت ماه باقیمانده است و این درحالی است که تیم های زیادی به دنبال او هستند و رئیس یونایتد مشتاق است با او قرارداد جدیدی به امضا برساند تا اورا در باشگاه حفظ کند.

مایکل کریک و رابین فان پرسی به یانوزای تبریک گفتند:او کارش را خوب انجام داد.

سبک بازی یانوزای یاداور بازی وین رونی در اورتون است. رونی درباره ی وی گفت:"او بسیار با اعتماد به نفس است. بسیاری از بازیکنان جوان وقتی که به ترکیب اصلی راه پیدا میکنند کمی ترسو و خجالتی بازی میکنند، اما به نظر می رسد او راحت است و اعتماد به نفس دارد و توانایی های خود را به نمایش میگذارد.

منبع:dailymail

Amir بازدید : 203 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (5)
http://www.soccersouls.com/wp-content/uploads/2013/09/Adnan-Januzaj.jpg

دقیقا ۵۰ سال پیش جرج بست اولین بازی حرفه ای خود را در روز شنبه برای منچستر یونایتد انجام داد. و روز شنبه مصادف شد با پیروزی 2-0 یونایتد مقابل کریستال پالاس.متاسفانه در این بازی یک پنالتی بحث برانگیز روی اشلی یانگ اعلام شد که بازی را تحت شعاع قرار داده بود و رابین فان پرسی آن را به گل تبدیل کرد. یونایتد در آن بازی ستاره جوان و اینده دار خود را بازی داد.و عدنان نشان داد که اینده روشنی دارد...در ادامه مطلب

Amir بازدید : 695 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 جیمز در تمرین روز جمعه دچار یک مشکل کشیدگی ران پای چب شد.و نتایج اسکن نشان میدهد که این بازیکن ۱۹ساله ی تیم کارلایل هیچ اسیب جدی ندیده است و سه شنبه میتواند دوباره به تمرینات برگردد.

سرپرست و رئیس گراهام کاواناگ درباره ی اخبار این ستاره به منچستریونایتدگفت: "او فقط کمی خسته بود و ما کار درست را انجام دادیم."

وی افزود: "ما نگران بودیم که اسیب دیدگی دوباره اتفاق افتاده است، و ممکن است ان (اسیب دیدگی) او را برای زمان طولانی از فوتبال دور نگه دارد.اما او  هفته ای اینده خواهد برگشت."
Amir بازدید : 372 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (7)

فردریکو ماکدا به Championshipمیرود تا در دانکستر روورز به صورت قرضی بازی کند، کاغذ بازی های این انتقال در حال تکمیل است.

مهاجم ایتالیای در هفته ای گذشته در تساویی بودن گل روورزها با هودرس فیلد، بازی را از سکو ها تماشا کرد،در ابتدا به مدت یک ماه به ایالت یورکشایر درشمال انگلستان میرود.

رئیس باشگاه دانکستر پل دیکتوف مهاجم سابق منچستر سیتی، اذعان کرده است که انتقال ماکدا در مراحل انتهایی خود به سر میبرد و با امضایی قرار داد میتواند در بازی روز سه شنبه در مقابل واتفور به میدان برود.


این بازیکن22 ساله قبلا به صورت قرضی به سمپدوریا، کویینز پارک رنجرز و اشتوتگارت رفته است و با هدف  تاثیرگذار بودن به در ورزشگاه Keepmoat میرود.

Amir بازدید : 140 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (6)

بسیاری از بازیکنان منچستریونایتد که در تابستان امسال قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات توسط یونایتد آزاد اعلام شدند خانه ای جدیدی یافتند.


اکثریت انتقالات چند روز پیش رخداد و کمی پیچیده بودند.در حالی که لوک گیورین و لوک هنری مورد مجازات قرار گرفته بودند.

پس از انتقال آزاد هشت بازیکن از یونایتد به صورت قرضی به باشگاه های فوتبال در زمان پنجره نقل انتقالات از انها انتظار میرود که در تیم های جدید خود بدرخشند.

انجلو هنریکز(رئال ساراگوسا)،به به(Pacos de Ferreira)،داوید پتروچی(انتروپ رویال)،و مانیک فرمایل( اف سی نایمخن) تمامی انها در خاج از کشور به بازی خود ادامه میدهند.

جانستون که همراه یئوویل تاون بود با مصدومیت انگشت مواجه شد اما جیمز اولین بازیکنی است که به نظر میرسد اولین بازی خود را در کارلایل یونایتد از خارج زمین دنبال میکرد. رایان تونیکلیف نیز در ایپسویچ تاثیرگذار بود. نیک پاول در روز های اخر به ویگان پیوست.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 901
  • بازدید ماه : 901
  • بازدید سال : 67,677
  • بازدید کلی : 587,469